Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-11, 00:05   #3267
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Kremt*.... Beltet er et hakk lenger inn i dag.....

Wow så kjekt, så deilig når en merker at klærne sitter løsere

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Jenter: Klokken 1500 fant jeg billigbilletter til Tyrkia. 1298,- per pers, så vi reiser i morgen. Takket være sykdommen er jeg i stand til å ta brå beslutninger, men nå er det jo bare positivt sant? Tømte alt av bankkontoer til både mordern og meg, 4404 endte det hele på - så! Billig! Trestjerners ranch med hester og dyr, basseng og restaurant i Kemer. Jeg er så glad og jeg har allerede pakket. Mangler bare pc-laderen

sussogklemhilsenreisefeber'n!

Såååå koselig Pruttis, håper du koser deg kjempemasse og får en fantastisk tur. Og så utrolig billig da!

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Forresten;
Hvor i huleste er dere i dag???

Dere hadde vel ikke tenkt at jeg skulle sitter her heeelt alene...

Beklager at jeg ikke har vært her og skravlet med deg i kveld, vennen. Salsa hele kvelden. Måtte undervise 4 timer i kveld også pga sykdom, så jeg er litt sliten nå kan du si. Og alle fire timene hadde jeg sammen med HAN.............Så mentalt er jeg enda mer utslitt en fysisk. Skal prøve å få lagt meg nå, men er litt redd jeg ikke får sove på en stund, må roe meg litt ned følelsesmessig. Salsa er så tett, intimt, sensuelt og fullt av flørt, å skulle eksponere den delen til kursdeltakerene sammen med en eks jeg egentlig ikke er følelsesmessig ferdig med tar veldig på meg
Natta klem fra sliten, sliten bente i følelsesmessig kaos

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat