|
Sv: Desember/januarstarter-tråden!
Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.
Jeg er her ... Har ikke vært så aktiv på skrivefronten i det siste, men skal prøve å skjerpe meg.
Det går som vanlig veldig sakte hos meg, men jeg gir ikke opp av den grunn. Har ikke hatt noen utskeielser (bortsett fra rødvin til maten i helgene da).
Skal bake lavkarborundstykker og ta med meg på jobb i morgen. Var noen som lurte på oppskrift der. Nå er vi 4 stk på jobben som koser oss med Lavkarbo til lunsj. Det er koselig når vi er fler som kan dele erfaringer og spise "rar" mat. 
Så kjekt Jeg syns det er kjekt når det er liv her inne jeg har ingen rundt meg som spiser dette, å må forklare opp og ned i mente hele tiden....Igår hadde jeg en diskusjon med ei på jobben, hun mente hun aldri hadde klart seg uten poteter, ris, pasta, brød osv... å hun lurte på hva vi spiste i stedetfor.. jeg forklarte:
- at vi har erstatningsprodukter, for endel, men at poenget ikke er at i skal erstatte alt som i spiste før, og at maten faktisk er MYE bedre..
men det nådde ikke inn, ikke hos henne eller noen andre rundt meg for den del.....
Så eneste stedet jeg kan snakke med noen om dette er her..
På morsdagen i helgen laget jeg baconsurret kyllingfilet med mozarella til min mor og far, å de var såååå skeptiske, hun ville egentlig ikke ha det, for hun likte nok ikke mozarella, å hun ville ikke spise det som vi spiste, men jeg satte alt i ovnen, å gikk hjem, så fikk jeg melding en stund senere, å de var helt overrasket over hvor god maten var 
Den skulle hun definitivt servere i klubben sin å der hadde hun ei som gikk på dette også, så da kan hun også spise 
Har du en god oppskrift på rundstykker ? jeg tenkte jeg skulle få hele familien 100 % over på lavkarbo neste mandag, når jeg begynner å spise igjen, så har laget meg en stor oppskriftsperm nå,med flere hundre oppskrifter, så gleder meg til å smake meg gjennom de 
Vi la over til steinaldermat ifjor etter sommeren, men har appelsinjuice til maten, å så har de litt mais, litt pasta og litt brød igjen før de er helt over på det, har minket ned enda mer nå mens jeg er på pulver, men neste mandag skal jeg få de helt over på lavkarbo, ikke på ketose som meg da men ..
Så jeg tenkte jeg skulle bake opp litt rundstykker, tekaker eller brød, så jeg har noe i bakhånd, om det ikke er så mye rester en dag eller at vi trenger noe lettvint 

|