Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Tusentråden 2006

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 07-12-06, 20:27   #701
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Så lurt med fett i sjokoladen, Jeef- det tenkte jeg faktisk ikke på (og det er ikke fordi jeg skygger unna fett - snarere tvert imot ). Så nå skal det bli blanke og pene mandler i godteskåla - ikke sånne grå og triste !
Strever med å nålefilte ferdig vinvesker - og så har jeg fått så vondt i håndleddet. Håper virkelig at det ikke er en betennelse, for det har jeg absolutt ikke tid til nå... skal jo sy nye gardiner til jul, stoffet har "bare" ligget et halvt år så nå er det vel på tide å få fiksa det. Er ingen kløpper med saks og symaskin akkurat...gruer meg! Er "bare" panelgardiner, men så er det det med rette sømmer og sånt da!

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 21:17   #702
Fridolina
Seniormedlem

Fridolina sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 45
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Nå er det ganska stille her inne Spiser alle middag tro? Eller legger sine barn kanskje? Jag lurer på va det er på Tv idag. Må gå in i soverommet å se på tv..Brann-Rosnborg på Tv akkurat nå,å jag har 2 gutter i stua som akkurat skrek å jublet..Brann scorte!! Hihi..hoppas de vinner..då får jag en glad kjæreste var fall
japp..det var vell over 50 ord det.. eller kanske ikke..gidder ikke telle..(nå er det vartfall over 50)

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 21:26   #703
Siljevanilje
Seniormedlem

Siljevanilje sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 40
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

enda en lang dag på jobb over, vært flink og solgt 3 dyre stjernekikkerter
nå sitter jeg her å nyter en god smoothie , med bringebær og blåbær- oi jeg kom på nå at jeg glemte å ha i smør-. jaja hadde jo endel fløte i.

jaja montro om jeg nærmer meg 50 ord. jaja, kan jo skrive litt til.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 22:34   #704
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Hvor: Nordpå
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Du Siljevanilje - hvordan gjør du det med smør i smoothien? Smeltet, eller hva? Jeg prøvde en gang med frosne bringebær, egg og kald fløte i tillegg til smør fra kjøleskapet- i hurtigmikser, og det ble ganske ufyselig (og jeg er vanligvis ikke så veldig kresen) - taklet ikke helt når det fløt små klumper av smør rundt i smoothien - smaken var helt OK forsåvidt, men det skar seg litt da jeg kom til klumpene... Gikk tilbake til å bruke rapsolje. Kanskje jeg skulle brukt stavmikser i stedet????

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 23:13   #705
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

jeg bruker hakke-tingen på stavmixeren til smoothie, men det er for at jeg er så innmari lat at jeg ikke gidder å vaske blenderen... men jeg har ikke smør i. Bruker bare youghurt neturell, bær og litt splenda jeg... og ikke som måltid, men som kos.

hehe må fylle på med noen ord her lemen kontrolerer... bra noen gjør det for jeg gidder ikke

Sist redigert av jeef-micro : 08-12-06 kl 02:00. Årsak: for få ord
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 00:06   #706
Siljevanilje
Seniormedlem

Siljevanilje sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 40
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Nena, her.

Du Siljevanilje - hvordan gjør du det med smør i smoothien? Smeltet, eller hva? Jeg prøvde en gang med frosne bringebær, egg og kald fløte i tillegg til smør fra kjøleskapet- i hurtigmikser, og det ble ganske ufyselig (og jeg er vanligvis ikke så veldig kresen) - taklet ikke helt når det fløt små klumper av smør rundt i smoothien - smaken var helt OK forsåvidt, men det skar seg litt da jeg kom til klumpene... Gikk tilbake til å bruke rapsolje. Kanskje jeg skulle brukt stavmikser i stedet????

smoothien min består av 3 halv store egg, 1 liten yoghurt, somregel skogsbær, 50 g blåbær, 50 g bringebær, 1 stor ss romtemperert smør. ca 1/2 ss splenda og en halv ts vanilje frø pulver og en dæsj fløte slik at den blir drikkendes men allikevel litt fyldig.

jeg merker ikke smøret, men dte blir kun en litt syrlig ettersmak som virkelig gjør seg i denne smoothien

synes det er digg jeg. men heldighvis er vi ikke like. da hadde det vært veldig kjedelig. alle likte den samme maten, alle likte den samme gutten osv

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 00:20   #707
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 44
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Jeg har også smør i smoothien min. Tar en spiseskje meierismør rett fra kjøleskapet. Kjører den i stavmikseren og merker ikke noe klumper i den.

Hvor får man kjøpt vaniljefrø-pulver? Er det dyrt? Digg med vaniljesmak i smoothien.
Tar av og til vaniljestang i smoothien, men det blir jo dyrt i lengden med 15 kr stangen.

Gammel 08-12-06, 00:23   #708
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 43
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Jøsses, det der var jo akkurat femti ord, jo jeef Jeg er imponert!!!
*bøyer seg i støvet*

Jeg driver å gjør meg klar til å komme meg på skolen... Det regner faktisk ikke akkurat nå, så jeg burde igrunn få rumpen i gir

Men før det..? Litt mere surfing Her inne, altså

Og du da Aline..teller du andres ord også du?..hihihi...
I dag har jeg vært på jobb, og det gikk så bra!Var på cafè etterpå, og var ikke hjemme før halv ti tror jeg!!Har gått i ett!!Og i morra er det mer juleshopping...Teller du mine ord også eller, så slipper jeg?hihi

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 00:52   #709
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Jeg teller ingens ord jeg... ikke mine egne engang..

og i smoothie har jeg aldri tenkt på vanilje... kanskje jeg skal prøve med vaniljeekstrakt i den kjøpte jo det i sommer for å ha de få gangene jeg lager frokostpannekake, men har aldri tenkt på å ha det i smoothie... yummi

men jeg tør ikke prøve egg i smoothien da.

sikkert over 50 nå? teller du hyper? jeg gidder ikke

Gammel 08-12-06, 01:15   #710
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

I'm coming to your rescue, Jeef!

Jeg har falt av lasset etter den kvelden jeg ikke kom på nett, så etter det har jeg ikke vært her inne i tusentråden så flittig. Men det er jo bare å ta opp tråden igjen i grunnen .

Dessuten er jeg litt på innleggsjakt selv . Hadde vært gøy å klare 5000 før nyttår! Men vi får se, vi får se ... Vil ihvertfall avslutte med et rundt tall ...

Jeg har fått så øvet øye at jeg ser når det er 50 ord eller mer, jeg . Og dette er altfor mange ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 01:23   #711
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

ja vi må være forsiktige så vi ikke skriver for mange ord også Frøy har man 100 kan man jo dele de på to innlegg.. her skal vi komme opp i tusen før nyttårsaften

og jeg er sikker på at du greier 5000 innlegg før året har gått

nå har jeg vel ca 50 ord vil jeg tro..

Gammel 08-12-06, 01:32   #712
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Jupp, dele er lurt!

Takk for oppmuntringen . Mye avhenger av om jeg får låne en maskin når jeg drar til Trondheim på juleferie. Mora mi er veldig redd for virus på jobbmaskina si, og lillebroren min har sin på rommet, og bruker den mye selv. Hva skal jeg gjøre om kveldene etter at de andre har lagt seg, da?

Jeg må overtale moder'n ... Får si at jeg bare skal henge på forumet .

Du er jo en skikkelig racer når det gjelder innlegg forresten Jeef!

Oi, alt for mange ord igjen ...

Gammel 08-12-06, 01:38   #713
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

ja jeg jobber hardt for å nå målet her Frøy

og satser på at du kommer til trondheim i storform, så jeg får møtt deg hadde vært koselig med et lite trondheimstreff i jula. men vi får se hva som skjer. Det har ikke vært så mange som har møtt opp tidligere når vi har hatt treff her...

Gammel 08-12-06, 01:46   #714
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Har det ikke det? Så synd! Det hadde vært koselig å møtes, absolutt! Synes alltid det er litt skummelt med treff, men det går fort over .

Plutselig ble det litt vanskelig å komme på mer, det gikk litt hull på ballongen nå. Tror jeg sier natti natti og kryper til køys. Kan jo ikke slite seg helt ut heller!

Du får vel 7000 innlegg før jul du da jeef ...

Gammel 08-12-06, 01:50   #715
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

hehe vi får se Frøy... Det er jo nesten 500 igjen til det, og det på tre uker...

men nå er det vist nattinatt her også. jeg skal på skolen imorgen og få veiledning på et fremleggjeg og ei til skal ha på mandag. Jeg skulle liksomøve i dag, men det har jeg ikke gjort, og jeg finner ikke arketmed det jeg skal si på... tror ikke hun jeg jobbermed blir fornøyd med meg nei...

Gammel 08-12-06, 01:56   #716
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Titti32, her.

Jeg synes heller ikke Tøyengata er så morsomt som jeg hadde trodd, har bare sett litt, er ikke som nissene på låven nei
Men Jul i Svingen derimot Gleder meg like mye som lille gullet, det er koselig serie det

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

jeg bruker hakke-tingen på stavmixeren til smoothie, men det er for at jeg er så innmari lat at jeg ikke gidder å vaske blenderen... men jeg har ikke smør i. Bruker bare youghurt neturell, bær og litt splenda jeg... og ikke som måltid, men som kos.

Nå er det ikke meningen å være en skikkelig gledesdreper her da... Men, her er det to innelgg som ikke har nok ord i seg for å høre hjemme i 1000-tråden...

Har ikke fått lest her i dag før nå, så har mye å oppdatere meg på, men tror ikke jeg orker i kveld.

I dag har vi hatt juleverksted med strikkeklubben, og jeg har laget et par julekort, og et dåpskort og et baby-kort. Ikke den største produskjonen akkurat, tror vi bruker altfor mye tid på å skravle.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 02:05   #717
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

jeg har rettet på mitt inlegg i allefall...

bra at noen her kontrollerer oss. Jeg ble vist sittende noen minutter til, for søster logget seg på msn, og jeg har ikke snakket med henne før i dag, og jeg er litt "avhengig" av daglig kontakt med søster. Vi er ganske tette, og jeg vet at hun har det tøft, hun vet at jeg har det tøft... vi fortsetter hverandres setninger, og jeg svarer på spørsmål hun tenker... snedig at søsken kan ha slike bånd seg i mellom egentlig...

Gammel 08-12-06, 02:13   #718
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Hehe... Kontrollerer, og kontrollerer. Hender jeg teller over et innlegg viss jeg ser at det er få ord i innlegget.

Har god kontakt med søsteren min jeg også, vi har samme utdanning og jeg jobber for henne i butikken hennes. I tillegg så bor vi bare et steinkast unna hverandre. Jeg bruker ofte å være på besøk hos henne og sitte å skravle eller strikke/ hekle, eller vi finner på noe sammen. Før, så brukte jeg å spise middag der 3-4 ganger for uken også, men etter jeg begynte på ketolyse, så har jeg begynt å lage min egen middag.

Gammel 08-12-06, 02:27   #719
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

søsteren min bor kjempelangt unna hun da... hun bor i sør England, og jegsavner henne masse. Jeg vet at hun har masse hjemlengsel også, og da blir det ekstra tøft å sitte her med masse familie rundt, og vite at hun savner oss.

men hun kommer hjem tiljul da, og det blir koselig, for jeg har faktisk litt fri. Vi er utdannet i to vidt forskjellige retninger. søster er film og TV-produsent, og jeg er sykepleier på vei til å bli døvetolk...men det er bare 14 mnd mellom oss, så vi har alltid vært mye sammen,hatt de samme vennene osv.

og nå ER det natta her...

*sparke seg selv i rompa og oppi senga*

Gammel 10-12-06, 00:03   #720
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Har vært dårlig aktivitet i denne tråden i dag, så jeg fant den frem igjen.

I dag har jeg fått gjort masse, nesten ikke tid til å slappe av i det hele tatt. Først var jeg på jobb, så på shopping med søster for å finne dåpsgave. Så har jeg laget potetsalat av 5 kg poteter og til slutt har jeg laget en suksess-terte til barnedåpen i morgen. Har også dillet med litt til-fra lapper som skal være med julegavene som skal leveres i morgen.

Skal stå opp kl 6 i morgen tidlig, og dra senest kl. 7 for å komme tidsnok til niesen min sin barnedåp. Skal kjøre i ca 3,5 time, så håper det går bra med all maten og kakene vi skal ta med oss.

Er nok på tide å legge seg nå, slik at jeg klarer å våkne når klokka ringer i morgen.

Gammel 10-12-06, 00:11   #721
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Bra du tok tak her igjen..Jeg lovet Jeef å hjelpe til i helga...Ikke vært no flink så langt...Får håpe de er litt flere våkne folk..Kan jo ikke ha 2 innlegg rett etter hverandre..
Sov altfor lenge i dag jeg..Får prøve å stå opp litt tidlig i morra isteden...
Nå ser vi på Elf på tv...Tror det var det den het iallefall...Eller ser og ser..Den står nå på iallefall

Gammel 10-12-06, 00:18   #722
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Har sovet altfor lite i det siste, skulle ønske jeg bare kunne sove til jeg våknet i morgen. Heldigvis så har jeg langhelg neste helg, så då rekker jeg vel å hente meg litt inn igjen.

Har også en kjempestor oppvask etter dagens matlaging som står for tur her, men tror ikke jeg orker å begynde på den nå, får se om jeg orker i morgen kveld når jeg kommer hjem.

Gammel 10-12-06, 00:19   #723
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

godt å se folk her inne igjen

Jeg har vært på jobb i kveld, og skal på dagvakt i morgen, og da må jeg opp kl halv seks.
Har akkurat "vannet" probiotikaen min nå, så jeg venter på at den skal bli klar til å spises... Den må vist ha 15 min i lunkent vann for å aktivisere seg . de ligger i dvale inne i kapslene sine

Gammel 10-12-06, 00:23   #724
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

I morra skal jeg prøve å være litt produktiv jeg tenker jeg..
Har gjort litt i dag og, men føler liksom aldri det er nok..Erlend skal hjelpe meg i morra..Støvsuge, rydde og vaske gulver tenker jeg..Og la vaskemaskinen gå noen omganger....Tipper jeg har 50 ord nå..Hvis ikke, får jeg vel høre det

Gammel 10-12-06, 00:27   #725
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

I morra skal jeg prøve å være litt produktiv jeg tenker jeg..
Har gjort litt i dag og, men føler liksom aldri det er nok..Erlend skal hjelpe meg i morra..Støvsuge, rydde og vaske gulver tenker jeg..Og la vaskemaskinen gå noen omganger....Tipper jeg har 50 ord nå..Hvis ikke, får jeg vel høre det

Nå har jeg ikke telt orda dine, men regner med at du er oppe i 50. Jeg har lagt merke til at viss jeg har to hele linjer i innlegget mitt etter at tråden er postet, eller forhåndsvisning, så er det omtrent akkurat 50 ord. Omtrent akkurat som dette innlegget her.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pollensesong 2006 mofe Generell diskusjon 3 12-05-06 03:22
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 Iset Generell ernæringsdebatt 11 14-02-06 20:41
Sommerferie sommer 2006 Helene Generell diskusjon 10 04-01-06 03:09

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:32.