Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 04-02-11, 18:00   #1101
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Grattis med 1 kg ned, Happylady og til Mille for 83-tallet.

Har faktisk glemt å veie meg siste dagene, det er i grunn litt deilig, for nå merker jeg det så godt på klærne og alle kommentarene jeg får, og da blir liksom ikke bekreftelsen fra vekta såå viktig lenger...

Fredag og helg, gud så deilig. Ha en super helg dere, vi snakkes sikkert i helgen også.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 21:27   #1102
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Grattis med 1kg HapyLady og velkommen til 83-tallet til Mille
Her er det gudsjelov-fredag så det holder, godt å slenge seg i sofaen etter en uke med høyt fokusnivå.
Ha en flott kveld, stikker garantert innom i løpet av helga

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 23:37   #1103
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Absurdgalleriet
Av: Sverre Bjørstad Graff

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 10:11   #1104
Hapylady
Medlem

Hapylady sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østfold
Hapylady er på en erverdig vei

En riktig god helg til alle sammen .

Hapylady er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 11:51   #1105
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

God helg ja!

Gammel 05-02-11, 16:11   #1106
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

God helg ja. Stille og rolig her, selv om loftstua er full av gutter. Begynner å bli store.

Jeg slapper av med kaffe med litt fløte (lov i helgen. ), et glass zero og et par ED-kjeks,leser litt regnskap, sjekker flybilletter og surfer iitt rundt...

Fikk ny forsyning med ED i dag, denne gangen bestilte jeg ikke mye, den minste bestillingen hittil. Bestilte et par pakker frokostblanding, 2 pakker Kjeks, 2 pakker vaniljebar, 1 pakke soyanøtter. Føler at jeg har ganske god kontroll på vanlig mat nå, men synes frokostblandingen er veldig grei til frokosten i travle ukedager og de andre produktene er fine mellommåltider. Tror Sofie vil bli stolt av meg når hun hører at jeg endelig tør å gi slipp på ED-produkter og stoler på meg selv nok til å tillate meg selv vanlig mat i porsjonerte mengder...

Kom på at jeg skal tilbake dit i begynnelsen av mars en gang...

Gammel 05-02-11, 21:45   #1107
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Så flott Titti , vi må jo før eller siden gi slipp på tryggheten i ED-produktene.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 22:11   #1108
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Har begynt som Monica og spise til jeg er mett og bare når jeg er sulten...

Gammel 06-02-11, 20:21   #1109
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Sløve dag i dag - deilig
Det eneste vettuge jeg har gjort, er å lage grillet laks med grønnsaksmos, hjemmelagd bernaise og stekt rosenkål nammmmmmmmmmmmm

Gammel 06-02-11, 22:16   #1110
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Det tror jeg bare du har godt av flinke Gro, godt med en slik dag!

Gammel 06-02-11, 23:51   #1111
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Stille rolig søndag her også. Var en liten tur på utsiden og vasket vinduer, ellers bare slappet av. Nå har vi sett på et program om tankefeltterapi og er klare for kvelden...Nattinatt.

Gammel 07-02-11, 10:29   #1112
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Bloggersynne, her.

Jadaaa <3
Men hvordan fikser man slik teller?
Sånn som flytter seg når du opdaterer hvor mye man har gått ned
og sånt??
HJEEELP !!
Trenger hjelp er ny her

Velkommen

Opprinnelig lagt inn av Marie201, her.

Hei!
Jeg er på 3. uka med eurodiett. Går egentlig ganske bra syns jeg, selv om vekttapet ikke er d helt store.. -5 kg på 3 uker liksom! :/ men har "mister" 21,5 cm rundt om på kroppen(!), så d er vel noe d da.

Velkommen

Opprinnelig lagt inn av Hapylady, her.

Tusen takk . Hadde egentlig ikke regnet med noe denne uken i og med at jeg gikk fra ketolysekuren og over på ED på tirsdag. Trodde kroppen kanskje trengte litt tid på å omstille seg. Stått stille de to siste ukene hadde jeg også. MEN 1 kg ned - jippppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Gratulere med nedgang! Superflott!!!!

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Har begynt som Monica og spise til jeg er mett og bare når jeg er sulten...

Håper helgen har vært bra!? Godt å lese seg opp her igjen. Det funker så bra å spise når man er sulten.....virkelig tilfredsstillende! SÅ utrolig bra du får så mye kommentarer. det er verdt ALT!!!!! Virkelig glad på dine vegne!!

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Sløve dag i dag - deilig
Det eneste vettuge jeg har gjort, er å lage grillet laks med grønnsaksmos, hjemmelagd bernaise og stekt rosenkål nammmmmmmmmmmmm

Enig med de andre...det trengte du....noen ganger kan det være nok!

Mille: GRattis med nedgang...du raser av....herlig!!!!!!!!!!!!!!!

Og STREBER: GRATTULERE med nedgang! You go'girl!!!!!!!!!!!!!! Ennå har vi god tid til sommeren.
For første gang i livet stresser jeg ikke i forkant av en sommer med slanking. Føles godt og avslappende! Nå skal jeg på trening! Må løpe av litt "godt" fra helgen. Når oldemødre setter frem egne bakte kake MÅ man smake. Hun er 92 og er veldig oppegående, og oldefar er "bare"88. Fantastisk at ungene kan ha et forhold til de! Det er dyrebart syntes jeg. Men har spist lite av karber selv om jeg smakte litt. Har spist når jeg er sulten, så håper onsdag viser samme vekt eller.....
...godt å lese meg opp å være "med" igjen....
Ha en strålende dag alle på ED

Gammel 07-02-11, 15:08   #1113
Mille89
Medlem

Mille89 sin avatar

Hvor: Bergen
Mille89 er ny på veien

hahaha streber det bildet der likte jeg

jeg har hatt, tja, en merkelig helg. jobbing fredag lørdag søndag. men også innflyttingsfest for en venninne etter jobb lørdag. Gikk i ganske tettsittende klær, og møtte en del venner ejg ikke har sett på en stund, og fikk så utrolig mange kommentarer på hvor flott ejg så ut. bl.a. en jeg egentlig ikke kjenner men som jeg møter av go til. tror hun sa hvor flott jeg så ut 20 ganger(jeg hadde alltiod sett bra ut men nå STRÅLTE jeg, også håret ditt da, fantastisk!!). og ja jeg synes det er deilig å høre det men tror nok jeg syntes det her ble litt mye--->

igår spiste jeg pizza, chips og sjokolade,,,????? bare for å ødelegge? det var ikke fantastisk gode heller. men jeg sluttet bare ikke. merkelige greier. hvorfor skal jeg ha slike megautskeielser?

jaja idag føler jeg meg utslitt og kom meg aldri på skolen. tror nok jeg skal vurdere å jobbe litt mindre. henger ganske langt bak etterhvert. imorgen er det matteprøve.

frem til legetimen skal jeg:
spise hver 3 time
faktisk bruke ed-produktene igjen
lage meg et skillelig måltid hver dag
drikke masse vann
begynne å trene to ganger i uken, 3 timer til sammen.

om jeg spiser nøtter el.l av og til skal jeg gjøre det. har ikke stoppet meg hittil. så satser jeg på at vannet (deter bare vann, noe annet nekter jeg for) av på null komma svisj.

Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 15:12   #1114
Mille89
Medlem

Mille89 sin avatar

Mille89 er ny på veien

og jeg tenkte på en ting til. fordi jeg føler pulsen min har til tider vært helt sinnsyk. altså, jeg SER at hjertet mtt tar helt av. og igår sjekket en venninne av meg pulsen min(øver til prøve i sykepleier) og jeg hadde puls på 106 og 108, og normalen er mellom 60-80? og sist legetime hadde jeg høyt blodtrykk.

jeg vet jeg stresser mye for tiden men dette er vel ganske ille? skal til fastlegen på fredag ang noe andre greier så kan vel spørre da. men vet han ikke er overentusiastisk for dette jeg driver med, og vil ikke få den derre "begyn å spis sunt og variert" greiene.

vi får se. skal begynne terningen idag. merker jeg trenger å gjøre noe idag som kan gjøre meg stolt over meg selv

Gammel 07-02-11, 15:24   #1115
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

God treningsøkt Mille, dette går bra!Ja ikke sant, absurdgalleriet er så bra jeg hyler når jeg ler

Gammel 07-02-11, 17:53   #1116
Hapylady
Medlem

Hapylady sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østfold
Hapylady er på en erverdig vei

Lykke til hos legen mille - og håper treningsøkten ble bra.

Lurer litt på rekkefølgen av ED-produktene. MÅ man spise f.eks. pasta/risotto osv. til middag, eller kan man ta en bar? Jeg har ikke lyst på mat i dag, og en middag frister ikke i det hele tatt - men spise må jeg jo... Spiste pannekake til frokost og suppe med grønnsaker til lunsj. Kan jeg da f.eks. ta en bar nå og f.eks. kjeks eller noe til kvelden??? Hvordan fungerer det egentlig?

Hapylady er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 18:20   #1117
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Håper helgen har vært bra!? Godt å lese seg opp her igjen. Det funker så bra å spise når man er sulten.....virkelig tilfredsstillende! SÅ utrolig bra du får så mye kommentarer. det er verdt ALT!!!!! Virkelig glad på dine vegne!!

Enig med de andre...det trengte du....noen ganger kan det være nok!

Mille: GRattis med nedgang...du raser av....herlig!!!!!!!!!!!!!!!

Og STREBER: GRATTULERE med nedgang! You go'girl!!!!!!!!!!!!!! Ennå har vi god tid til sommeren.
For første gang i livet stresser jeg ikke i forkant av en sommer med slanking. Føles godt og avslappende! Nå skal jeg på trening! Må løpe av litt "godt" fra helgen. Når oldemødre setter frem egne bakte kake MÅ man smake. Hun er 92 og er veldig oppegående, og oldefar er "bare"88. Fantastisk at ungene kan ha et forhold til de! Det er dyrebart syntes jeg. Men har spist lite av karber selv om jeg smakte litt. Har spist når jeg er sulten, så håper onsdag viser samme vekt eller.....
...godt å lese meg opp å være "med" igjen....
Ha en strålende dag alle på ED

Så koselig å ha oldemødre i live og at barna dine får oppleve de og vise versa. I visse tilfeller må man bare ta et lite kakestykke, men så lenge en klarer å begrense seg er det jo supert, da har vi kommet langt.

Veldig deilig å slippe og stresse med å slanke seg til sommeren, nå er det bare bonuskiloene som skal av og vi slipper og føle panikken. Dessuten får kroppen tid til å stabilisere seg litt også slik at vi ikke raser opp fem kilo hvis vi unner oss en softis....

Opprinnelig lagt inn av Hapylady, her.

Lykke til hos legen mille - og håper treningsøkten ble bra.

Lurer litt på rekkefølgen av ED-produktene. MÅ man spise f.eks. pasta/risotto osv. til middag, eller kan man ta en bar? Jeg har ikke lyst på mat i dag, og en middag frister ikke i det hele tatt - men spise må jeg jo... Spiste pannekake til frokost og suppe med grønnsaker til lunsj. Kan jeg da f.eks. ta en bar nå og f.eks. kjeks eller noe til kvelden??? Hvordan fungerer det egentlig?

Hei Happylady!
Du kan spise måltidene i hvilken rekkefølge du vil, men i starten skal du helst ha i deg to salte måltider per dag og bare en bar...

Lykke til.

Gammel 07-02-11, 18:21   #1118
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Mille, tror det er lurt at du skal til legen, lykke til.
Så herlig med komplimenter...du ser sikkert smasing ut.
Kanskje du følte for å belønne deg selv når du ble så glad og dermed valgte du mat som belønningen? Gammel vane vet du.

Gammel 07-02-11, 19:35   #1119
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.

jeg har hatt, tja, en merkelig helg. jobbing fredag lørdag søndag. men også innflyttingsfest for en venninne etter jobb lørdag. Gikk i ganske tettsittende klær, og møtte en del venner ejg ikke har sett på en stund, og fikk så utrolig mange kommentarer på hvor flott ejg så ut. bl.a. en jeg egentlig ikke kjenner men som jeg møter av go til. tror hun sa hvor flott jeg så ut 20 ganger(jeg hadde alltiod sett bra ut men nå STRÅLTE jeg, også håret ditt da, fantastisk!!). og ja jeg synes det er deilig å høre det men tror nok jeg syntes det her ble litt mye--->

igår spiste jeg pizza, chips og sjokolade,,,????? bare for å ødelegge? det var ikke fantastisk gode heller. men jeg sluttet bare ikke. merkelige greier. hvorfor skal jeg ha slike megautskeielser?

jaja idag føler jeg meg utslitt og kom meg aldri på skolen. tror nok jeg skal vurdere å jobbe litt mindre. henger ganske langt bak etterhvert. imorgen er det matteprøve.

frem til legetimen skal jeg:
spise hver 3 time
faktisk bruke ed-produktene igjen
lage meg et skillelig måltid hver dag
drikke masse vann
begynne å trene to ganger i uken, 3 timer til sammen.

om jeg spiser nøtter el.l av og til skal jeg gjøre det. har ikke stoppet meg hittil. så satser jeg på at vannet (deter bare vann, noe annet nekter jeg for) av på null komma svisj.

Uff Mille, kanksje du lever en smule for travelt?!?!? Bare det å slanske seg og konsentrere seg om det er en stor jobb for kroppen. I tillegg jobber du mye og henger bak i fag, det hørtes ut som MYE pes.....
Når ting er pes er det ikke gøy.
Skjønner kjempe godt reaksjonen din...det er jo ikke vi som er de som er vant til å få mest komplimenter. Hørtes ut for min del som hun ene der tok litt av...he, he, he!
Tror også di er inne på noe veldig viktig- å planlegge måltider og variasjon av de! Det er det jeg jobber med for tiden samtidig som jeg bare spiser når jeg er sulten....

Jeg må ærlig si at jeg aldri har vært så slank som dette i hele mitt liv. Jeg er ikke vant til å være sånn som det her. Men spis sunt og konsentrer deg om det, så glemmer du litt at du er på "kur"......plutselig er du gått ennå mer ned og så blir du mer vant til den du er nå. Kropp og hjerne skal henge med.
Du kommer deg videre, var vel der du er for en måneds tid siden.....for meg psykisk har jeg endret meg nå, jeg rett og slett nyter meg selv litt og den innsatsen jeg har gjort frem til nå. Nyter å handle klær, undertøy (som også er helt nødvendig når ingen ting passer lenger...)

Vi må bruke tid på å bli vant til å være slankere. For jeg skal IKKE tilbake igjen! Aldri i livet...
...men en dag med pizza og attåt renner fort av igjen Lykke til hos legen!!!!!!!

Gammel 07-02-11, 21:01   #1120
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Må bare skrive om en kjempe digg opplevelse...jada...handler om kleskjøp....er litt overfokusert/gira for tiden
Passet et skjørt på Noa Noa i medium. Satt litt trangt men behagelig.
Er det noen som bor i Østfold/Oslo område, må dere ta dere en tur, rett av E6 før Vestby. Der ligger det noe så fjongt som NORWEGIAN OUTLET. Høres litt harry ut, men det var flotte butikker på rekke og rad av dyre merker.....nevner: Mexx, Bergans, Norrøna, Hugo Boss, Noa Noa, Triumph osv...osv....det er ikke halvparten en gang. Der har de overskuddslagre fra butikkene. De følger sesongen. Så vårens nyheter hadde kommet inn nå. De var kun til 30% avslag. Resten av butikken var 50%-75% avslag og noen ennå billigere kupp! Jeg sparte masse penger på ting jeg virkelig trengte, samtidig fikk jeg kvalitet. Det er ABSOLUTT verd å ta turen til om det er i nærheten. Mange penger å spare. Masse kule butikker for menn/barn og ungdom også...og egen Le'Crueset (sånn gryter/panner og kjøkken ting)...ikke skrevet det riktig men,men!
Veldig kjekt....jeg skal spare å dra dit til sommer/høst når målene mine er nådd eller veeeeeeeeeeeeeeeldig nærme!!!! Håper som sagt de er nådd til sommeren, men skal ikke være over modig heller...

Fantastisk å passe klær jeg vil ha, ikke bare det jeg må ta pga.passformern...jiiiiiiiiiiippppppppppppppppppii iiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gammel 07-02-11, 21:44   #1121
Mille89
Medlem

Mille89 sin avatar

Mille89 er ny på veien

ja jeg har roet meg litt nå. ble litt betuttet av hele opplegget egentlig. vært flink med mat og kjøpt inn egg og mandler og yoplaityoughurt. tenkte å lage omelett i kveld slik at jeg får meg en skikkelig frokost imorgen. ble ikke trening idag men skal møte en venninne imorgen klokken ti. vi snakket også om kanskje å flytte sammen, hun har en hærlig leilighet sammen med en annen, men hun andre flytter snart sammen med kjæresten. den er litt dyr, men tror det kunne blitt bra. må innrømme at det lett blir litt ensomt alene på rommet mitt.

titti: mat som belønning ja, kjenner til den. jeg tror jeg skal begynne å kjøpe sko i stedenfor
monica: jeg har tenkt å roe litt ned på jobbingen ja, men trenger å komme meg på fote igjen etter krasjen i julen. imorgen er det matteprøve det kommer ikke til å gå så bra. men er nå gjeldsfri hurra! helt herlig. hadde tilogmed litt til overs etterpå. sååå digg å virkelig kose seg i butikker. du fortjener det så grådig og du vet det vel selv?

jeg og tenker at jeg vil være ferdig til sommeren. men vi får se hvordan det går. tror det viktigste for meg er å bli fornøyd med å være meg. jeg vet ejg trenger å gå ned ti kilo til men de kommer. om de fortsatt er der i sommer skal de ikke hindre meg i noe som helst!!! nemlig

Gammel 08-02-11, 00:36   #1122
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Du Mille, nå hadde det vært gøy med et bilde altså....
Lykke til på prøven imorgen, og lykke til med avgjørelse om eventuellt nytt bosted. Er ikke dumt med litt sosial omgang!

Gammel 08-02-11, 00:50   #1123
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Så herlig med nye klær, Monica.

Gammel 08-02-11, 11:29   #1124
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Hei alle sammen
Det er lenge siden jeg har vært her inne nå. Jeg er ganske så ferdig slanket og har vært på leting en stund etter et spisemønster som bevarer den nye vekten. Jeg merker at det ikke skal så mye til før pilen snur oppover igjen, men jeg har greid det. Så fort vekten går opp mer enn en kilo så har jeg strammet inn igjen. Jeg var på ketolyse før jeg begynte på eurodiett. Fordelen med ketolyse for meg var at jeg hadde betydelig mye mer energi enn med eurodiett. Så etter litt prøving og feiling, så er jeg nå tilbake på ketolyse. Det fungerer greit å holde vekten. Men jeg er usikker på hvor lenge jeg kan gå på ketolyse. På Forusakutten som er min eurodiettklinikk sa de noe om at ketolyse ikke har effekt etter tre måneder og at det er derfor vi driver og går frem og tilbake i fasene. Kanskje jeg skal ha to typer vedlikeholdsdiett å veksle mellom. Men iallefall, foreløpig så er jeg på ketolysse og stortrives med å ha fått opp energien igjen.

Gammel 08-02-11, 12:12   #1125
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Hei Pearl!
Koselig å høre fra deg igjen. Ferdig slanket?!?!? Du verden. Hvordan har størrelsen i kroppen vært etter at du har blitt ferdig?
Jeg lurer på en ting til, hvor mye har du gått ned totalt?

Jeg er selv veldig spent på hvordan jeg ender opp og hva som vil fungere etterpå når man skal stabilisere seg og leve "normalt". Hørtes ut som det var lurt å ikke la deg selv gå opp for mye. Lykke til videre!

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 15:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:41.