|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Ja, det er er nok sant at det delvis er derfor, men delvis er det kanskje også pga at det er en veldig stor omstilling for både kroppen og hodet, så hvis man bare har noen få kilo å ta av så så er det kanskje like greit å gjøre det med bare generell lavkarbo isteden - de fleste går vel litt saktere ned da, men har man lite å ta av så er sikkert det ok. 
Jeg gruer meg egentlig litt til å gå over på vedlikehold jeg.....trive så godt i ketose, og er livende redd for at sult og sug skal komme tilbake, for da vet jeg det går galt -Tror i alle fall jeg skal starte ekstremt forsiktig, litt mer tomater og paprika enn jeg tørr spise nå, litt gulrot, erter og bønner kanskje, og så vil jeg heller prøve meg veldig forsiktig fram på hvor mye og hvor ofte jeg tåler høykarbo utskeielser - egentlig er det bare pizza jeg savner, så det blir kanskje ikke noe stort problem uansett
Ser den, ift at det er en stor omlegging for noen få kilo. Men når man først er i gang og ikke har så alt for mange kilo igjen så er det fint om det funker på resten av kiloene også. Krysser fingrene. Ikke det at jeg hadde tatt skade av å gå ned 10 til heller. 7 hadde vært fint. Tror jeg da, får se når jeg og OM jeg kommer dit. Har du "langt igjen"?
Enig i det med "sult og sug"..nesten glemt hvor slitsomt det var, og det ustabile humøret - for ikke å snakke om den oppblåste magen. Gosj, den tok mye av energien min, som en konstant "center of attention".
Stabilitet hadde vært fint, både en ok og stabil vekt, samt humør og blodsukker. I wish!
|