Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd

Trådverktøy
Gammel 24-03-11, 22:22   #6751
kennygirl
Seniormedlem

kennygirl sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 39
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Tror ikke du får kjøpt ekte billige shox. Kan jo selvfølgelig variere med noen hundrelapper, men noe mer enn det så er de nok fake, med mindre det er tilbud Har Sverige da, hvis du er innom der innimellom.

Var det jeg trodde

Men takk for svar

kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 25-03-11, 00:31   #6752
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Ville du ansatt en person som hadde "paradise hotell-deltager" på CV'n?

Gammel 25-03-11, 00:53   #6753
silje21
Seniormedlem

silje21 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 36
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Kommer vel helt an på hva jobben går ut på? Butikkmedarbeider på en eller annen "hip" ungdomsbutikk (tøy, spaceworld osv), så kanskje, i forhold til kjendisfaktor for fjortisene.

Men hadde ikke ansatt noen bare i forhold til paradise-hotel-deltager, må jo se helheten.
Men hadde vel også vært skeptisk, i forhold til det lille jeg har sett av PH, men enda engang så har man jo samtale(r) med aktuelle jobbkandidater.

Mye men ser jeg^^

SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 25-03-11, 04:13   #6754
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nå er ikke jeg noen hvitvinsdrikker, og kan ikke si annet enn at den ser ut til å være ganske tørr, men i følge Vinmonopolet er den "Blek, med antydning til grønnskjær. Duft med noe preg av pære og gummi"

Mmmm! Gummi!

Syns at den smakte veldig mildt. Fikk mer vannfølelse. Ikke mye syre i, veldig lite sukker i. Så absolutt grei. Men er du ute etter en skikkelig hvitvin med mye smak, så er det feil.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 25-03-11, 08:45   #6755
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Hadde vel kanskje aldri hatt en kjedelig personalfest eller julebord etter det

Hehehehe, jeg fatter ikke at de vil seg selv så vondt i håp om kanskje få en B-kjendis status i etterkant. Men nå er det kanskje ikke de spisseste blyantene i Guds lille penal som er med på noe sånt

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 25-03-11, 13:28   #6756
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Ser at tickeren sier at jeg må kjøpe hjemmetest. Skal jeg bruke en hundrings på den bare fordi? Kunne vært kult å lime den i babyboka

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 25-03-11, 18:43   #6757
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Hehehehe, jeg fatter ikke at de vil seg selv så vondt i håp om kanskje få en B-kjendis status i etterkant. Men nå er det kanskje ikke de spisseste blyantene i Guds lille penal som er med på noe sånt

Det var denne artikkelen som fikk meg til å tenke tanken, hvordan tror de at de kan få seg en seriøs jobb en gang i fremtida? http://www.tv2underholdning.no/gkn/p...n-3450146.html Noen burde kanskje beskyttes mot seg selv (og tv3 )

Gammel 25-03-11, 18:56   #6758
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Det var denne artikkelen som fikk meg til å tenke tanken, hvordan tror de at de kan få seg en seriøs jobb en gang i fremtida? http://www.tv2underholdning.no/gkn/p...n-3450146.html Noen burde kanskje beskyttes mot seg selv (og tv3 )

Om man er lam i fra hodet og opp, får man jo uføretrygd

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 25-03-11, 18:59   #6759
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Det har en diagnose også.. Kalles fantomsmerter...

Gammel 25-03-11, 19:01   #6760
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det har en diagnose også.. Kalles fantomsmerter...

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 25-03-11, 20:24   #6761
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

"Men det var ikke noe ulovlig, sier Silje til «God kveld Norge»."
Vel, jo, faktisk ...!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 26-03-11, 00:48   #6762
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Jeg lurer på om jeg kan ha brukket lårhalsen eller noe sånt. I en alder av 26 år... Og jeg har tung beinbygning... De siste dagene har jeg hatt vondt i høyre hofte når jeg går, og så har det blitt gradvis verre. Det er ikke så vondt at jeg gråter, men vondt nok til at jeg halter. Det gjør ikke vondt å stå på foten, men det gjør vondt å bevege i hofteleddet. Jeg falt veldig bra på isen for ca en måned siden, men ikke noe jeg kan huske etter det. Hva kan det være? Bare vente og se om det går over, eller gå på legevakta?

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 26-03-11, 01:27   #6763
Imp
Seniormedlem

Imp sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 47
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Ring legevakten og spør. De kan fortelle deg om du bør ta en tur inn eller vente til du får time hos legen.

Håper det ikke er noe alvorlig!

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!

Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 26-03-11, 12:45   #6764
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Jeg lurer på om jeg kan ha brukket lårhalsen eller noe sånt. I en alder av 26 år... Og jeg har tung beinbygning... De siste dagene har jeg hatt vondt i høyre hofte når jeg går, og så har det blitt gradvis verre. Det er ikke så vondt at jeg gråter, men vondt nok til at jeg halter. Det gjør ikke vondt å stå på foten, men det gjør vondt å bevege i hofteleddet. Jeg falt veldig bra på isen for ca en måned siden, men ikke noe jeg kan huske etter det. Hva kan det være? Bare vente og se om det går over, eller gå på legevakta?

Dersom det ene benet er kortere enn det andre eller ikke lar seg rotere innover eller utover, er sjansen for et brudd stor!
Ellers ville du nok ha merket et brudd for lengst, skulle jeg tro! Selv om rarere ting har skjedd! Det skal STORE krefter til for å brekke lårbenet eller lårhalsen hos unge, friske mennesker!
Kan være du har slått på deg en betennelse eller noe, da! Høres mer sånn ut siden det gradvis blir verre!
Kan være lurt å få det undersøkt, men om en så gammel skade kvalifiserer til besøk på legevakten.............?

En kompis dro faktisk på legevakten i går pga smerter i hoften og ved siste FB- oppdatering hadde han ventet i over 5 timer!

Gammel 26-03-11, 12:50   #6765
Engledans
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

my goood.... hvor blåst går det an å bli.......(sikter til linken altså)

Gammel 26-03-11, 12:51   #6766
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Jeg rev av noen muskler i armen for noen år siden, det kan høres ut som du har gjort noe sånt? Det ble verre etter noen dager (fordi det var så vondt at jeg mistet følelsen i begynnelsen).

Gammel 26-03-11, 14:06   #6767
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

No brain no headache

Snakker om å være sandblåst mellom øra, hvordan er det mulig???

Burde jo egentlig ikke bli overrasket, det virker jo nesten som om samfunnet fremelsker slike bimboer fremfor de som er seriøse og prøver å ta seg en skikkelig utdanning.

Gammel 26-03-11, 14:08   #6768
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Burde jo egentlig ikke bli overrasket, det virker jo nesten som om samfunnet fremelsker slike bimboer fremfor de som er seriøse og prøver å ta seg en skikkelig utdanning.

Lyset er på men ingen er hjemme

Ja, det er jo ingen som gidder å jobbe for noe lenger, så derfor blir slike statussymboler... Dessuten får de vel andre til å føle seg som hjernekirurger, og de fleste liker vel å være den smarteste.

Gammel 26-03-11, 14:11   #6769
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Lyset er på men ingen er hjemme

Heisen går ikke helt opp...

Gammel 26-03-11, 20:20   #6770
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Dersom det ene benet er kortere enn det andre eller ikke lar seg rotere innover eller utover, er sjansen for et brudd stor!
Ellers ville du nok ha merket et brudd for lengst, skulle jeg tro! Selv om rarere ting har skjedd! Det skal STORE krefter til for å brekke lårbenet eller lårhalsen hos unge, friske mennesker!
Kan være du har slått på deg en betennelse eller noe, da! Høres mer sånn ut siden det gradvis blir verre!
Kan være lurt å få det undersøkt, men om en så gammel skade kvalifiserer til besøk på legevakten.............?

En kompis dro faktisk på legevakten i går pga smerter i hoften og ved siste FB- oppdatering hadde han ventet i over 5 timer!

