|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Goood morgen ja=)
Nå har jeg kosa meg med lapper og en kopp kaffe til frokost.. Setter etterhvert kursen sørover for å ta en tur innom Ikea og så besøke mamman min Tenker jeg tar med meg resten av lappene i bilen, kanskje et par muffinser også
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
...på vei mot randen av ett eller annet. Opp 2 kg på to dager. Men sin forbanna forklaring kom i stad. Mens. Hu-ra. Skjønte ingenting da jeg gikk på vekta som normalt, så det "nye" (egentlig relativt gamle) tallet, og gikk å satt meg i sofaen. Suuupersur. Mamma kommer inn fra verandaen og utbryter "Sandra, skjerp dæ, du får sikkert mens i dag". Så måtte jeg tisse igjen, og joda. Ååååååååååååååååååååååh.
Men da er de kiloene mulig å kaste fra seg snart. Jeg har ikke matlyst eller noe, så dette blir en spennende dag. Ikke hatt mens siden 4. desember.
Her har det endelig blitt sol igjen, modern og brodern makker rundt her, og jeg vil ha skattepengene mine. Da blir det en kjapp tur til Coop Xtra for litt mat, og selvfølgelig blir det litt sjåpping. Ønsker alle en herlig dag, med sol eller ei, skattepenger eller ei, matlyst eller ei, vekttap eller ei - vi rocker. 
Håååper du slipper å ha den jævla mensen lenger enn en uke da! Jeg er så lei at jeg snart spyr liksom..! Lagt fra meg pillene nå da, for å se om det kan hjelpe, men blææææ asså.. Har aldri hatt problem med det tidligere.. Vært en uke, og så ferdig med det..
Hmm, lurer på om skattepengene min har kommet jeg?=) Jeg har jo igrunn allerede brukt de på mac'en jeg bestillte, men fint å få fyllt opp litt igjen på konto'n Let's rock together 
Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.
God morgen!
Cookie monster: Jeg har bare ketolyse boka, ellers bruker jeg oppskrifter fra forumet eller som bente sier, mine vanlige oppskrifter uten tilbehøret!
I dag skal jeg bake karbomammas ostekake! Gleder meg
Ellers skal jeg i utdrikningslag i morgen, og planlegger i den forbindelse en liten sprekk. Skal ikke fråtse, men regner med å falle ut av ketose iallefall. Er livredd for å bli snydens!
På søndag reiser jeg på fjellet noen dager, så veiing utgår på mandag. Skal selvfølgelig være superflink på fjellet også!
Hvordan planlegger dere å spise i ferien? Jeg tror jeg legger meg på en generell lavkarbo variant den uka vi er borte, og holder meg under ca 100 kh pr dag. Har som mål å holde vekta, en kilo opp er heller ikke krise
Ha en fantastisk fredag!!
Jeg er enig med deg og bente, oppskrifter herfra og de vanlige oppskriftene mine, minus, minus =) Og plutselig får jeg bare for meg ting som jeg prøver Jeg har ingen planlagt ferie, så heller ingen planlagt feriemat.. Men så godt man klarer må jo være en fin måte å spise på?=)
Håper du får en kjempefin tur på fjellet!=) Det er deilig på fjellet om sommeren 
Jeg får vel komme i gang å ordne meg litt, tar jo fort et par timer å kjøre til kr.sand så=) Ha en suuuper dag alle sammen!!=)

|