Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-11, 02:14   #7107
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Det stemmer det som du siterer fra AML. Har arbeidsplassen din tariffavtale?
Det gjelder ALLE endringer. Vanlig høflighet uansett er jo og spørre først...

Jeg tror vi har tariffavtale. Jeg tror det er en misforståelse, fordi sjefen min er en flott mann og sjef. Det var mye forandringer på de dagene på grunn av kurs. Men jeg føler meg snurt fordi jeg ikke ble spurt eller informert i det hele tatt. Han vet jo at jeg pusser opp hus og at dagskift passer meg dårlig for tiden. Jeg har jo tatt fri de fleste dagskift jeg har jobbet siden 1. november og han vet jo grunnen.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Er du organisert? I såfall vile jeg sjekket med dem. Man plikter å sette seg inn i vaktplanen, og sjekke med visse mellomrom. Jeg har vært borti krangling om det en plass, hvor det ble byttet mens en var på ferie. Det ble til at han slapp unna siden han hadde vært på ferie, men hadde han vært på jobb hadde det vært annerledes. Men mulig jobben sliter om de har endret dette fredag også.

Jeg er medlem av NITO. Jeg er usikker når det skiftet egentlig ble endret, men jeg er rimelig sikker på at det stod kveld da jeg sjekket på torsdag. Pleier ikke å sjekke hvordan JEG skal jobbe fordi sjefen aldri skifter vakter uten å spørre oss. Jeg åpner for å se hvordan de andre jobber, jeg. Jeg synkroniserer kalenderen mellom outlook og mobilen, og har kontroll på hvordan jeg jobber fra mobilen. Oppdaterer alltid kalenderen min med skiftforandringer og overtid som sjefen spør om.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC