|
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?
Opprinnelig lagt inn av Annne, her.
Stå på, Trultemamma! Jeg er overbevist om at dette kostholdet er det beste for kroppen. Nå holder jeg på å bake brød, og har spist herlig kokt egg og avocadosalat i dag. Unnet meg å kjøpe hjertesalat denne uka, og i dag har jeg kjøpt kokosmel. Det luktet helt fantastisk godt, og jeg gleder meg til å bruke det det er rart hvor stor forskjell en liten luksusting som det kan gjøre for motivasjonen! Plutselig ble mat gøy igjen.
Det kan jeg forsåvidt anbefale til alle sammen, ta dere en tur på helsekosten og brenn av et par hundre kroner på noen morsomme matvarer. I dag kjøpte jeg:
1 atkins peanut butter cups (De er HELT SYKT GODE)
1 Atkins coconut bar
1 pose kokosmel
1 pose mandelmel (billig type, bare 35kr for 250g!)
Nå skal jeg kose meg meg å bake noe godt i helga, og peanut butter cup'en skal få ligge der og friste meg helt til jeg ikke klarer å holde fingrene av fatet. Jeg mistenker at det ikke kommer til å ta lang tid..
Jeg har heller ikke gått ned noe, men jeg tenker at jeg får smøre meg med tålmodighet. Til syvende og sist er det ikke bare en slankekur dette her, og plutselig løsner det! 
Hva er atkins peanut butter cups? Bar? Det går fort litt penger på helsekosten. Jeg må snart sette meg inn i nettstedet iherb (tror jeg det het) som mange skryter av her inne. Litt å spare og sikkert mye spennende. Noen som har erfaring og anbefalinger, ja vet det finnes en egen tråd om det her inne. Men lurer på hva maiblomstene her tenker.

|