Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-11, 10:06   #1362
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

...på vei mot randen av ett eller annet. Opp 2 kg på to dager. Men sin forbanna forklaring kom i stad. Mens. Hu-ra. Skjønte ingenting da jeg gikk på vekta som normalt, så det "nye" (egentlig relativt gamle) tallet, og gikk å satt meg i sofaen. Suuupersur. Mamma kommer inn fra verandaen og utbryter "Sandra, skjerp dæ, du får sikkert mens i dag". Så måtte jeg tisse igjen, og joda. Ååååååååååååååååååååååh.

Men da er de kiloene mulig å kaste fra seg snart. Jeg har ikke matlyst eller noe, så dette blir en spennende dag. Ikke hatt mens siden 4. desember.

Her har det endelig blitt sol igjen, modern og brodern makker rundt her, og jeg vil ha skattepengene mine. Da blir det en kjapp tur til Coop Xtra for litt mat, og selvfølgelig blir det litt sjåpping. Ønsker alle en herlig dag, med sol eller ei, skattepenger eller ei, matlyst eller ei, vekttap eller ei - vi rocker.

-Ting har ofte en naturlig forklaring ja Det er jo ikke mulig å legge på seg 2 kg fett på to dager, så det er jo nødt til å være vann

Høres ut som du koser deg med familien, kjekt å høre

Vi rocker her inne ja - tror vi må ha den beste tråden på forumet

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat