Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 25-06-11, 21:01   #1426
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Uff så kiipt da Pruttilutt Har savnet deg her inne i dag, men jeg tenkte kanskje du var for travelt opptatt med familien. Håper du blir frisk fort sender deg masse og

Savnet dere veldig! Har vært så mye her, med omvisning av by og matlaging, oppvarting osv, så hatt litt abstinenser. Roer seg sikkert når jeg kommer meg til Bodø, for da er jeg på ferie

Masse og tilbake til dere alle <3

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 21:26   #1427
Anouschka
Nytt Medlem

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Akershus
Alder: 47
Anouschka er på en erverdig vei

Hei alle sammen

Jeg er med om det er i orden!
Har kommet litt ut i juni men aldri for sent. Jeg har lagt på meg 10 kilo siden 2 januar pga røykeslutt. Har snart vært RØYKFRI i 6 mnd.
Nå har vekten stoppet på et sted og jeg er i gang med å lære å spise på nytt uten jojokur. Jeg er nesten vegetarianer, spiser kun fisk, ikke noen form for rødt kjøtt. En meget sjelden gang kalkun, men helst ikke.
Tenker at lavkarbo skal funke bra alikevel. Siden jeg trener mye og hardt så er mitt fokus nok jern og b-vitaminer svært viktig i kosten.

Blir gøy å være med....

Anouschka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gluten og melkefritt, spiser vegetar så mye som mulig bortsett fra en sjelden gang fisk :) Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 21:42   #1428
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Anouschka, her.

Hei alle sammen

Har kommet litt ut i juni men aldri for sent. Jeg har lagt på meg 10 kilo siden 2 januar pga røykeslutt. Har snart vært RØYKFRI i 6 mnd.

Velkommen og gratulerer som røykfri!! Står respekt av det valget der.

Pruttis: Som flere var jeg sikker på at du var travel med besøk - og ikke syk. *Blåser på og ønsker god bedring*

Foksy: Plutselig borte og plutselig tilbake jeg. Vært uten nett (pc'n raste), så da ble det sånn. Mon tro hvordan det blir i ferien - 3 uker uten dere..

Må bare si at det er en fin gjeng her altså - setter så stor pris på back up, tips og fellesskapet. Hipp-hurra for oss!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 22:13   #1429
Dollsine
Gjest

Jeg er med om det er i orden!Blir gøy å være med....

Velkommen inn!

Og Pruttin - velkommen tilbake; det var merkelig stille fra den kanten i dag ja. Nå har jeg endelig skjønt hva du gjør når du ligger opp mot 3000 kcals/dag; majones! De siste dagene har jeg hatt et stort inntak og det blir spennende å se hvordan gir utslag.
Dagens porsjon er.
2692 kcal
258 g fett
10 g kh
78 g protein (akkurat passe tenker jeg)

Ble plutselig skrubbsulten, så til kvelds ble det 100 g majones, 10 gram olivenolje, 1 fd hvitløk (=jukseaioli), egg i biter og reker. Nammis det og. Nå er det roligkveld resten; regner med å sveipe innom

Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 22:32   #1430
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Nå har vekten stoppet på et sted og jeg er i gang med å lære å spise på nytt uten jojokur. Jeg er nesten vegetarianer, spiser kun fisk, ikke noen form for rødt kjøtt. En meget sjelden gang kalkun, men helst ikke.
Tenker at lavkarbo skal funke bra alikevel. Siden jeg trener mye og hardt så er mitt fokus nok jern og b-vitaminer svært viktig i kosten.

Velkommen hit - og gratulerer med røykestopp

Pruttilutten: Håper du er bedre i morgen Tenker det blir deilig og reise bort litt og være på ferie ja, vel fortjent

Nysgjerrig nok: Ja, det er veldig godt å være her med all støtte og oppbacking. Jeg vurderer sterkt å ta pc med på ferie, for vet ikke helt hvordan jeg skal klare meg uten dere Vet ikke om det er nettilgang der jeg kommer, men er kanskje verd forsøket uansett

Dollsine: imponert over hvordan du får til fettinntaket for tiden. Spent på å se om det gjør utslag for deg - krysser fingrene

Jeg har hatt en litt rotete matdag i dag, men ved hjelp av majones kom jeg da opp i 78% fett til slutt, når en er litt matlei er det ganske bra syns jeg. Kveldskosen var god - spesielt geleen Cottage Cheese riskremen var ok, men neste gang velger jeg nok heller bare vispet krem ved siden av geleen, det er egentlig bedre.

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 23:44   #1431
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Gooood kveld!=) Enedelig hjemme her nå=)
Først: Kaka var veeeldig god, men glasuren var ikke noe for meg.. Det burde jeg skjønt på hva som er i den, men jeg måtte liksom prøve da.. Jeg skal absolutt lage kaka igjen, med en annen type glasur, eeeeller bare uten
Pruttilutt: Goood bedring snuppa, håper du kommer deg raskt

Hei alle sammen

Blir gøy å være med....

Velkommen!=) Åååh, røykfri ca like lenge som meg du.. Men nå er jeg heeelt på randen hver eneste dag!! det frister så nå om sommeren!!

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Må bare si at det er en fin gjeng her altså - setter så stor pris på back up, tips og fellesskapet. Hipp-hurra for oss!!

Enig! Super gjeng det her!

Jeg har hatt en litt rotete matdag i dag, men ved hjelp av majones kom jeg da opp i 78% fett til slutt, når en er litt matlei er det ganske bra syns jeg. Kveldskosen var god - spesielt geleen Cottage Cheese riskremen var ok, men neste gang velger jeg nok heller bare vispet krem ved siden av geleen, det er egentlig bedre.

Sånn riskrem med cottage cheese prøvde jeg en gang og.. Blei med den ene gangen ja

Håper alle har hatt en fin dag?=)

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 00:47   #1432
Foksy
Medlem

Hvor: Oppland
Alder: 48
Foksy er på en erverdig vei

Velkommen Anouschka
Lykke til videre med røykeslutt! Jeg slutta i nesten to år, og har begynt igjen grusomt...men jeg finner ikke skikkelig motivasjon for å slutte igjen heller..har ikke lyst til å gå opp igjen det jeg har gått ned de siste mnd, pluss at kjæresten røyker..men ifht jogging burde jeg jo absolutt slutte, og helsa generelt da! Følte meg SÅ bra da jeg ikke røyka. hmm...jeg tenker på det, men har ikke kommet lenger enn det.

Stå på begge to, og ikke tro at dere kan ta dere en liten røyk bare for en gangs skyld. Det funker ikke!

Jeg måttte ha ganske mye søtstoff i toppingen på gulrotkaka, men jeg synes den ble ganske god. Brukte smør i min da

Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 01:05   #1433
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Jeg måttte ha ganske mye søtstoff i toppingen på gulrotkaka, men jeg synes den ble ganske god. Brukte smør i min da

Jeg kjørte på med både smør og en god del ekstra søtning jeg og.. Men det er den kremost naturell smaken, den klarer å snike seg gjennom og det synes jeg ikke er no godt altså.. Må nok finne på no annet lurt

Gammel 26-06-11, 01:10   #1434
Foksy
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Jeg kjørte på med både smør og en god del ekstra søtning jeg og.. Men det er den kremost naturell smaken, den klarer å snike seg gjennom og det synes jeg ikke er no godt altså.. Må nok finne på no annet lurt

Hmm..hva er det i originalkaka montro? Må være en måte å få det mer likt på...

Gammel 26-06-11, 01:19   #1435
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Hmm..hva er det i originalkaka montro? Må være en måte å få det mer likt på...

