Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-11, 17:41   #1001
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Jeg gjør det slik at jeg spiser kjempemasse på søndag for at mandagsvekta skal bli så høy som mulig...Da har jeg god tid til neste søndagen hvor jeg vil at vekten skal være lavest....så kan jeg si at jeg har gått ned i vekt den uka óg.....
Søndagene er deilige spisedager og lørdagene er vindager og nesten fastedager - da mister en vannet og veier mindre på søndagen....

Smart!
Men jeg har veiedag på torsdag så da går det ikke sånn for meg men jeg spiser gjerne godt på torsdagene etter veiing jeg da, for da har jeg jo god tid på meg om vekta skulle gå opp jeg har litt problemer med hva og hvor mye jeg spiser på lørdag og søndag for da spiser jo resten av familien ekstra god mat, drikker brus og mannen tar seg ei øl, og det ligger godteri lett tilgjengelig så særlig lørdagene er harde her, men heldigvis så er det enda nok med dager igjen før jeg skal veie da, så jeg rekker som regel å hente meg inn om jeg skulle ta helt av!

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat