Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 08-05-10, 19:08   #1226
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Tusen takk
Gratulerer, 65kg, Namba og Wevi
Skal vise dere tatoveringen nå.

Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 19:35   #1227
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Litt glinsete, for er full av krem. Men dere ser i hvert fall hvordan den ser ut

Gammel 08-05-10, 19:38   #1228
65kgmamma=perfekt
Medlem

65kgmamma=perfekt sin avatar

65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Thanks !
Gratulerer Namba, nyt bacon crispen!

Elinee; Den var kjempe fin Nydelig skrift

65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 19:42   #1229
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

ÅÅååå, i dag bakte jeg den ostekaken til Gerd og den ble ikke god! De har selvfølgelig ikke heistad gele i noen butikker her, så måtte bruke gelatinplater og fun. Men de skulle hatt fun sitron, for sitron ostekake er best. Lagde den med fun bringebær og det ble jævelig. Smakte som en dritkjip yoghurt...åå, bortkasta penger...Hvilken funsaft har dere brukt, hvis dere har bakt og brukt fun?

Gammel 08-05-10, 19:43   #1230
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Tusen takk, 65kg, hadde en anne skrift, men endret den, sånn at jeg har skrevet det selv. Da blir det mer personlig
Men hvis du skulle hatt, kunne du jo hatt noe lignende, for da omfatter det alle barna og ikke bare ett...Eller ville du hatt et motiv?

Gammel 08-05-10, 20:36   #1231
wevi
Medlem

wevi sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 48
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

åå. Den tatoveringa var fin Hvor tok du den da? Har tre sjøl å trenger å få pussa opp den ene.. Men e vanvittig kresen på artisten. Det va litt av en nedtur å vente i tre måneder på en artist som e kjempepopulær, å så klarte ho ikke å lage tre små tåra engang.. Må seriøst fikses på før capribukseseongen.

wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 20:36   #1232
65kgmamma=perfekt
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Tusen takk, 65kg, hadde en anne skrift, men endret den, sånn at jeg har skrevet det selv. Da blir det mer personlig
Men hvis du skulle hatt, kunne du jo hatt noe lignende, for da omfatter det alle barna og ikke bare ett...Eller ville du hatt et motiv?

Jeg vet ikke helt hva jeg vil. Har veldig lyst å ha navn, men da er igjen spm hvor jeg skal plassere det første navnet slik at det passer med evt to elller tre navn. Har veldig mange forskjellige tanker rundt hvor jeg skal ha, og evt hvordan jeg skal plassere det slik at jeg kan ha kun to navn eller flere... Men har ikke kommet dit henn at jeg har bestemt meg. Men jeg har veldig lyst på en liten tattovering på innsiden av håndleddet Så kanskje det blir ett lite stjerne tegn der med fødselsdato, eller navnet.. For da kan jeg jo bare fortsette nedover .. Hehe

Nei, jeg må visst tenke mer på dette merker jeg. ..

65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 20:54   #1233
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Wevi, jeg tar de i Drøbak. Jeg har tre selv, den første tok jeg hos en kjent gjesteartist som var på besøk her og den andre av en annen gjesteartist. Jeg leser meg nøye opp om dem først. Den siste tok jeg hos han som eier tattoo greia her i Drøbak. De er veldig flinke, og så kjenner jeg han eieren, så betaler nesten ikke noe. Hvis du er gira på å fikse på, så kan jeg ordne det billig for deg hvis du kommer hit

65kg, jeg har snakket en del med han som driver her og han sier at nederst på håndleddet ofte er dumt, fordi det fortere kan flyte utover med åra. Noe jeg syns er veldig fint, er stjernetengnene. Da kan du ha flere og de er fine. Da mener jeg ikke de vanlige figurene, men de "bokstavene" som folk har. Er ikke helt bokstaver, men enkle tegn for hvert stjernetegn.

Gammel 08-05-10, 21:18   #1234
65kgmamma=perfekt
Medlem

Ja det har jeg også hørt at de blir Og det var de tegnene jeg også tenkte på

Løven :
løven.png

Disse tegnene du også mente?

Gammel 08-05-10, 21:48   #1235
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Ja, disse jeg mente. Veldig fint og enkelt. Vanlige stjernetegn blir altfor mye, syns jeg....

Gammel 08-05-10, 22:12   #1236
wevi
Medlem

wevi sin avatar

Hehe.. Midt på nittitallet tok æ ei løve gitt.. En svær hannløve.. I dag skulle æ gjerne sett at den va en sånn fin, enkel en.. Men no e den no der.

Slett ikke umulig at æ kommer til drøbak altså. Det e jo ikke så fælt langt å kjøre fra ferga i horten det eller? *litt ukjent finnmarking*..

wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 22:22   #1237
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Ja, Wevi, fergen fra Horten kan du ta....hvis den går...hm...
Han her er så flink til å freshe opp gamle tatoveringer, og jeg mener at det er bedre å ha en fresh "stygg" en, enn å bare la den forfalle fordi man er misfornøyd. Det jeg innså med den ene jeg hadde. Kom hit du, her kan de gjøre mye bra

Gammel 09-05-10, 03:08   #1238
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Mona_K er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Ah - jeg har laget vafler og spist - og det er sååå godt som helgakos Siden jeg skal på jobb i kveld igjen bør jeg lage middagen ganske sent og disse vaflene metter godt et par timer

Hva bruker du som "mel" når du lager vaffler ?

GRATULERER DERE SOM HAR GÅTT NED!! DERE ER KJEMPEFLINE!!

DET ER DERE ANDRE OGSÅ=) ikke lett å holde motivasjonen oppe når ting går treeeegt.. Har vel ikke rett til å si det for har gått ned mye Men i det siste har jeg gårtt opp noen kilo og så går det saaakte ned..300 gram igjen så er jeg nede på 14 =) sikkert uker til..

Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 19:19   #1239
wevi
Medlem

wevi sin avatar

e livredd for at de 300 gramman æ hadde gått ned har sneket sæ på igjen, så æ tørr ikke veie mæ på ivertfall ei uke. Men dobbelhaketesten gir nesten ikke utslag i det hele tatt lenger!

Gammel 09-05-10, 22:07   #1240
65kgmamma=perfekt
Medlem

I dag har jeg vært kjempe aktiv Først gikk jeg en times trille tur med vesla, så rett på 60 min spinning og rett fra spinning til 1,5 t volleyball trening Skikkelig energi bunt i dag

Så har jeg gått ned 700 gram siden onsdag/torsdag Kjempe hæppi

Gammel 09-05-10, 22:42   #1241
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Mona_K er på en erverdig vei

Nå lager jeg ribbe =) Nam=) Masse fett og masse smak! slafs!
Jeg har portrett av hundene mine som en hyllest til dem.. Lagde den enne i riga og den andre i berlin (tattoo) Her er linken til den ene av hundene mine(vis dere får se den uten logg da.. ) http://viewmorepics.myspace.com/inde...620&i=70321010

Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 22:45   #1242
slektskap
Medlem

slektskap sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Alder: 50
slektskap er på en erverdig vei

Vakker tattis Elinee!!
Jeg bør også få¨frisket opp min på ankelen ser jeg, den er blitt litt blass etter 8 år.

Fremdeles ganske stillstand her, men har vent meg til å være noen kilo mindre nå. Gleder meg til å bli enda litt mindre!

slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 23:44   #1243
wevi
Medlem

wevi sin avatar

Det va ei fin tatovering. Æ vil gjerne også ha et bilde av en av hundene, men æ har jo så mange og har hatt så mange hunder. Har såklart en eller to som e ekstra spesielle og som har satt dype spor.. men æ lure på å ta ei som e litt mer generell. Altså bilde av en polarhund som trekker en slede eller lignende, og da bruke et bilde av en av mine egne såklart. Men det blir ikke enda.. får pusse opp dæm man har først.

Gammel 10-05-10, 07:40   #1244
StegforSteg
Seniormedlem

StegforSteg sin avatar

Hvor: Kristiansund
Alder: 47
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Hva bruker du som "mel" når du lager vaffler ?

Oppskriften er vel noe ala dette:
6 egg
200g smøreost
4 ts JBK
2 ss sukrin
2 ts bakepulver
"en dæsj" kanel

De er faktisk kjempegode

Mål til påske:

StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 07:41   #1245
StegforSteg
Seniormedlem

StegforSteg sin avatar

Hvor: Kristiansund
Alder: 47
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av wevi, her.

e livredd for at de 300 gramman æ hadde gått ned har sneket sæ på igjen, så æ tørr ikke veie mæ på ivertfall ei uke. Men dobbelhaketesten gir nesten ikke utslag i det hele tatt lenger!

Hvilken test er det?

Mål til påske:

StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 08:20   #1246
pheona
Medlem

pheona sin avatar

pheona er på en erverdig vei

God mårran folkens!
I dag er en ny dag, en ny mulighet!
Gikk på vekta i morges.. ikke et vakkert syn... men det må man vel bare regne med etter en helg med masse masse masse drikke.... *hufser*

ikke no sol er det i dag heller... grått og kjedelig... regn i lufta... kaldt.... OG jeg har glemt igjen kortet mitt hjemme... hadde heller ingen penger i lommeboka...

MEN!!! Jeg sitter innendørs, med varme i kroppen, det er strøm her, så lamper lyser opp... Håper det klarner til litt ute seinere... er lov å håpe ikke sant? og snille snille schærsten min lånte meg 200kr, så da har jeg til lunsj!

Og fra i dag skal jeg være flink å holde dietten... Nå SKAL jeg ned i vekt!!!! under 100!!! HERE I COME!

pheona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 09:53   #1247
Namba
Seniormedlem

Namba sin avatar

Namba er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av wevi, her.

Her smelter nysnøen fra i går. Jeg er så lei av snø og vintertemperaturer!! Tror snart jeg verver meg som trekkfugl jeg altså! Det har vært litt av ei helg også. Alle fire i familien har vært i dårlig form og sur, så det har vært noe dårlig stemning her. Det var nære på at vi holdte treåringen hjemme fra barnehagen i dag, men etter litt nesespray så kom formen seg og hun ville i barnehagen. Heldigvis om jeg skal være helt ærlig. Det er nok med en sutrete baby som får tenner akkurat nå. Det blir kort dag på treåringen så det går nok bra.

Vet dere? Jeg har jo veiedag på mandager, men tror dere ikke at jeg GLEMTE å veie meg?!! Det ser jeg på som et godt tegn. Da blir det veiedag i morgen i steden. Pytt pytt.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 11:11   #1248
slektskap
Medlem

slektskap sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Alder: 50
slektskap er på en erverdig vei

Tiddelibom sier jeg bare. Det SNØDDE jammen her også i dag morges, skulle ikke skrytt for mye om vår og sommer her likevel. Er vel best å skaffe ny ull til å ha under bunaden for både liten og stor...

Vekta var snill idag, nå er jeg tilbake på tickeren igjen, selv etter et par sjokoladebiter og litt ekstra lavkarbokos igår. Og slapp til å drikke vann har jeg også vært i helga. Og sovet litt lite. Rart...

slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 14:55   #1249
Namba
Seniormedlem

Namba sin avatar

Namba er på en erverdig vei

Det har begynt å snø igjen her også, men det legger seg ikke. Ikke enda ihvf. Kjenner jeg gjør noe så uhensiktsmessig som å bli sur jeg nå. Jeg er så lei! Jenta mi er et halvt år og har enda ikke opplevd pluss femten ute!

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 15:33   #1250
wevi
Medlem

wevi sin avatar

Hehe stegforsteg. Det er en test æ begynte med når æ starta slankinga. Æ kan egentlig bli ganske rund før det vises på ansiktet. (men herregud den rompa.. ) Men no når æ ble på mitt største så hadde æ fått rundere ansikt!!
Æ legger fingeren under haka og sjekker hvor langt ned æ kan ta den uten at det blir dobbelthake. Og nå er det nesten ikke dobbelthake igjen. Har jo ikke gådd ned kjempemasse, men det hjelper fælt på humøret og æ snur ikke hodet den andre veien når æ går forbi speilet i gangen...

Har litt sånn sprettrumpetest også.. men der e det en vei å gå merke æ
Leste nemlig et sted at når man kan legge en blyant under rumpa og den ikke blir hengende.. da har man sprettrumpe.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:48.