Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-11, 17:23   #2006
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Nyt tiden du er der nede, Appelsinpiken. Gjør det for oss som ikke kan nyte solen, har råd til å være der eller som evner ha slik guts som du har!
Og ja, hjemlengsel... Det er vondt, det! Selv om jeg har en 40 minutters flytur hjem til mammas middag, så er det ofte jeg tenker at jeg ikke engang har 40 minutter. Må ha hjemmet mitt nå, jeg! ASAP! Og det er kjedelig å føle seg alene - for det er jo akkurat det man er! Se fram til dagen kjæresten kommer ned til deg, belønn deg selv og din personlige framgang med å IKKE ha dårlig samvittighet for hverken is, sjokkis eller annen mat. Alt med måte, og alt med god samvittighet.

Takk for oppmuntrende ord. Mesteparten av solbrentheten gikk heldigvis over til i dag, men kjenner det svir litt i kinnene i dag også - selv om jeg har ligget med ansiktet under både hatt og sånn tynn blå sak man kan ha rundt seg, og som jeg ikke vet hva heter... Godt jeg har aloe vera .
Skal prøve å ikke ha dårlig samvittighet for å spise is. Jeg er tross alt i Tyrkia! Maten jeg spiser er stort sett riktig, selv om jeg begynner å bli lei.
Siden jeg spiser hjemme hver kveld, så lager jeg mat som varer i flere dager. Nå er det femte dagen med squashlasagne. LEI! Og orker ikke dra på butikken heller. Får heller dra dit i morgen etter jobb.
Dagen i dag har ikke vært noen dans på roser det heller, men det er mye bedre enn i går kveld. Da var kjæresten opptatt på kvelden, og vel... De fleste jeg kjenner er ute og har det gøy på lørdag kveld, de sitter ikke hjemme på face.. Dessverre for meg. Søndag kveld pleier å være bedre, så krysser fingrene!

Herlig å lese at du har vært ute å hatt det gøy (oooii som jeg er misunnelig!!!), og jeg er sikker på at du har fått massevis av komplimenter. Ikke glem at ikke alle komplimenter gis i form av ord. De gis også i form av blikk og kroppsspråk. Og å danse med samme fyren i mange timer... Syns det er et kjempekompliment! Han danset jo med deg fremfor alle de andre jentene. Ikke glem det!

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Appelsinpiken! Så synd du ikke fikk utnyttet fridagen din i sola! Håper du satt i skyggen og bare nytet varme og muligheten til å være ute i frisk luft. Hjemlengsel er noe som hører med til det å være borte hjemmefra, og egentlig et godt tegn på at en har det bra der en er til vanlig. Så bra kjærsten din kommer nå og ikke neste tirsdag Enig med Prutti om at du ikke skal la isen eller annet gå i hodet på deg, du har gjort så mye bra for deg selv fram til nå (ref. middagene!!), hold fokus på det du og drit i resten!

Ja, det er forsåvidt bra at jeg har hjemlengsel - for det betyr jo som du sier; borte bra, hjemme best. Og jeg har det absolutt best i armkroken til kjæresten! Den er bare en dag og 20 timer unna! Han har fått beskjed om å kjøpe bacon, fryse ned, og ha i kofferten. Jeg vil ha mer bacon - og det er skikkelig vanskelig å få kjøpt sånt i et muslimsk land, altså, så her snakker vi medbragt ! I dag har jeg vært i sola igjen, men skal bli godt å jobbe litt i morgen, selv om jeg ikke tror det vil være mer enn en-to timer jobb i morgen. Kommer meg likevel unna sola midt på dagen, og på kvelden så må jeg rydde og ordne her sånn at det ser fint ut når kjæresten kommer. Håper de neste 44 timene går fort!

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Godmorgen kjære venner, håper dere får en god dag!!!

Det må være lov med en og annen utskjeielse, Appelsinpiken, jeg har tenkt å ha en is hver dag jengnår jeg kommer til Hellas. Ikke mange dagene nå til kjæresten din kommer, og da forsvinner nok hjemlengselen, og det blir lettere å kose seg med denne fanstastiske muligheten du har fått, tenker jeg Jeg er som Sanns sier overbevist om at om når du tenker på dette om noen år, så er du utrolig glad for at du har fått oppleve det. Planlegg noenkjekke ting å gjøre når kjæresten kommer og gled deg til det! -Opp med haka, vennen

Ja, håper det jeg også! At jeg glemmer fort at jeg hadde noen kjipe dager, og bare husker hvor moro jeg har hatt det, og hvor deilig det har vært å bare ligge i sola og kose meg.

Og bente1... GRATULERER MED 10 KILO NED! Kjempebra jobba!

Men aller først så må jeg bearbeide at de andre på området (norske de også) dro ut i går, og ingen spurte om jeg ville være med. - De hadde rett og slett glemt meg. Da er det ikke lett å sitte i leiligheten helt alene, med hjemlengsel og solbrente kinn. Tror den følelsen av å bli glemt/avvist gjorde hjemlengselen enda verre.
Virket som flere av de var litt lei seg for at de hadde glemt meg i dag. Tror noen av de rett og slett ikke tenkte på meg (og herlighet, man trenger ikke huske på alle hele tiden), men det virket litt som om noen av de med vilje ikke hadde nevnt meg for de andre, sånn at de andre skulle huske på at jeg også var der, og at jeg - i motsetning til alle de andre - er her helt alene.

Nei, nå må jeg slutte å tenke på sånt. Det er ikke noe hyggelig. Må prøve å finne ut hva jeg skal ha til middag. Hmm.. Kanskje squashlasagne?

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat