![]() |
Sv: Aprilstarternes veietråd!
Jeg måler også, og har gått ned ca 5 cm både rundt hoftene, rundt det tjukkeste på magen, rundt hvert av lårene og rundt midjen - men så har jeg mista 10 cm rundt brystet da......og der hadde jeg ikke trengt å miste noe, for å si det sånn :o
|
Jeg startet 14.4.2010
Uke 1: - 3,2 kg Kan noen fortelle meg hvordan jeg får inn weight loss tickeren inn i min profil? :) |
Jeg fant det visst ut på egenhånd :) Sånn er det når man er helt ny på noe :)
Sitat:
|
:D Heihei alle aprilstartere!!
Jeg startet med lavkarbo mandag den 12 april og har til nå gått ned 7 kilo !!!!!! Første 4 kiloene var kun fra mandag til fredag (vet dette kan være mye vann men er jo fortsatt nedover på vekta) Er så strålende fornøyd med denne livsstilen og har faktisk aldri spist bedre mat enn hva jeg gjør nå ! Kjøpt ketolyse produkter og tisser på sånne ketostix hver dag og ser forbedringer for hver dag :) Har foreksempel ikke kunnet trekke inn magen så mye som jeg kan nå på leeeeeenge! Så jeg ser forandringer allerede og det er jo helt strålende! Lykke til alle sammen , blir så moro å se hvordan detta går :D Hilsen heidiloco |
Dette er gøy.
Uke 1 - 2,4 kg Uke 2 - 1,2 kg |
Oi, noen av dere går utrolig raskt ned i vekt! :eek: Gratulerer så mye. :)
|
jeg begynte på kuren den 7 april
startvekt 109,7 kg uke 1 ned: 2,3 kg uke 2 ned: 1,3 kg er mega fornøyd så langt=) |
Uke 1: -2,5 kg
Uke 2: -0,6 kg Uke 3: +0,6 :( Jeg har da altså gått opp nøyaktig like mye som jeg gikk ned forrige uke. :( Jeg har ikke skeiet ut og jeg har trent like mye som før. :( |
Sitat:
|
Nei, jeg har ikke målt, men det er jo veldig usannsynlig at jeg har økt muskelmassen med en halvkilo på en uke.
Får bare håpe på bedre lykke neste uke... |
Sitat:
|
Sitat:
|
Startvekt 105kg
Uke1: -3,5kg Uke2: -3kg |
Sitat:
Sitat:
|
Jeg brukte en uke på å forberede meg på å starte på ketolysekuren, og har i dag gjennomført 1. dag i uke 1....
startvekt 24.04.10: 85.7kg (la på meg 0.7 kg i forberedelsesuken!!!) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg startet med Ketolys mandag 19 April.
Har tatt av 2 kg, men er vel mest vann foreløpig :) hilsen Antien ;) |
Hei, jeg startet med lavkarbo den 15:e April og har nå gått ned 3.7kg. Håper det fortsetter sånn :D
|
Så flinke vi er :heia:
|
Hei
Så fint at det er en tråd for grønne ferskinger her da! :D Startet første dag etter påskeferien, ikke ukjent med lavkarbo, men har vel ikke prøvd 100% før nå. Kom i ketose etter ca. tre dager og har planer om å holde meg der lenge for min egen bekvemmelighets skyld. Er så deilig å ha nullet ut søtsuget og har stabilt humør og bedre energi. :) Følger spent med her for både oppskrifer og inspirasjon. Regner med at jeg finner ut av de tekniske greiene etterhvert også .................. :confused: Min vektnedgang: Uke 1: 3,3 kg Uke 2: 0.5 kg |
Hei. Jeg henger meg på her. Begynte 11.april. Har veiedag mandag
Startvekt 68,7. Uke 1: - 1,0 kg Håper på at det fortsetter nedover:) |
Hei! Jeg vil også være med! :p
Jeg begynte torsdag 15. april med en startvekt på 89.5 kilo. Siden da har vekten svingt til 88.6 til 87.9 og tilbake til 89.9. Det virker som om jeg samler mye vann. Jeg tar veiedag på mandag heretter. Lykke til alle sammen! :) |
Da har jeg gått ned 0,5 kilo denne uka, og ENDELIG ER JEG IKKE FEIT LENGER:p Har nå nemlig en BMI under 30!!! Mitt mål for fremtiden er ALDRI å komme over den grensen igjen...... Merker det forrresten veldig godt på klærne nå:D
|
Gratulerer så mye solange!! Godt jobba!!! :) Gleder meg til jeg kommer så langt... Jeg er kjempeglad for at det går nedover igjen etter nesten to ukers stillstand.. Håper det betyr at fettforbrenningen er kommet skikkelig i gang... Er fornøyd i alle fall!!!
Her er min vei nedover fra 80,9 kg.... Uke 1 : ned 1,4 kg (-1,4) Uke 2: ingen bevegelse (-1,4) Uke 3: ned 300 gram (-1,7) Uke 4: ned 800 gram (-2,5) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37. |