Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-11, 22:08   #3056
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Bare innom for å ønske damene mine en god helg!!!
Tror dere jaggu ikke jeg havnet på vekten i dag igjen (!!!!) Her har jeg holdt meg unna i maaange år - og nå er jeg veid to ganger på to uker. Erre' mulig??
Men - jeg gikk opp, og tenkte at nå er det ikke så farlig for jeg vet jo hva jeg veier. Så veide jeg jaggu to kilo mindre enn sist. Og det er bare 15 dager siden. Hm - så da var jeg liksom fornøyd da, målet sist var jo at jeg ikke ville se det dumme tallet igjen.
Nå er jeg så mett - du godeste - har spist reker, blåskjell, laks, egg, ostesnacks og stekt scampi - og alt dynget ned med hvitløk. Fantastisk!!

Fikk forresten svar på div prøver hos legen i dag. Har vært spent på kolestrolen pga fettinntaket - men den var strøken (4,4)!! Og det meste andre også. Det eneste som sto dårlig til var b12 - .

Har funnet en LCHF bok av en A.Dahlquist, begynt å bla litt. Så langt står det ikke noe der som jeg ikke allerede har lest her.
Det skal dere ha honnør for damer, - gud bedre så mye dere har lært meg. Jeg visste knapt hva det var jeg - sækte "lavkarbo" på google og havnet rett i den tråden her - og det beste er at siden så har jeg vært her!!

Fortsatt god helg til de søteste damene!!!

Så bra at det gikk så mye bedre på vekta i dag da - selvfølgelig kjempekjekt at den har gått ned, men enda kjekkere at du taklet så utrolig bra denne gangen1 Godt gjort, vennen Men jeg har nå fremdeles en høne å plukke med den legen din - jeg synes fremdeles ikke han bør utsette deg for det der
Og så bra at alle prøvene var fine - jeg tror nå fullt og fast på at vi blir både friskere og sunnere av dette kostholdet jeg.

Ja, det er utrolig masse nyttig informasjon her inne - i tillegg till all den uvurderlige støtten selvfølgelig! Men jeg liker også å lese masse - både bøker og alle slags artikler jeg finner på nettet Har to bøker av A. Dalquist, og den dama og alt hun har gjort for LCHF kostholdet, det er beundringsverdig, altså.

Jeg havnet også inne på denne tråden helt tilfeldig. Leste lenge i den før jeg turte poste noe. Og gud så glad jeg er for at jeg overvant den frykten!!!! Hehehe, ......så mye som jeg poster så er det ikke tvil om at den frykten i alle fall er som blåst bort.....heheh skikkelig skravlekjærring

Nå tor jeg jeg tar kvelden jeg, vi snakkes nok i morgen. Nattaklem til dere alle, skjønnasene mine

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat