Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-11, 18:57   #2010
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Men aller først så må jeg bearbeide at de andre på området (norske de også) dro ut i går, og ingen spurte om jeg ville være med. - De hadde rett og slett glemt meg. Da er det ikke lett å sitte i leiligheten helt alene, med hjemlengsel og solbrente kinn. Tror den følelsen av å bli glemt/avvist gjorde hjemlengselen enda verre.
Virket som flere av de var litt lei seg for at de hadde glemt meg i dag. Tror noen av de rett og slett ikke tenkte på meg (og herlighet, man trenger ikke huske på alle hele tiden), men det virket litt som om noen av de med vilje ikke hadde nevnt meg for de andre, sånn at de andre skulle huske på at jeg også var der, og at jeg - i motsetning til alle de andre - er her helt alene.

Skikkelig dumt gjort av dem synes jeg, men tror nok det var en forglemmelse, ikke noe de gjorde med vilje. Forstår godt at du føler deg litt nedfor og alene etter en slik kveld. Håper kvelden din i kveld blir bedre, søte venn, sender deg en stor trøste -

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

TIII kilo!! Så fantastisk bra! Også må du ikke glemme at det er du som har oppdratt barna dine og lært dem å bli så bra som de kan være og er, så du må nok ta mye av æren der ja supermamma'n

Jeg er så sykt sliten idag, våkna klokka 16, og er fortsatt ikke helt klar i toppen.. Jeg bruker en evighet bare på å få skrevet her idag=) Har på tv'n og detter ut stadig vekk Men igår var en super kveld, ikke på byen da, mesteparten av tia jeg var på byen tilbrakte jeg i taxikø for å komme hjem igjen.. Heheh=) Men vorset her hjemme og båtturen fra Brevik til Langesund var supertrivelig På byen var det litt for mye sånn 18-års fest så jeg gikk rundt å prøvde å finne kjentfolk, men det var jo bare umulig når det var så stappa.. Det er vel det samme ca hvert år, jeg er så og si aldri i Langesund fordi det er der jeg hang når jeg var 15-16-17 år selv og det har ikke forandra seg stort.. Men det glemmer jeg litt bort i løpet av året og så tar jeg en tur igjen på sommeren og det er AKKURAT det sammen, bare at jeg blir eldre og eldre for hvert år
Idag er det kun sofakos som gjelder for min del.. Spist muffinser til frokost og kosa meg med kaffe med cocosa=) Håper alle har en super dag/kveld=)=)=)

Åååå

Kjekt at du også hadde en super kveld, RikkemOr
Skikkelige partyløver her i helgen altså -oppe kl. 16 - Burde vært nå du skulle ut på nattevakt, vet du, du har jo allerede snudd døgnet

Da har jeg pakket det meste her for turen i morgen, bare noe småting igjen, så er nesten klar. Må tidlig opp i morgen så greit å ha alt klart nå i kveld. Har nettopp spist middag, lagde Biffstroganoff i dag, det smakte kjempegodt, og jeg er god og mett. Siste dag med hjemmelaget mat - spent på hvordan det går i Hellas

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat