Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-11, 21:54   #3240
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Slik jeg har fortått det skal man spise kun 1000kalorier om dagen, og 90% skal komme fra fett. Ideen er at man da kan spise så lite mat hvis nesten alt er fett, pga at man lurere kroppen til å ikke sette ned forbrenningen pga alt fettet.

Men jeg har aldri prøvd selv, så jeg har ikke satt meg så nøye inn i det. Tror det var Foksy som prøvde dette, så hun kan kanskje utdype litt mer?

Åh! Det hørtes anstrengende ut, - både telle kalorier OG fett... Men ved nærmere ettertanke har jeg vel nesten gjort det (1000kcal og nesten 90% fett) enkelte dager, sånn i starten når jeg la inn på diett.no.
Nå har jeg ikke sjekket noe der på lenge. Spiser det jeg tror er ok, leser på alt jeg putter i meg og drikker vin når jeg har lyst. Absolutt levelig!

Ved nærmere ettertanke burde jeg vel legge inn på diett.no sånn en gang innimellom bare for å se at jeg er på stø kurs..

Tenkt noe mere på talen da? Har du hørt andre sine taler i tilsvarende sammenheng tidligere? Skal du holde tale ved en middag eller på en scene så du kan bruke hjelpemidler?

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat