Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-11, 17:50   #2612
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Glad i deg!!

Jeg har forresten bestilt tortillas fra junaiten Rapport om dem kommer når tortillaen kommer. Vi spiser en del tacos og jeg har alltid (vel...før) brukt tortillalefsene som pizzabunn. Tenkte det var verdt å prøve

De der har jeg prøvd - de er kjempegode!!!! Har noen i frysen fremdeles (har kort holdbarhetstid, så må oppbeveres i frys). Jeg har brukt dem både som tortillalefse, pizzabunn og quesadilla. Fantastisk godt. Jeg falt imidlertid ut av ketose ett par ganger da jeg hadde dem, så derfor har jeg latt dem ligge i fryseren en stund. Tror ikke det var lefsene i seg selv, men sammen med salat og tacosaus, ble det kanskje for mye totalt (var før jeg begynte å registrere på diett.no), så bruk med forsiktighet. Mmmmm, hadde nesten glemt helt at jeg hadde dem jeg - kanskje jeg skal ta ut av frysen til neste helg....

Nå har jeg nettopp inntatt middagen, chorizo pølser, blomkålmos, smørstekt sopp og salat. Godt, i grunnen akkurat passe mett i dag

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat