Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-11, 18:25   #3006
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Og dere.. Tusen takk for at dere ikke kommer med sure toner for at jeg har falt av noen dager. Snille dere!

Her er vi for å støtte og hjelpe hverandre uansett, Appelsinpiken
Absolutt alt er tillat her inne - unntatt kanskje nettopp å være sure og fordømmende overfor andre

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

For å være helt ærlig, så har jeg ørlite lyst på en karbosprekk nå......
Vi reiser jo på fredag og jeg har ikke handlet inn så mye, så jeg skal slippe å kaste noe..... Det er bare høykarboen til gubben som dominerer kjøleskapet nå.
Egg og bacon har jeg+majones og rømme. Men jeg er sååååå leiiiiiii !!

Du sa jo at du hadde tenkt å leve mer generell lavkarbo i ferien, så hvorfor ikke legge om til det de neste par dagene? Da kan du tillate deg litt mere vet du - når man har levd så lavt på karbene som oss, så føles det nesten utrolig hva man kan få plass til når man øker bare til 50g om dagen altså

Jeg har vært ute og malt litt mer i dag. Polakkene har også vært her og fått gjort unna litt maling. Huset blir seende veldig fint ut nå, hvitt hus med bred innramming rundt dør og vinduer i mørk grått

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat