Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 20-07-11, 16:20   #2101
Budeiea995
Medlem

Budeiea995 sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

53 toppede faktisk! Måtte se det igjen for å tro det...

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 16:22   #2102
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Innom en tur som snarest. Vi har tilbrakt dagen ute, kjenner huden strammer seg litt enkelte steder, så er redd jeg kanskje har fått litt for mye sol. Kan sende noen solstråler til dere der hjemme jeg -her er det i alle fall varmt nok, så kan godt sende dere 5-10 grader ekstra - da hadde det kanskje blitt akkurat passe begge steder

RikkemOr: Skjønner du liker sove om morgenen, men kjempesmart å ta med seg noen egg da, så det ikke blir så mange timene uten mat. Håper det går greiere denne gangen når du er litt mer forberedt og har tatt med litt stixs og oljer. Og som du sier, to uker går fort, og vips er du hjemme igjen

Pruttilutt: Jammen droppa du fiskemannen da, hmmm jeg som hadde tro på det opplegget.... Kan forsåvidt forstå at den situasjonen med at han er bestekompis med eksen kan bli litt problematisk. Men om du liker han skal du ikke bry deg med det - han derre eksen tror jeg ikke helt fortjener å bli tatt hensyn til Sender masse oppmanning jeg også

Budeia995: Ja, jeg syntes også det ble utrolig billig å handle på iherb, så jeg tenkte shoppe litt mer når jeg kommer hjem, bare for å benytte med av den lave dollarkursen, slike ting holder seg jo lenge. Det er nok ingenting som helt blir som ting bakt med hvetemel, nei, det er bare en av de tingene vi må innse, men det fins jo mye annet godt vi kan spise da Personlig syns jeg synes prutti sine lapper er fantastisk gode, bruker dem når jeg har lyst på noe slikt. Ellers går det sikkert an å eksprimentere litt med mandelmel eller kokosmel hvis du vil ha mer tyggemotstand.

Nå var sønnen min ferdig i dusjen, så da er det min tur, litt fiksing, så får vi rusle oss ut og finne middag ett eller annet sted. Begynner å bli skikkelig sulten jeg... Snakkes i kveld

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 17:40   #2103
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Innom en tur som snarest. Vi har tilbrakt dagen ute, kjenner huden strammer seg litt enkelte steder, så er redd jeg kanskje har fått litt for mye sol. Kan sende noen solstråler til dere der hjemme jeg -her er det i alle fall varmt nok, så kan godt sende dere 5-10 grader ekstra - da hadde det kanskje blitt akkurat passe begge steder

RikkemOr: Skjønner du liker sove om morgenen, men kjempesmart å ta med seg noen egg da, så det ikke blir så mange timene uten mat. Håper det går greiere denne gangen når du er litt mer forberedt og har tatt med litt stixs og oljer. Og som du sier, to uker går fort, og vips er du hjemme igjen
-----
Nå var sønnen min ferdig i dusjen, så da er det min tur, litt fiksing, så får vi rusle oss ut og finne middag ett eller annet sted. Begynner å bli skikkelig sulten jeg... Snakkes i kveld

Ja sånn sett så er jeg jo mye mer trygg på kostholdet også denne gangen så stresser liksom ikke så veldig med det som sist=) Det er godt mulig jeg ender ut av ketose, men lavkarbo er det uansett=) Er faktisk litt tilfredstillende kjenner jeg; sånn som idag når det var masse kanelbolle og skolebolle-stæsj på bordet i 3-kaffen, men jeg spiser bare egga mine og drikker en kopp kaffe og er storfornøyd med det... Det er en god følelse Nå har vi fått fiberrik her også, så blei et sånt til "frokost" klokka 9 sammen med egga mine og en skinkebit... Smakte igrunn vel søtt for min gane altså, men kjekt å ha noe å legge pålegget på

Dere får kose dere med herlig gresk mat i det nydelige været Bente=) Er nesten ingenting som slår følelsen av å sitte i t-skjorte og shorts e.l til langt utpå kvelden og det er behagelig temperatur liksom.. I love it!

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 19:16   #2104
MariaB
Seniormedlem

Medlem siden: May 2009
MariaB er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Budeiea995, her.

Matmessig klarer jeg meg bra og savner vel kun hvordan maten ble av farin og hvetemel. Luftigt og seigt, nam..
Har laget lapper og pannekaker, men synes alt bare smaker egg...

Veldig glad i egg og lager eggerøre hver morgen, men jeg synes smaken endrer seg om man steker egg lenge. Altså liker jeg blaut eggerøre, men er ikke glad i omelett..

Noen som har en GOD lappe/vaffeloppskrift som ikke smaker (bare) egg?

Vet du, jeg er så enig! Egg er digg for seg selv, men de fleste brød/lappe oppskriftene jeg har prøvd blir for eggete...som deg liker jeg bløt eggerøre, men ikke omelett Derfor har jeg forsaket brødet litt. Det eneste jeg spiser er nannahs knekkebrød som er totalt eggefri

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Ja sånn sett så er jeg jo mye mer trygg på kostholdet også denne gangen så stresser liksom ikke så veldig med det som sist=) Det er godt mulig jeg ender ut av ketose, men lavkarbo er det uansett=) Er faktisk litt tilfredstillende kjenner jeg; sånn som idag når det var masse kanelbolle og skolebolle-stæsj på bordet i 3-kaffen, men jeg spiser bare egga mine og drikker en kopp kaffe og er storfornøyd med det... Det er en god følelse Nå har vi fått fiberrik her også, så blei et sånt til "frokost" klokka 9 sammen med egga mine og en skinkebit... Smakte igrunn vel søtt for min gane altså, men kjekt å ha noe å legge pålegget på

Du er kanonflink! Jeg er også mer avslappet nå. Kjenner liksom maten og måten og leve på! For øyeblikket lever jeg heller ikke helt ketogent, men lavkarbo. Får se om jeg tar en runde ketolyse etter ferien

Og du, nevnte ikke du at du savnet øl? Jeg tar meg gjerne en tuborg lite e.l. jeg! Inneholder 1 karb pr 100 ml, så en halvliter har 5 karber. Det unner jeg meg av og til Ja, kanskje to og

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 20:37   #2105
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

-----
Og du, nevnte ikke du at du savnet øl? Jeg tar meg gjerne en tuborg lite e.l. jeg! Inneholder 1 karb pr 100 ml, så en halvliter har 5 karber. Det unner jeg meg av og til Ja, kanskje to og

Jo, øl savner jeg Men jeg vil jo gjerne ha 6-7-10-12 Men selvsagt kan jeg hvis det er sånn skikkelig utepils-vær bare for å ha den kosen - ta 1 eller 2 =) Trooor jeg.. Hihi Kanskje jeg burde vente litt med å unne meg no særlig med øl likevel? Ser for meg at vinen ikke smaker like godt etterpå hvis jeg blir litt for "snill" med meg selv på det der...

Gammel 20-07-11, 20:39   #2106
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

<3<3

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 20:40   #2107
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

<3

Gammel 20-07-11, 21:27   #2108
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Endelig er dagen omme om noen få timer. Fått solgt noen skolebøker, så da blir jeg noen kroner rikere. Hurra Har unnet meg hårfarge i dag, 50,- per pakke. Blir spennende om det blir noe lysere. Må jo stå i stil med de nye brillene.

Ellers har jeg endelig fått til å blogge litt igjen, ikke noe særlig gøy å blogge når man ikke har noe vettug å komme med.
Klærne og oppvasken fra i går står fortsatt urørt. Jeg burde vel... nah. Energi, noen?

I MORGEN MÅ JEG TA MEG SELV I ØRENE!

Og ang. fiskemannen: Jeg er faktisk redd han Dog, jeg sa det til venninnen min i dag; hadde vært så jæ... bra om vi fant tonen...
Ikke lenge til 1. august nå. Whyyy, whyyy får jeg ikke dette til lengre?!

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 21:28   #2109
bente1
Seniormedlem

bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

<3 fra meg også - til dere

Ja, det er fantastisk deilig å sitte ute i sinlet og shorts på kvelden og se utover havet mens solen går ned - lykke! Helt oppspist av mygg blir jeg, det der med søtt blod tror jeg ikke lenger på - men likevel - lykke

I kveld har vi slappet av på hotellet. Hadde middag oppe i restauranten på hotellet - der var det buffet - veldig praktisk, da spiser man som man vil!

Du er kjempeflink der ute RikkemOr - stolt av deg! Og vet du, jeg føler det akkurat som deg, jeg er liksom så trygg på dette kostholdet nå, det går i grunnen helt av seg selv. Jeg gjør de valgene jeg gjør uten en gang å tenke så mye over det lenger. Tredje dag på ferie nå, og jeg er fremdeles i ketose - selv om jeg egentlig hadde planlagt å unne meg mer enn vanlig. -Men det er liksom ikke så mye jeg savner, jeg koser meg med de tingene jeg kan spise - det derre hvite brødet, chipsen og pastaen, er liksom ikke verdt det En av de siste dagene tar jeg nok en pizza, har sett en italiensk pizzarestaurant nede i byen, det er i grunnen det eneste av mat jeg virkelig savner. Godtterier savner jeg ja, men alle vet jo at en ikke går ned i vekt om en spiser masse godter, uansett hvilket kosthold en går på

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 21:35   #2110
Dollsine
Gjest

Hei! Så trivelig det er å sette seg ned med pc'n etter en laaaang dag, og lese seg opp. Dagen her har gått med til etterarbeid etter malingen. At jeg aldri lærer! Tror alltid det er så lite arbeid, det er jo maskeringen som er jobben og så er det bare å male i vei... Neida... 3 dager på ett rom liksom..... Men det ble fint da; hvitt tak og hvite vegger. Nå er møblene kommet på plass og det ble bra. Gleder meg til å ta rommet i bruk Nå mangler jeg bare det greske preget med turkis og gult.

Misunner deg Bente, som er i Hellas. Jeg glemmer aldri den første greske salaten jeg spiste i Hellas; var ute og gikk meg en tur mens resten av familien var igjen på hotellet. Stoppet ved en restaurant og kjøpte en salat og en øl. Varmen, lyset, sola, alenetiden, salaten med DEN gode fetaosten, og øl..... kl ett på formiddagen. Åh....nå fikk jeg lyst til å reise til Hellas....

Jeg registrerer forresten trimmen min på heiaheia.com; kjempemoro å se antall timer går unna. For meg gir dette en ekstra motivasjon for aktivitet. De har ikke programmet med norsk, men det er ikke noe problem å bruke det svenske.

Og Prutti: jeg tror ikke det på sikt ville vært så lurt å rote seg bori bestisen til Fyren. Sånt skaper oftest bare mer problemer enn hva det lønner seg. Å la tiden styre litt kan derfor vært lurt

Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 21:38   #2111
bente1
Seniormedlem

Question

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Endelig er dagen omme om noen få timer. Fått solgt noen skolebøker, så da blir jeg noen kroner rikere. Hurra Har unnet meg hårfarge i dag, 50,- per pakke. Blir spennende om det blir noe lysere. Må jo stå i stil med de nye brillene.

Ellers har jeg endelig fått til å blogge litt igjen, ikke noe særlig gøy å blogge når man ikke har noe vettug å komme med.
Klærne og oppvasken fra i går står fortsatt urørt. Jeg burde vel... nah. Energi, noen?

I MORGEN MÅ JEG TA MEG SELV I ØRENE!

Og ang. fiskemannen: Jeg er faktisk redd han Dog, jeg sa det til venninnen min i dag; hadde vært så jæ... bra om vi fant tonen...

Så du skal bli fin og fjong med ny hårfarge

Hadde vært morsomt om dere fant tonen altså - jeg vet ikke hvorfor du er redd, - kan jo være mange årsaker til det, som har med alt annet enn han å gjøre - personlig er jeg livende redd for å engasjere meg for følelsesmessig i en mann igjen etter den siste smellen jeg gikk på... Men synes det høres spennende ut for deg

Joda,du får dette til vennen - du vet absolutt 100% hva som skal til - du må bare finne viljen til det vet du, det er der det ligger. Let i deg selv, du vet du vil ned de siste kiloene, du vet de ekstra karbene ikke er bra for helsen din, let der og finn tilbake til den sterke viljen jeg vet du har. Kempestor

Gammel 20-07-11, 21:41   #2112
bente1
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Misunner deg Bente, som er i Hellas. Jeg glemmer aldri den første greske salaten jeg spiste i Hellas; var ute og gikk meg en tur mens resten av familien var igjen på hotellet. Stoppet ved en restaurant og kjøpte en salat og en øl. Varmen, lyset, sola, alenetiden, salaten med DEN gode fetaosten, og øl..... kl ett på formiddagen. Åh....nå fikk jeg lyst til å reise til Hellas....

Ja, akkurat helt riktig beskrevet - slik føles det. Kan du ikke komme hit til oss da Dollsine- mor, det er mulig å re opp ekstraseng på rommet

Gammel 20-07-11, 21:42   #2113
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Ja, jeg vet jo dette, jeg preker om det hver dag, hjelper andre med veiledning på epost, i bloggen og her inne - men å sette meg selv på plass? Vanskeligst.
Nå er det over ett år siden jeg startet. Greit, det er minus 20 kg, og før det minus 14, så har gått av meg 68 pakker smør. Kult.

I morgen. Uansett. Nå får det være nok

Kos deg i varmen, kjære Bente Bena opp, øynene igjen og la solen gjøre underverker for sjelen. Og Dollsine - gjør du klar gjesterommet i samme slengen? Vil ha tre grå vegger og en dus lilla.

Gammel 20-07-11, 21:47   #2114
Dollsine
Gjest

La nå den oppvasken stå jenta mi; det stikker ikke av sjøh. Det eneste grunnen til å likevel ta den i dag er jo at det er trivelig å slippe i morgen

Henger meg på Bente ang fiskemannen. Snodig at du er redd ham; er det ham du er redd, eller er det noe annet? Kan være greit å vite? Noen tiltrekkes av folk som ikke er bra for dem; håper du ikke er sånn!

Og klart du får til dette igjen Prutti; det blir sjøh. Vær litt tålmodig; ta tiden til hjelp. Og dr&t i 1.august. Henger du deg opp i den så tror jeg du er på feil spor nemlig. Bruk tia framover til å komme inn på rett vei igjen, så er ståa (vekta) som den er den 1.august. Så tar du det derfra. Så enkelt - og så vanskelig

Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 21:47   #2115
bente1
Seniormedlem

Ja, jeg vet jo dette, jeg preker om det hver dag, hjelper andre med veiledning på epost, i bloggen og her inne - men å sette meg selv på plass? Vanskeligst.
Nå er det over ett år siden jeg startet. Greit, det er minus 20 kg, og før det minus 14, så har gått av meg 68 pakker smør. Kult.

I morgen. Uansett. Nå får det være nok

Kos deg i varmen, kjære Bente Bena opp, øynene igjen og la solen gjøre underverker for sjelen. Og Dollsine - gjør du klar gjesterommet i samme slengen? Vil ha tre grå vegger og en dus lilla.

Ja, er det ikke alltid sånn - mye lettere å råde andre enn seg selv

Jeg koser meg stort - skulle gjerne hatt dere alle her på terassen for å ta ett glass vin med meg

Gammel 20-07-11, 21:52   #2116
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Jeg er redd for ham siden han er ulven og jeg er lammet. Han er et dyr, et rovdyr, stråler selvtillitt og utstråling til 100000 på alle måter. Jeg...jeg føler meg underkuet bare han sier "hei". Men likevel ikke, for jeg har jo blitt tøffere. Janei, stadig forvirret. Skal slå av gruppen han er i på facebook chat, så får jeg ta noen dager til ettertanke. Er jo ikke ute etter hevn overfor Fyren, for det har jeg jo gjort, men hvis det blir - hvem er jeg til å hindre vennskap selv om det er hans venn også? Fiskemannen var dessuten så sint på Fyren for hvordan han oppførte seg mot meg, at han regelrett ropte til han ute på byen. Gøy.

Nå går mor løs på oppvasken. Huseier bortevekk, så her blir det radio til 1000 og mulig litt klesrydding. Smaskesmaske til mine søtinger <3

Gammel 20-07-11, 21:54   #2117
Dollsine
Gjest

J Dollsine - gjør du klar gjesterommet i samme slengen? Vil ha tre grå vegger og en dus lilla.

Ey...du er for kjapp for meg. Det er gjesterommet som er fikset; grått og dus lilla hadde vært fint, men det ble hvitt og hvitt. Og da mener jeg hvitt....

Å leve som man lærer Prutti er et ordtak. Ikke enkelt når en er 22, og heller ikke når en er det dobbelte. Men greit å ha med i tankene. Du fikser dette, helt sikkert. Kanskje må du gjøre ting annerledes denne gangen; det er færre kilo å ta av, kroppen reagerer ikke på samme måte. Men du finner ut av det.

Bente: jeg hiver meg på første fly og kommer. Foreløpig hever jeg glasset for deg og alle oss andre - akkurat nå! Selv om det regner her, så drømmer jeg om sol og varmere strøk. Nyyyyyt!
PS: denne gangen drikker jeg denne hvitvinen Dyr men god.

Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 21:56   #2118
Dollsine
Gjest

I kveld passer det å dele dette med dere kjære venner:

Et flott dikt som får en til å tenke litt.

"Å RISIKERE"
Å le er å risikere å bli tatt for å være dum.
Å gråte er å risikere å bli oppfattet som sentimental.
Å komme en annen i møte er å risikere å bli involvert.
Å vise følelser er å risikere å blottlegge sitt egentlige jeg.
Å gi uttrykk for sine ideer, sine drømmer, er å risikere å tape ansikt.
Å gi kjærlighet er å risikere å ikke få noe igjen.
Å leve er å risikere å dø.
Å håpe er å risikere fortvilelse.
Men du må risikere noe, for den største faren er å ikke risikere.
Den person som ikke risikerer, gjør ingenting, har ingenting, er ingenting.
Han kan kanskje unngå lidelse og sorg, men han kan slett ikke forandre seg, føle, vokse, elske - leve.
Lenket til sine holdninger er han en slave, han har forspilt friheten.
Bare en person som risikerer er fri.

- HUGH PRATHER
Til norsk ved Eirik J. Irgens

Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 21:59   #2119
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Fikk gåsehud

Gammel 20-07-11, 22:01   #2120
Nybaktekanelboller
Nytt Medlem

Medlem siden: Jul 2011
Nybaktekanelboller er på en erverdig vei

Jeg kastet meg på mandag 18 juli, men håper jeg får joine her. Jeg har ikke mange kilo og ta av, maks fem. men jeg er en uheldig eplefasong, og mine nye arbeidsskjorter passer ikke lengre.
Mitt største problem er ikke disiplinen, men alle venninner rundt meg som ubevisst saboterer. Jeg har startet mange ganger, men har endt opp på besøk hos mange av disse som selvsagt har bakt en gigantisk kake og lignende.. de blir selvsagt fornærmet om jeg ikke tar et stykke. Djizes! prøver å forklare at jeg går på diett, men blir nesten uglesett.. "Man må jo nyte livet!" Joda, men man må jo passe klærne sine også..

Nybaktekanelboller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 22:03   #2121
bente1
Seniormedlem

Jeg er redd for ham siden han er ulven og jeg er lammet. Han er et dyr, et rovdyr, stråler selvtillitt og utstråling til 100000 på alle måter. Jeg...jeg føler meg underkuet bare han sier "hei". Men likevel ikke, for jeg har jo blitt tøffere. Janei, stadig forvirret. Skal slå av gruppen han er i på facebook chat, så får jeg ta noen dager til ettertanke. Er jo ikke ute etter hevn overfor Fyren, for det har jeg jo gjort, men hvis det blir - hvem er jeg til å hindre vennskap selv om det er hans venn også? Fiskemannen var dessuten så sint på Fyren for hvordan han oppførte seg mot meg, at han regelrett ropte til han ute på byen. Gøy.

En mann med så mye selvtillitt, utstråling og trygghet - og som i tillegg setter kompisen sin på plass for at han har behandlet deg dårlig - se det er en mann etter min smak!!! Han fikk flere sjerner på at han ropte til han Fyren altså!

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Bente: jeg hiver meg på første fly og kommer. Foreløpig hever jeg glasset for deg og alle oss andre - akkurat nå! Selv om det regner her, så drømmer jeg om sol og varmere strøk. Nyyyyyt!
PS: denne gangen drikker jeg denne hvitvinen Dyr men god.

Hever glasset for deg også Dollsine - eller akkurat nå er det te-koppen med cocosa som kan heves altså, men funker det å Skal sende noen tanker til solen i morgen så den tar seg en tur og hilser på deg og

Gammel 20-07-11, 22:05   #2122
bente1
Seniormedlem

Å, takk Dollsine, det var nydelig

Gammel 20-07-11, 22:09   #2123
bente1
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Nybaktekanelboller, her.

Jeg kastet meg på mandag 18 juli, men håper jeg får joine her. Jeg har ikke mange kilo og ta av, maks fem. men jeg er en uheldig eplefasong, og mine nye arbeidsskjorter passer ikke lengre.
Mitt største problem er ikke disiplinen, men alle venninner rundt meg som ubevisst saboterer. Jeg har startet mange ganger, men har endt opp på besøk hos mange av disse som selvsagt har bakt en gigantisk kake og lignende.. de blir selvsagt fornærmet om jeg ikke tar et stykke. Djizes! prøver å forklare at jeg går på diett, men blir nesten uglesett.. "Man må jo nyte livet!" Joda, men man må jo passe klærne sine også..

Velkommen hit!

Det er ikke lett det der med folk som ikke kan ha forståelse for de valgene man gjør. Det beste er egentlig å bare si nei takk og ikke gi altfor mange forklaringer. Blir så slitsomt å skulle forsvare seg hele tiden. Masse lykke til

Gammel 20-07-11, 22:13   #2124
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Ja, Bentemor, han kan være ålreit. Må vel lære ham mer å kjenne. Merkelig, men jeg tenker jo litt på han. Og nei! Vet dere hva? Jeg har ikke tenkt på Fyren i hele dag?! Jeg trodde det aldri kom til å skje Å, så glad jeg ble nå HI HI HI

Kanelbolle: Du er velkommen blant oss, men gjør oppmerksom på at vi er juni-startere, ikke juli-startere. Ikke at vi er mer spesielle enn andre (haha, særlig at vi ikke er ), men like nybegynnere finner du i juli-gruppa. Likevel tar vi i mot alle sammen som kommer - her kan alle spørsmål stilles og vi støtter hverandre om du begynner i 2010 eller desember 2011.
Og, du vil med tiden skjønne at kosten er viktigere enn samvittigheten over den forbanna sukkerkaka

Gammel 20-07-11, 22:17   #2125
Dollsine
Gjest

Jeg surfer på nett i kveld, og er i en godlynt stemning. Denne likte jeg veldig godt:sitat.jpg

Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 17:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:17.