Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-11, 18:56   #3329
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Skravler alene igjen i kveld! Pizzaen er spist, og vet dere hva? Bunnen var ikke såå god. Ikke så god som jeg mener å huske den var i allefall. Og det sier en som synes bunnen og skorpa er det beste på pizzaer....

Jeg tenker med gru på hva jeg har spist de siste dagene, og uten å gå i detaljer for dere kan jeg si at det har vært ille. Det eneste jeg ikke har spist tror jeg, er vanlig brød. Og det til tross for at jeg bakte grovbrød til gubben i går og huset var fylt av duftende gjærbakst. I morgen er jeg tilbake; med mål om å få hangoverhode, bli slapp, lite energi, sikkert litt hodepine også. Men det blir godt å ta kroppen tilbake! Jeg har sjekket vekta og den var ikke pen for å si det sånn. Jeg tar nedtrappingen først og så prøver jeg meg med cocosa og Udos coctailen litt uti uka.

Ut fra hva jeg har lest de siste dagene er vi visst flere enn meg som er i denne situasjonen

For øvrig tenker jeg at gjort er gjort, og spist er spist. Det jeg ikke liker er at buksene strammer over en bulende mage som er vanskelig å skjule. Det er vel det som kalles etter den søte kløe så kommer den sure svie? Eller noe i denne duren: etter all den søte maten kommer den vemmelige magen?

Svar med sitat