| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| LCHF Low Carb High Fat – Lavkarbokosthold slik Annika Dalquist, Sofie Hexeberg og Dr. Andreas Eenfeldt anbefaler |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#726 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 56
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Høres lovende ut - me like! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-)
|
|
|
#727 |
|
Seniormedlem
Tror det er mange som blir vakre i kveld! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-)
|
|
|
#728 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
Ha ha ha; herlig! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker
|
|
|
#729 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Kos deg i kveld Tarato, og godt vekta går riktig vei for flere her inne |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH
|
|
|
#730 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 58
![]() ![]() ![]() |
Ha ha |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#731 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Her sitter jeg og blomstrer over rødvinen min - skikkelig smellvakker og alt |
|
|
|
|
|
#732 |
|
Seniormedlem
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Jeg ble så motivert av vekttapet at jeg meldte meg frivillig som sjåfør i går - og det skjer sjelden det skal jeg love dere! |
|
|
|
|
|
#733 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Tenkt på den pizza varianten jeg og, ev soyamel eller blande... Savner ordentlig pizza! Skeier ut litt nå på lørdagen jeg, og strikt fra i morgen! |
|
|
|
|
|
#734 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Fra og med i dag VSB er det strikt opplegg for deg. Hvordan blir hverdagen din da?
Herlig logikk! Hva om du ikke hadde kjørt; hva hadde du spist/drukket? Kanskje egentlig det samme som muffinsene? Eller mer? Er det like fort gjort for deg som for meg? |
|
|
|
|
|
#735 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Jeg må kutte i fett, begrense kalorier og er spesielt obs på melkeprodukter. Rent kjøtt og fisk og masse riktige grønnsaker. Samme jeg gjorde i forrige uke. Satser på at en uke til er greit før jeg forsiktig øker på fettet. Kjedelig, men jeg nærmer meg målet og det funker. Sommerkiloene er nesten borte. |
|
|
|
|
|
#736 |
|
Seniormedlem
Så kjekt at du har kommet så langt! |
|
|
|
|
|
#737 |
|
Seniormedlem
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Dagen før dagen |
|
|
|
|
|
#738 |
|
Seniormedlem
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Som forventet - status quo |
|
|
|
|
|
#739 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Av to vannkilo ned ett er tilbake. Jeg tar ikke det så hardt og trøster meg med at -2 +1 fremdeles er -1 i netto.
Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
|
|
|
#740 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Godt jobbet til dere! Ingen oppgang er også bra, husk det Festina. Her i gården viste vekta 0,2 kg opp siden sist fredag; ikke som forventet men heller ikke unormalt. Det er ikke så mange grammene, og jeg har vært ille plaget av vann i kroppen de siste dagene. Måtte rydde vekk litt klær i går; noen av de klærne jeg har brukt i sommer er blitt for store. Enn det da gitt!! Måtte prøve et par bukser som ligger i "ventehylla" og det er ikke lenge til de passer altså. Kan bruke dem nå også, men da med en sid skjorte eller noe sånt over. Har en del liggende i "ventehylla" mi; fra tidligere tider da jeg greide å gå ned (og før jeg gikk opp igjen Sist redigert av Tarato : 31-08-12 kl 19:42. |
|
|
|
|
|
#741 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Ned 0,4 i går, ikke masse, men det er heller ikke å forvente. Blir litt utskeielser fredag og lørdag, men holdt de lavkarbo i går... Flink med begrensninger også, noen biter fruktose sjokolade og litt baconsvor |
|
|
|
|
|
#742 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Nedgang er nedgang vettu VSB |
|
|
|
|
|
#743 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Ja, jeg blir her. Har dagbok også, men holder ikke så mye liv i den. Bruker diett. No aktivt for tiden. Litt jobb, men dessverre nødvendig. Tror nok min stabiliserings "diett" ender et sted mellom LCHF og Fedon, den siste er for mye KH til hverdags, den første for mye fett... Så føler mrg vel mest hjemme her tross alt. Og lørdager blir det løsere regime tenker jeg. Se om det funker i hvert fall... |
|
|
|
|
|
#744 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Da har jeg opprettet dagbok her inne |
|
|
|
|
|
#745 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?God kveld mine venner! Håper du blir her VSB (og dere andre); uavhengig av filosofi og praksis. Jeg er i alle fall ikke på lav-karbo-høyt-fett.... men mer på lavkarbo-lavkalori-lavfett |
|
|
|
|
|
#746 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Heisann! Jeg har ingen journal så jeg må bruke denne siden til å forlate mine synder. Nå sitter jeg og tenker at endelig er denne dagen ferdig! Har vært ute og gått lang tur, mens resten av dagen har jeg pløyd - ja faktisk pløyd - kjøleskap og matskap. Fysj og fysj. Som jeg sa til deg Fedona; spist er spist - men det er ingen god følelse! Og baki hodet sitter en liten "dj%&¤l" og sier at du gikk så lang tur i dag at det har ingenting å si om du snavler litt. Lurer på hvor lenge jeg må sitte inne for å ha kvele min egen underbevissthet?? Spekulerer på om jeg har spist noe som har utløst det, eller er det noe jeg ikke har spist som jeg burde har hatt i meg? Eller er det bare dårlig selvkontroll??? Og hva gjør jeg for å unngå at morgendagen blir likedan? Og tirsdag? Og... |
|
|
|
|
|
#747 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Vi får konkurrere om å bli bedre! Utfordrer deg herved til å gå tilbake til vårt sunne lavkarbo kosthold uten sånne små utskeielser. Og så må vi være helt ærlige da |
|
|
|
|
|
#748 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Vi er flere med sånne utskeielser, men for meg handler det om psyke og situasjon, ikke egentlig mat... |
|
|
|
|
|
#749 |
|
Seniormedlem
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?For meg handler det om at det er snart DEN uken i måneden, og jeg har lyst på noe heeeeele tiden..... |
|
|
|
|
|
#750 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Kjenner igjen det der ja |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Går man ned i vekt også på generell lavkarbo? | dakota | Spørsmål og svar | 10 | 31-05-11 01:02 |
| Går man ned i vekt med å spise SUNT (ikke lavkarbo) | Kanskje | Generell ernæringsdebatt | 30 | 11-03-11 12:12 |
| Har gått ned i vekt (det var ikke planen med å endre til lavkarbo-kosthold) | meme | Lavkarbo generelt | 1 | 16-10-10 18:00 |
| Er det noen som spiser lavkarbo, og IKKE vil ned i vekt? | blå | Vedlikeholdsdietten | 3 | 03-11-07 16:48 |