![]() |
Sv: Kjeks - helt uten bismak
Laget disse nå, i to varianter.
Den ene tok jeg bare salt i deigen, så smurte jeg resten av det smeltede smøret på toppen og strødde på hvitkøk, chilli explosion og litt pepper. Knall godt! Variant to: Chilli explotion, hvitløk og salt i deigen. Enda mer av chilli og hvitløk strødd på toppen sammen med havsalt Den andre halvdelen tok jeg løkpulver og chilli på. Også prøvde jeg en ting til: Før jeg blandet salt o.l i deigen tok jeg ut en liten klump, denne knadde jeg splenda, kanel og kardemomme i. Det ble også godt! Fint med blåbærsyltetøy! Da blir det ost og kjeks i morgen. :) Takk for oppskrift - den passer navnet sitt, her er ingen bismaker! |
Bakte disse med soyaprotein. Synes de ikke ble så gode jeg, soyaproteinen ga liksom for seig / slimete konsistens i munnen.
Prøver neste gang en variant med mere sesamfrø og fiberhusk tror jeg og dropper soyaprotein. |
Disse så kjempegode ut:-)
Hva er bakemiks? Er det samme som johannesbrødkjernemel og hvor får jeg kjøpt det? |
Bakemiks er et ketolyse- produkt!
Kan kjøpes over nett på ketolyse.no eller i utvalgte butikker/helsekost! Forhandler- liste |
Kan man bruke noe annet enn det? F. Eks fiberhusk eller johannesbrødkjernemel?
|
Niks! Bakemiks er melet i oppskriften, ikke bindemiddelet.
Men du kan feks bruke proteinpulver! Bare pass på at du finner et med lite karber ! ;) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:14. |