Tror det er mange som bruker kremost til vanlig.. Jeg er ekstremt følsom for den smaken, for det gir meg en smak i munnen som minner om rømme og da blir det bare helt kræsj for meg.. Rømme er godt, hvis smaken er skjult og jeg ikke kjenner det i det hele tatt Må nok ha en mer sånn "standard melisglasur" lignende sak eller no jeg.. Eller så tenkte jeg at det kanskje kunne funke med bare smør og søtt???

Gammel 26-06-11, 02:17   #1436
Foksy
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

..
Eller så tenkte jeg at det kanskje kunne funke med bare smør og søtt???

Ja, smørkrem er sikkert nydelig til! Smør og sukrinmelis

Gammel 26-06-11, 07:30   #1437
KarboMamma
Medlem

KarboMamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
KarboMamma er på en erverdig vei

God morgen!! Bare kort innpå for å si at jeg lever *ler* Har ferie, så pc`n har måttet vike for andre aktiviteter Har skjedd MYE her siden sist, og har ikke hatt ork til å lese igjennom sidene, men noe har jeg fått med meg. Hurra for de som har nedgang, så godt det må være! Og til dere som står stille/går opp, ikke gi opp!!

For min del går vekten ned, og magen begynner å bli ganske så rynkete Huden blir liksom liggende i skrukker der hvor fettet tidligere har strammet... Ikke veldig sjarmerende, men det regulerer seg vel etterhvert?

KarboMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 09:07   #1438
bente1
Seniormedlem

bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Godmoegen kjære venner. Ser ut til å bli en nydelig søndag her, håper dere alle får en flott dag

RikkemOr: Så bra at kaka ble velykket. Jeg liker veldig godt den toppingen med kremost og melis som er på min "orginale" gulrotkake, så kaka er sikkert perfekt for meg Men går helt sikker fint med valig melistopping eller smørkrem topping også.
Jeg er forressten litt som deg for tiden: Våkner kl.8 og får ikke sove lenger. Vet ikke helt om det er for at jeg er uthvilt eller bare at jeg må så forferdelig tisse.... hehehe

Foksy: Jeg startet også opp å røyke igjen i vinter etter flere år uten røyk. Det samlivsbruddet jeg hadde i fjor: Først 10 kg opp "sjokolade-trøste-spising", så begynte jeg å røyke igjen, mye jeg kan takke den mannen for gitt....

Karbomamma: Ååå så koselig å høre fra deg igjen, vennen, vi har savnet deg. Håper du koser deg masse på ferie!!! Grattis med nedgang, Pruttilutts opplegg funket for å sette fart på det, skjønner jeg -Og huden trekker seg helt sikkert mer sammen etter hvert!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 10:20   #1439
Dollsine
Gjest

God morgen; så trivelig å slå på pc'n og finne at flere er oppe så tidlig. Godt å ha deg tilbake Karbomamma; du har vært savnet. Så herlig at magen din er blitt rynkete!! Heller det enn utspent sier nå jeg

Det er mulig jeg har oversett den RikkemOr, men jeg vil gjerne ha oppskrift på den gulrotkaka hvis det er mulig.
Ser dere diskuterer smørkremen; på min "vanlige" gulrotkake lager jeg en blanding av 85 g kavli magerost
1 ts vaniljesukker
50 g margarin
125 g melis
Denne er veldig god synes jeg; mye bedre enn de med kremost. Jeg
ser for meg å bytte vaniljesukker med dråper, margarin med meierismør og melis med sukrinmelis?? Magerosten er i alle fall nøytral på smak, inneholder ingen kh. Det kan være at sukrinmelisen gir litt "kald" smak; kanskje er det andre søtningsmidler som passer bedre?

Dagens frokost er inntatt; majones, reker og egg + en dæsj fløte siden det er søndag. Skal ut og gå en trimtur nå før resten av fammen våkner og dagens starter for fullt. Bursdagsselskap
og bort-på-besøk i ettermiddag; en utfordring mtp å takke nei og alle spørsmålene som kommer. At folk ikke forstår at de kan oppleves som ganske frekke!!!

Jeg har forresten kjøpt meg tyrkisk youghurt; det har jeg sett blitt nevnt i forumet. Hva bruker jeg det til?

Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 10:45   #1440
bente1
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

1 ts vaniljesukker
Bursdagsselskap og bort-på-besøk i ettermiddag; en utfordring mtp å takke nei og alle spørsmålene som kommer. At folk ikke forstår at de kan oppleves som ganske frekke!!!

Jeg har forresten kjøpt meg tyrkisk youghurt; det har jeg sett blitt nevnt i forumet. Hva bruker jeg det til?

Når det gjelder bursdagsselskap anbefaler jeg å spise deg god og mett på forhånd - da er det lettere å motså fristelser, og ta med ett eller annet i veska som du liker og kan spise om suget blir for stort. For meg hjelper det også å kle meg i noe fint som jeg ikke kunne brukt dersom jeg ikke hadde gått ned i vekt. Masse lykke til - du greier det, skal du se, og da er det så deilig følelse etterpå

Tyrkisk yoghurt: Tzatziki er kjempegodt til grillet eller stekt kjøtt. Rasp agurk, klem av mesteparten av vesken, bland ca halvt om halvt med agurkrasp og yoghurt, finhakk og tilsett litt hvitløk etter smak, krydre med salt og pepper. Tyrkisk yoghurt er også godt blandet med litt søtningsmiddel og vaniljedråper til bær synes jeg, samt alt annet du ville brukt yoghurt til normalt. Har litt mer fett og litt mindre karber enn naturell yoghurt og er derfor bedre for oss å bruke. Greit å ha som ett alternativ til rømme og fløte en gang iblandt

Gammel 26-06-11, 11:07   #1441
Elanessë
Seniormedlem

Elanessë sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Hei jenter!!
I går kveld kom vi hjem igjen etter to flotte uker i Spania! Har virkelig vært en avslappende og herlig ferie. Utrolig deilig følelse. Men nå er jeg hjemme igjen, og opp på vekten i morges.

Opp 1,9 kg ble det.... Veldig blandende følelser. Føler at jeg aaaaldri kommer til å se neste titall under igjen altså! *grr* Og jeg hadde jo ønsket så veldig stillstand i ferien da, men det er vel å tro på nissen. Jeg har ALDRI hatt en ferie uten å gå opp mange kilo. Så sånnsett har jeg jo slått en rekord nå. Aldri gått opp så lite faktisk... enda jeg aldri har vært på en sånn utenlandsferie i så mye som 2 uker. Så når jeg tenker at jeg "lett" har gått opp 5 kg på en uke, så bør jeg være fornøyd med underkant av 2 kg opp på en 2-ukerstur.
Har prøvd så godt jeg kunne å spise lavkarbo. Den første uken gikk det veldig bra faktisk. Spiste mye grønnsaker, spekemat, egg og aioli. Men den siste uken skled det litt ut ja... jeg ble litt kvalm og lei av maten der og lengtet hjem til de vante råvarene osv. Med stor innflytelse på hva de andre spiste (vi lagde jo mat selv hjemme) så ble det litt for mye karber. Derav resultatet.

Nå er jeg hjemme og rimelig klar for "avrusning". Mentalt er jeg iallefall klar, men det tar jo litt tid å komme inn i rytmen igjen. Var en rask tur på butikken i går kveld da vi landet for å kjøpe inn litt til kjøleskapet. I dag er det søndag, og i morgen er jeg tilbake på jobb igjen *sukk*
I tillegg har sambo satt seg på atter et fly igjen (til Polen med jobb) og blir borte i ei uke. Men mamma og søsteren min fra Nord-Norge har kjørt i hele natt og nettopp ankommet. Så føler liksom ikke helt den vante hverdagen på den måten. Med gjester i hus osv. Men er iallefall bedre enn å være hos andre. Så med litt mer innkjøp o.l så skal jeg nok klare å få lagd meg, og spist den maten jeg ønsker.

Nå skal jeg oppdatere meg litt bakover her og lese om dere andre

Gammel 26-06-11, 11:21   #1442
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Godmoegen kjære venner. Ser ut til å bli en nydelig søndag her, håper dere alle får en flott dag

RikkemOr: Så bra at kaka ble velykket. Jeg liker veldig godt den toppingen med kremost og melis som er på min "orginale" gulrotkake, så kaka er sikkert perfekt for meg Men går helt sikker fint med valig melistopping eller smørkrem topping også.
Jeg er forressten litt som deg for tiden: Våkner kl.8 og får ikke sove lenger. Vet ikke helt om det er for at jeg er uthvilt eller bare at jeg må så forferdelig tisse.... hehehe

Ja, det var jo ikke mer enn sagt da så sov jeg jo til halv 11 idag! Kjempesmart det, siden jeg skal opp kl.05 imorgen å fly til stavanger på kurs.. Ja, da er jo sikkert kaka med den glasuren perfekt for deg!=) Da er det bare å sette i gang å bake

Opprinnelig lagt inn av KarboMamma, her.

God morgen!! Bare kort innpå for å si at jeg lever *ler* Har ferie, så pc`n har måttet vike for andre aktiviteter. Har skjedd MYE her siden sist, og har ikke hatt ork til å lese igjennom sidene, men noe har jeg fått med meg. Hurra for de som har nedgang, så godt det må være! Og til dere som står stille/går opp, ikke gi opp!!

For min del går vekten ned, og magen begynner å bli ganske så rynkete.. Huden blir liksom liggende i skrukker der hvor fettet tidligere har strammet... Ikke veldig sjarmerende, men det regulerer seg vel etterhvert?

Koselig at du er innom! Trodde du hadde blitt borte for oss jeg Nyyyt ferien, og at det minsker på kroppen

Dollsine: Her er oppskriften til gulrotkaka Jeg gjorde som Foksy har skrevet litt nede i tråden der og bytta ut noe sukrinmelis med flytende natreen og jeg merka hvertfall ingenting til noen kald smak fra sukrinmelisen..

Nå tror jeg at jeg må ut i sola å kose meg litt jeg.. Det er et litt tynt skylag, men ser ut som sola skinner greit igjennom

Gammel 26-06-11, 11:27   #1443
bente1
Seniormedlem

Velkommen tilbake, Elanesse. Kjekt å høre at du har hatt en fin ferie og fått slappet av og kost deg
Når det gjelder vekten, ville jeg nok ventet en uke med å konkludere på den. Hvis du har spist mer karber, vil det alltid komme på noe vannvekt, og det forsvinner gjerne igjen i løpet av en ukes tid, så kanskje er det mye bedre enn du tror Selv planlegger jeg å vente til en uke etter ferien før jeg går på vekta igjen, da slipper jeg i alle fall å bli mer deppa enn nødvendig
Kos deg med besøk i huset!

Gammel 26-06-11, 11:34   #1444
Elanessë
Seniormedlem

Elanessë sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Når det gjelder vekten, ville jeg nok ventet en uke med å konkludere på den. Hvis du har spist mer karber, vil det alltid komme på noe vannvekt, og det forsvinner gjerne igjen i løpet av en ukes tid

Det har du helt rett i Ingen sorger på forskudd her nei... Satser på et litt hyggeligere tall på mandag (ikke i morgen, men neste)

Gammel 26-06-11, 11:37   #1445
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av KarboMamma, her.

For min del går vekten ned, og magen begynner å bli ganske så rynkete Huden blir liksom liggende i skrukker der hvor fettet tidligere har strammet... Ikke veldig sjarmerende, men det regulerer seg vel etterhvert?

Hei vennen! Kan være et tegn på at du går for raskt ned, og at huden ikke har evne til å følge med takten. Ev. kan det være at huden har allerede mistet sin elastisitet (svangerskap osv), og at dette er et faktum. Har du rockering med vekter? I så fall; den bør du bruke flittig. Den retter ut og reduserer cellulitter, masserer vevet og gjør at huden ser bedre ut. Den er også med på å skrenke inn noen cm.

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Hei jenter!!
I går kveld kom vi hjem igjen etter to flotte uker i Spania! Har virkelig vært en avslappende og herlig ferie. Utrolig deilig følelse. Men nå er jeg hjemme igjen, og opp på vekten i morges.

Opp 1,9 kg ble det.... Veldig blandende følelser. Føler at jeg aaaaldri kommer til å se neste titall under igjen altså! *grr*

Kjære Elanessë. Det er ikke fett du har "lagt på deg". Det er vann. Tro meg. Jeg var 7 dager i desember, og gikk opp 7 kg. 1 kg vann per dag. Det var borte på 2-3 dager. Mentalt bør du egentlig bare glemme det tallet, kose deg med de hyggelige minnene og fortsette i samme bane som du gjorde før du dro. Ordner seg dette

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 11:45   #1446
bente1
Seniormedlem

Hvordan går det med deg kjære Pruttilutten, håper magen har bedret seg og at du slipper å tibringe søndagen på lillerommet også

Gammel 26-06-11, 12:11   #1447
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Hvordan går det med deg kjære Pruttilutten, håper magen har bedret seg og at du slipper å tibringe søndagen på lillerommet også

Heia Bente
Virker som om magen har korrigert seg igjen, håper det holder altså!
Blir jo litt lei av lillerommet Skikkelig mat er inntatt i dag, salat med egg og rømme, en frokostmuffins og et glass eggemelk
Har du det bra? <3

Gammel 26-06-11, 12:29   #1448
bente1
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Heia Bente
Virker som om magen har korrigert seg igjen, håper det holder altså!
Blir jo litt lei av lillerommet Skikkelig mat er inntatt i dag, salat med egg og rømme, en frokostmuffins og et glass eggemelk
Har du det bra? <3

Veldig godt å høre at magen er bedre og at du er "back on track" med maten også

Går bra med meg har vært litt matlei og orket ikke grønnsaker i går, men har tatt meg selv i nakken i dag. Spist makrell med salat og majones til frokost/lunch og planlagt grillribbe med blomkålmos og salat til middag senere. Håper å få fettprosenten over 80 i dag - er jo veiedag i morgen

Gammel 26-06-11, 12:42   #1449
MariaB
Seniormedlem

Medlem siden: May 2009
MariaB er ny på veien

Hei hei damer!

Er innom og melder meg etter en megasprekk! hihi, den var jo planlagt da, og veldig gøy om jeg får si det selv. Det morsomste utdrikningslaget noensinne!
Til frokost ble det litt potetgull og et pizzastykke, men nå er det tilbake på lavkarbovogna

Magen min ble faktisk ikke så glad for høykarbo sjokk, skikkelig urolif ble den!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 13:58   #1450
bente1
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

Hei hei damer!

Er innom og melder meg etter en megasprekk! hihi, den var jo planlagt da, og veldig gøy om jeg får si det selv. Det morsomste utdrikningslaget noensinne!
Til frokost ble det litt potetgull og et pizzastykke, men nå er det tilbake på lavkarbovogna

Magen min ble faktisk ikke så glad for høykarbo sjokk, skikkelig urolif ble den!

Når man har mange kilo som skal av, må man beregne inn en og annen uskeielse, og det beste er jo at det er planlagte utskeielser, så har man kontroll Bare å komme seg rett inn i det igjen, opp på
Og magen din blir nok god igjen så snart du har fått ut den "karbo-gørra"

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 17:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:57.