![]() |
Sv: Aprilstarternes veietråd!
Ebbalilla: :klem:
Det er tre uker siden jeg starta i morra...... |
Sitat:
|
Sitat:
Han går nå å gleder seg til jeg er ferdig med ED - for da blir det mindre matlaging på ham :cool: |
Hei igjen
Nå er det jammen mange fine resultater her! Idag er det tirsdag og veiedag for meg igjen. Uke 1: - 3,3 kg Uke 2: - 0,5 kg Uke 3: + 0,1 kg Uke 4: - 2,3 kg :) Ikke det at jeg var i tvil, men...... DET FUNKER JO !!!!! :D:D:D |
Sitat:
Det må ha vært fantastisk å gå ned så mye igjen etter to kjipe uker! :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Så flinke dere er alle sammen!! Kjempeflinke!!:D
Jeg har hatt veiedag i dag: Uke 1: -3,2kg! Hjelpe meg, kjempefornøyd! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg trener ikke for tiden, venter på operasjon av et kranglete kne. Har vel egentlig bare funnet ut at jeg ikke er så sulten lenger, holder meg nok under 20-25 g karbo pr.dag. Til å begynne skulle jeg liksom spise litt av alt mulig bare fordi det var "lov". Har vel funnet et slags balanse, for øyeblikket ihvertfall, så får vi se. :) |
Uke 1: ned 2 kg :)
Uke 2: opp 1 kg :confused: Uke 3: ned 1,4 kg :) Uke 4: 0 :rolleyes: Det har vært en uke med mye opp og ned.. Håper nå når det er gått fire uker at jeg skal ha kommet bedre i gang. Mannen min spiser det samme som meg, og ha raser ned vekt så...:cool: I just have to keep up the good work..:) Ha en fin dag alle sammen. :) |
Sitat:
|
Min vektnedgang til nå:
Uke 1: - 1.0kg Totalt: -1 Uke 2: - 0.6kg Totalt: -1.6 Uke 3: - 0.6kg Totalt: -2.2 Uke 4: - 0.7kg Totalt: - 2.9kg Uke 5 hittill: -0,1kg Tiden har jammen gått fort! holdt på i 4 uker allerede! Og enda så har jeg ikke vært flink til å trene/gå tur, men har en aktiv 1 åring og masse husarbeid:p Har hatt noen små sprekker også, men spiser allikevel SÅÅ mye sunnere og ikke minst mindre, enn før, så dette går da bra;) |
Her er mine resultater så langt.
Uke 1: -2,1 kg Uke 2: -0,6 kg Uke 3: + 0,6 kg Uke 4: - 0,1 kg Uke 5: - 0,7 kg Totalt - 2,9 kg Veier: 92,2 kg |
Resultater så langt (veiedag i dag):
Uke 1: - 2,3 kg! :D Uke 2: - 1,9 kg! :) Totalt: - 4,2 kg Kg igjen til jeg "får lov" til å gå til frisøren: 5,8 kg Kg igjen til hovedmålet: 8,9 kg Kg igjen til drømmemålet: 11,9 kg Mål totalt: Rundt midjen ved navlen: - 4cm Rundt brystet: - 4cm Under brystet: - 4cm Rundt hoftene: - 4cm Lår: - 1,5cm Legg: - 1cm Arm: - 1cm Fornøyd med vekta, for jeg har ikke vært flink denne uka. :o Jeg har ikke sprukket, men har spist altfor mye kunstig søtning og drukket Pepsi Max. Har laget 3 minutters sjokoladekaka til Imse med krem til nesten hver kveld, og det skal det bli slutt på. Skal ha litt sukkerfri gelé med krem nå i helga, men ellers skal det bli en bit av pizzaen jeg har laget til kvelds i ukedagene. :) At målene ikke har gått ned så mye synes jeg ikke er så rart, for jeg gikk ned noe voldsomt i uke 1, og jeg har jo ikke orket å trene mer enn en gang utenom de 50 min jeg går hver dag. Jeg håper at svimmelheten gir seg snart så jeg kan komme skikkelig igang med dvd'ene mine igjen!! :rolleyes: |
Så kjempebra sisteinnsats!! Dette går rette veien det! :)
|
Startvekt 14. april: 78,6 kg
1 uke: Onsdag 21. april: 76 kg (ned 2,6 kg) 2 uke: Fredag 30. april 74,2 kg (ned 1,8 kg) 3 uke: Fredag 7. mai 73,2 kg (ned 1 kg) Totalt 5,4 kg Her er målene fra i dag også: Skuldrene - Uforandret - totalt hittil -10 cm Overarm - Uforandret - totalt hittil -4 cm Bryst - -1 cm siden fredag - totalt hittil -12 cm Midjen - -1 cm siden fredag - totalt hittil -9 cm Magen på det tykkeste - -5 cm siden fredag - totalt hittil -13 cm Hofter - -2 cm siden fredag - totalt hittil -10 cm Lår - -2 cm siden fredag - totalt hittil -9 cm |
Utrolig mange fine mål her ser jeg......håper jeg klarer å holde koken så lenge...uke 2 er nå over og den skumle veiedagen er her igjen:eek: Dumme meg som veier meg hver dag, for det slår ikke feil at når veiedagen nærmer seg står jeg stille og går opp litt mot slutten.....litt demotiverende så skal prøve å innføre bare 2 veiinger per uke og se om det letter motivasjoen:p
UKE 1: -3.2 totalt -3.2 UKE 2: -1.5 totalt -4.7 |
Fredag igjen gitt!
Veiedag igjen! Startvekt 105kg Uke1: -3,5kg Uke2: -3kg Uke3: -1,4kg Uke4: -1 Uke5: -1 Totalt ned 9,8kg så langt. Nærmer meg 90 blank, så jeg er omtrent halvveis. |
Synes det er helt vanvittig som dere raser ned i vekt! Skjønner ikke hvordan dere får det til, jeg. :(
|
Sitat:
|
Søndag og veiedag igjen!
uke 1: -2,6 kg uke 2: -0,1 kg uke 3: -1,6 kg :D |
Sitat:
Så fint med såpass stor nedgang to uker på rad. Fine mål også, jeg angrer på at jeg ikke målte meg når jeg begynte. Skal bli spennede å følge deg videre. Lykke til! :-)) |
Ny uke, og ny veiing. Denne uken viste vekta -1,2 kg, noe som vil si en nedgang på 2,9 kg siden starten for to uker siden :) Liker denne kostholdsendringen :) Nå blir det spennende å se hva denne uken resulterer i
Startvekt 26.04.10: 86,3 kg 03.05.10: 84,6 kg (-1,7 kg) 10.05.10: 83,4 kg (-1,2 kg) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:50. |