En kollega foreslo også betennelse og jeg tror nok heller det er noe slikt. Jeg gjorde som jeg vanligvis gjør, ventet litt. Og det er bedre nå. En stund i går kunne jeg nesten ikke gå, men nå halter jeg nesten ikke. Jeg tenkte ikke på betennelse i går. Det var bare det at det kjennes ut som at det er på hardvevet og ikke bløtvevet. Tror nok det blir bra igjen av seg selv, bare jeg som sytet litt. Er ikke vant med å ha vondt.

Jeg rev av noen muskler i armen for noen år siden, det kan høres ut som du har gjort noe sånt? Det ble verre etter noen dager (fordi det var så vondt at jeg mistet følelsen i begynnelsen).

Hm, det hørtes vondere ut enn jeg hadde det i går. Og det kjennes liksom ut at det er noe med hardvevet og ikke med bløtvevet.

Gammel 26-03-11, 20:53   #6771
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

En kollega foreslo også betennelse og jeg tror nok heller det er noe slikt. Jeg gjorde som jeg vanligvis gjør, ventet litt. Og det er bedre nå. En stund i går kunne jeg nesten ikke gå, men nå halter jeg nesten ikke. Jeg tenkte ikke på betennelse i går. Det var bare det at det kjennes ut som at det er på hardvevet og ikke bløtvevet. Tror nok det blir bra igjen av seg selv, bare jeg som sytet litt. Er ikke vant med å ha vondt.

Er faktisk lov å syte litt når man har vondt!

Tenker du bør nevne det for legen din også. Vi som er i største laget har lett for å overbelaste ledd og få betennelser på snodige steder. Ikke at det er uvanlig med senefestebetennelser uansett, altså, men vi utsetter jo leddene våre for litt i overkant mye belastning bare ved normal aktivitet!

Gammel 27-03-11, 00:42   #6772
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Er faktisk lov å syte litt når man har vondt!

Tenker du bør nevne det for legen din også. Vi som er i største laget har lett for å overbelaste ledd og få betennelser på snodige steder. Ikke at det er uvanlig med senefestebetennelser uansett, altså, men vi utsetter jo leddene våre for litt i overkant mye belastning bare ved normal aktivitet!

Nommen, du er vel god du, Kitt!

Men hva skal legen gjøre med det? Jeg gikk til legen da det begynte å knase i knærne mine etter at jeg hadde syklet til og fra jobb hver dag en sommer, og jeg fikk bare beskjed om at det var overbelastning på grunn av vekta mi og jeg måtte gå ned i vekt.

Gammel 27-03-11, 02:32   #6773
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Men hva skal legen gjøre med det? Jeg gikk til legen da det begynte å knase i knærne mine etter at jeg hadde syklet til og fra jobb hver dag en sommer, og jeg fikk bare beskjed om at det var overbelastning på grunn av vekta mi og jeg måtte gå ned i vekt.

Syns uansett du bør går til legen så fort du kan! Bedre å sjekke en gang for mye, enn en gang for lite!

Sist redigert av Lava : 27-03-11 kl 02:38.
Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 27-03-11, 02:34   #6774
Brimstone
Seniormedlem

Brimstone sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Heisen går ikke helt opp...

The wheel is spinning but the hamster is gone

Gammel 27-03-11, 09:16   #6775
KarMa40
Seniormedlem

KarMa40 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Tenk hvordan det skulle gå hvis de snudde seg rundt og krevde erstatning for manglende oppdragelse og utdannelse?

- Altså! Jeg lærte jo aldri å LIKE å skolearbeid! Det føltes ikke important, liksom!

Tror jeg skal føye denne til vurderinger som må gjøres for mine barns framtid:
Spørsmål 1: Høres navnet naturlig ut som en høyesterettsdommer? - Check for sønn nr en og ja, det klarer jeg en gang til.
Spørsmål 2: Har realityshow-deltakere noensinne gått på denne skolen? ...

KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Lukket tråd

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:57.