Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-11, 17:13   #8416
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Aldri prøvd clip on extentions, så det kan eg ikkje svare på Cherry. Eg strever derimot med å få strømpebanda til hoftehaldaren min til å sitte på baksida av strømpene... Eg vart så sur i går at eg omtrent satt fyr på dei. Og det var jo ikkje akkurat *hoftehaldaren* eg ville ha i fyr og flamme da :: host :: Men når det gjeld dét - alle bilder i katalogar/nettshop osv som sel slike lekkerier, viser hoftehaldaren over trusa. Men korleis får ein til å gå på do på ein kjapp og enkel måte da? Eg får ikkje ned trusa fordi ho stoppar i strømpebanda... Dagens litt flaue ?? frå meg, dette.

Jeg hadde alltid trusa utenpå strømpebanda den tiden jeg brukte hofteholder, nettopp av den grunnen du nevner.