| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#626 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2006
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tusentråden 2006Går helt sikkert an å hekle en vinveske i stedet for å strikke en. Men, jeg har erfaring med at en bruker mye mer garn når en hekler, at det tar lenger tid og at hekl ikke tover like mye som strikk. Men du burde prøve å strikke Hyper, er ikke så vanskelig, og når en skal tove så gjør det ikke noe om det ikke er helt perfekt strikket. Jeg bytter forresten ofte ut 5 pinner med en kort rundpinne. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#627 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 43
Sv: Tusentråden 2006Jeg kan strikke...altså maskene, men har aldri strikka noe annet enn skjerf og luer |
|
|
|
|
|
#628 |
|
Seniormedlem
Sv: Tusentråden 2006Jeg har oppskriften en eller annen plass, men vet ikke helt hvor... Men, jeg mener Nena la ut link til den enten i dagboken sin eller i Håndarbeids-showoff tråden. Jeg har forresten akkurat tatt bilde av mitt siste prosjekt, tovede tøfler. Viss jeg får det til, så skal jeg legge ut bildet, men jeg aner ikke hvordan jeg skal krympe bilder til rette størrelsen... |
|
|
|
|
|
#629 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Sv: Tusentråden 2006Her er lenke til vinveskeoppskriften Hyper: http://home.no.net/dahosen/arkivjuli05.html
Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE...
|
|
|
#630 |
|
Seniormedlem
Sv: Tusentråden 2006Vet du hva..jeg vet ikke lenger hvordan man feller av og legger ut osv når man strikker jeg...er helt blank..leste igjennom oppskriften, og kom fram til at det bare kommer til å bli knot her i gården...Men kan jeg ikke bare strikke et rektangel da, og sy det sammen med det garnet jeg strikker med..For så å strikke henkene for seg , og montere på?...Og beroende på hva slags henker jeg skal ha, kan jeg jo se om jeg vil tove disse også, eller finne på noe annet?...Men hvor stor må jeg lage denne vesken før den toves?..hvor mange ganger større sin "ferdige" størrelse liksom? |
|
|
|
|
|
#631 |
|
Seniormedlem
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
Sv: Tusentråden 2006Jeg har vært hjemme til mamma og spist kotletter med brokkoli og litt gulrøtter og en halv potet. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Fedon
|
|
|
#632 |
|
Admin
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Sv: Tusentråden 2006Tenk så kult å sy på skinnhank eller noe |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#633 |
|
Seniormedlem
Sv: Tusentråden 2006jeg fant frem stjerne og adventsstake på fredag. fikk fire lilla lys av mamma i dag, så nå ser det ganske fint ut her... særlig om man ser bort fra pappeska midt på gulvet... som jeg ikke ser for at den står bak sofaen |
|
|
|
|
|
#634 |
|
Seniormedlem
Sv: Tusentråden 2006
Det kan du helt sikkert gjøre. Lurer på om det kan være lurt å strikke glattstrikk, for da blir det finere når du tover. Det vil si at du må strikke annenhver omgang vrang. (Når du strikker rundt, så er det rettstrikk hele tiden.) |
|
|
|
|
|
#635 |
|
Seniormedlem
Sv: Tusentråden 2006sitter og venter på å få kjørt han hjem, så jeg kan dra hjem og legge meg... Sitter og ser sexskolen i reprise fra i går kveld. Så det i går også, men da var jeg så opphengt i tusentråden (som om jeg ikke er det nå også...) så jeg fikk ikke med meg absolutt alt. satser på at jeg har 50 ord nå... |
|
|
|
|
|
#636 |
|
Seniormedlem
Sv: Tusentråden 2006Noen i går som sa sexskolen gikk på TVNorge?..Det stemmer vel ikke?Jeg ser en del på TVNorge, men har aldri sett noe som ligner det?...Nå tar jeg snart kvelden..Skal prøve å komme meg opp tidlig i morra, og gå ut når Erlend går..Ta meg en liten handlerunde i byen, helt aleine...deilig av og til...Bortsett fra at jeg stresser litt når jeg går aleine...Rar jeg.... |
|
|
|
|
|
#637 |
|
Admin
Sv: Tusentråden 2006Det går på TV3. |
|
|
|
|
|
#638 |
|
Seniormedlem
Sv: Tusentråden 2006Jeg får aldri rydda heelt her hjemme jeg...Har prosjekter gående, og er avhengig av å gjøøre noe..ikke "bare" sitter her hele dagen..Hehe.. |
|
|
|
|
|
#639 |
|
Seniormedlem
Sv: Tusentråden 2006Jeg føler jeg rydder hele tiden jeg, og jo mer jeg rydder, jo værre ser det ut her... vet ikke helt om det kan kalles rydding da men.. blir kanskje mere roting? og nå begynner jeg å bli trett... var oppe før kl seks i dag tili, og det kjennes... skal bli så utroli godt å finne senga om en liten stund... skal bare kjøre en tur til byen først |
|
|
|
|
|
#640 |
|
Admin
Sv: Tusentråden 2006Et hobbyrom med hyller på alle kanter med plass til maaange kurver med alt stashet. Og et stooort bord! |
|
|
|
|
|
#641 |
|
Gudinne
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Jeg mente ikke at du var kritisk, jeg bare så at du snakket om nisser og ikke om engler jeg skjønner du ... Lurte bare på om englegale jeef ikke skulle pynte med engler til jul |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
|
|
|
#642 |
|
Seniormedlem
Sv: Tusentråden 2006Oh yes! |
|
|
|
|
|
#643 |
|
Seniormedlem
Englene mine har jeg fremme hele året... JEg har tre stk, og de er så søte, så de får ikke stues bort på loftet |
|
|
|
|
|
#644 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Tusentråden 2006vart i sverige å handlet..hyggeligt som vanligt det..å jag spiste chili-cheese!!!!! ikke veldigt lav-karb, men jag kan ikke dra dit uten å spise det!! Er så sinnsykt gott!!!! Kjøpte ost og masse pålegg..det var ju bare ca 2 uker siden jag var der sist, så denne gangen trengde vi ikke så mye mat.. bare røyk..og julmust!!
|
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
|
|
|
#645 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2005
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tusentråden 2006Skjønner ikke at jeg ikke kan få fornuft nok til å legge meg tidligere, må opp om ca 7 timer. Vurderer å droppe forelesninger i morgen, men uansett på tide å sove når man tror at Jeefern har spydd på juletreet.
|
|
|
#646 |
|
Seniormedlem
Sv: Tusentråden 2006Akkurat nå så angrer jeg på at jeg sov så lenge i dag. Sov til kl. 11, og da pleier det ikke å være noe problem å få sove på kvelden igjen. Men det er det i dag. Har ligget lys våken i senga i to timer og hørt på nattønske og sett litt på Judging Amy. Så nå gav jeg opp, er så sår i halsen og har vondt hele tiden. Har derfor stått opp og kokt meg en liten kopp med tomatsuppe, og en stor kopp med te. |
|
|
|
|
|
#647 |
|
Seniormedlem
Sv: Tusentråden 2006hehe Trolljenta da... her i Trondheim betyr å nusse det samme som å susse tenkte ikke på at det kunne bety noe annet jeg |
|
|
|
|
|
#648 |
|
Seniormedlem
Hvor: Nordpå
Sv: Tusentråden 2006I dag har jeg skikkelig julestemning på kontoret - svibelen min står i full blomst og sprer deilig duft .... mmmmm.... vet at det er mange som ikke greier slik lukt, men jeg er helfrelst! Gran og svibel er bare herlig! Whiskykake er bakt og lagt til modning i kjeller, så nå er jula i gang. Det blir baking av pepperkakehus neste helg, er bare spent på hvordan kattungen reagerer for han er veldig glad i pepperkaker - kanskje vi kommer hjem til rasert pepperkakehushus lenge før jul
Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE...
|
|
|
#649 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tusentråden 2006jøss så flinke dere er å skrive innlegg.. Har vært opptatt i helgen med å vaske kjøkken har brukt tre dager.. men nå er det nesten færdig.. skal bare vaske vinduer og inni noen skap så er jeg færdig.. helt utrolig.. Fikk nesten nytt kjøkken for det var lenge siden sist det ble rundvasket |
|
|
|
|
|
#650 |
|
Seniormedlem
Sv: Tusentråden 2006Er godt over halvveis i denne tråden nå ja!Ikke verst..Jeg må være flink å skrive før jeg skal reise bort 17.desember...Reiser til London til 19, og skal jobbe hele dagen 20, og hjem 21 ...Blir ikke så mye skriving da er jeg redd..Mulig jeg tar med laptopen hjem da..Mamma og pappa har et helt utrooolig treigt nett...Så da tar jeg med min pc, og kobler meg på trådløst (naboen sitt |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Pollensesong 2006 | mofe | Generell diskusjon | 3 | 12-05-06 03:22 |
| Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 | Iset | Generell ernæringsdebatt | 11 | 14-02-06 20:41 |
| Sommerferie sommer 2006 | Helene | Generell diskusjon | 10 | 04-01-06 03:09 |