Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-11, 21:11   #3264
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Jenter: Klokken 1500 fant jeg billigbilletter til Tyrkia. 1298,- per pers, så vi reiser i morgen. Takket være sykdommen er jeg i stand til å ta brå beslutninger, men nå er det jo bare positivt sant? Tømte alt av bankkontoer til både mordern og meg, 4404 endte det hele på - så! Billig! Trestjerners ranch med hester og dyr, basseng og restaurant i Kemer. Jeg er så glad og jeg har allerede pakket. Mangler bare pc-laderen

sussogklemhilsenreisefeber'n!

Ååhh - så kult!! Nå skulle jeg ønske vi skulle på treff dit, hele hønehurven!! Det var skikkelig billig da, lucky you Pruttis. Kose deg masse, du og modern. Nyt og len deg tilbake. Det er alltid godt med ferie, nye steder, nye impulser, lukter, smaker, rytmer og folk. Blir knall veit du! Gleder meg til å høre når du kommer tilbake - hvis du ikke oppdaterer underveis.
Husk solfaktor!
suss-og-klem-i-retur!

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

WOW!! Gratulerer! Dette liker vi!

IKKE smak på brødet. Den hvite sausen som kommer til brødet er stort sett fin, men for all del: IKKE PRØV BRØDET! Tyrkerne er veldig glad i brød til maten sin (og gjerne i maten også). Heldigvis er de gode på kundeservice og er flinke til å tilpasse det du vil ha. Men om du ber om å ikke få ris/potet/pasta til maten, så får du det allikevel - rett og slett for at de bruker det til å fylle tallerkenen. Ris/pasta/potet er tross alt mye billigere enn kjøtt!

Takker Appelsinpike!! Det var godt altså - for jeg tenkte nemlig først at jeg muligens hadde litt oppblåst mage i dag, beltet satt litt mere enn det pleier - helt til jeg oppdaget at det var på hakket innenfor normalen. GØY!!

Fikk meg en god latter av din intense brødadvarsel - tviler på at Pruttis nå i det hele tatt våger å gå forbi en brødkurv!! Whatever you do - stay away from the bread!! Hehe - konge!

Lært deg noe mere kinesisk el?

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat