Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-11, 22:18   #3010
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God kveld=)
Innom her å leser meg opp før jeg tar kvelden her=) Idag har jeg kjøpt meg nye sko , ny neglelakk, CSI Miami sesong 1 og Weeds sesong 1-4=) Redd for å ikke ha noe å se på om kveldene jeg vøttø Jeg har også tatt Fløibanen og maten idag har gått rett til H3LV3T3 Det begynte i det små... Til lunsj var det mais i begge salatene jeg kunne velge mellom, og jeg orker bare ikke å skulle sitte å pirke ut maisen... Så var det middag.. Bestillte burrito, fordi det sto på fajitasen at den var med ris mens burritoen at det var: kjøtt ost og grønnsaker i lefse - gratinert... MED RIS BLANDA INNI skulle det stått...! Nyttet jo ikke å skulle pelle ut den risen heller da akkurat.. Så da blei det det og... Når jeg var på fløien tenkte jeg: idag har det gått dritt med maten... Jeg tar likegjerne en softis.. Så istad tenkte jeg å finne no kjapt jeg kunne spise før jeg tok kvelden... Sto på tv'n min at det va "lite kveldsmåltid" på hotellet... LØGN.. Var jo stengt den dumme frokostsalen... Så da måtte jeg ut å kikke igjen... Ingenting som frista og alt virka bare tungvindt og æsj.. Hva gjorde jeg da? Joda, spaserte rett inn på mac'ern likegjerne da vøttø.. Må nesten le litt av meg selv asså... Så da blei det en burger og 3-4 chipsbiter (ikke så godt som jeg huska det var, btw)... Jada, så det var min dag da.. Må nesten le litt av meg selv jeg altså... Snakk om å bare gi opp liksom... Men imorgen er en ny dag

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

Rikkemor: Hvor lenge er du i Bergen? Jeg reiser dit på torsdag!

Jeg skal hjem på fredag=) Skal du på konsert eller?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Å neida.
Du er ikke den første og blir garantert ikke den siste !

Do I need to say more?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Jeg har vært ute og malt litt mer i dag. Polakkene har også vært her og fått gjort unna litt maling. Huset blir seende veldig fint ut nå, hvitt hus med bred innramming rundt dør og vinduer i mørk grått

Høres ut som huset blir kjempefint!=) Kos deg med det du klarer av maling du, så lar du hjelpa ta resten

Nå er det kvelden her.. Håper alle får en fin kveld videre og en god natt

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat