| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| LCHF Low Carb High Fat – Lavkarbokosthold slik Annika Dalquist, Sofie Hexeberg og Dr. Andreas Eenfeldt anbefaler |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#476 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Hei på dere. Så trivelig å høre fra deg Severina; godt å høre at du har jobbet deg gjennom påskeøkningen. betennelse i hæl høres ikke godt ut, spinning eller ikke spør du meg |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker
|
|
|
#477 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Jepp - klarte ikke gjennomføre helt, var matlei og spiste for lite... så nå er det ren lavkarbo uten så mye fancy-smancy |
|
|
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
|
|
|
#478 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 56
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Dag fire av helvetesuka overstått! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-)
|
|
|
#479 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?God tur Festina Lente! Ta med deg ostekjeks, skivet ost, baby bel ost og LK-knekkebrød så du har å gomle på mellom alt det andre. Og så er denne uka som den er, og du gjør det beste ut av det - så blir det som det blir. Lykke til; jeg krysser fingrene for deg! |
|
|
|
|
|
#480 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Stor porsjon knekkebrød til steking her i dag. Hjelp av mannen da, for med en vond arm er ikke kjevling og røring tingen. Gitt opp jobb i dag. Satse på at ro er tingen for å få armen frisk. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH
|
|
|
#481 |
|
Seniormedlem
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Takk for oppmuntrende ord, Tarato! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-)
|
|
|
#482 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?God kveld damer! Jeg kan notere 300 gram ned siden forrige fredag og angrer veldig på at jeg veide meg tidligere i uka for da viste vekta mer.... |
|
|
|
|
|
#483 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Mannen i huset vil nok heller ha meg frisk, selv om det innebærer deltagelse i knekkebrødbaking. |
|
|
|
|
|
#484 |
|
Seniormedlem
Hvor: Sørlandet
Alder: 42
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Her har det stoppa på +400g
Min kostholdsfilosofi: kaloribegrenset lavkarbodiett
|
|
|
#485 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 58
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?- 1 kg siden påske, sånn ca... Har mål om tre til, til midtsommer, så får vi se. Men jeg er glad jeg måler meg for jeg krymper i cm. Har fått mange komplimenter fra mange hold og det er deilig! Prøvde på meg en vårjakke jeg en gang ikke fikk igjen i fjor vår, og nå greide jeg å knappe igjen den og det var god plass inni |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#486 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Så deilig med den jakka Fedona! |
|
|
|
|
|
#487 |
|
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Akershus
![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Fedora: er detikke deilig når klær passer igjen :-) selv har jeg gjennopptatt broken av både en kjole og et skjørt som det er noe sånt som 5 år siden sist passa |
|
|
Min kostholdsfilosofi: mest i retning Hexeberg/LCHF
|
|
|
#488 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Minus 4.5 kg på 2 uker... måtte det fortsette! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
|
|
|
#489 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Wow! Så bra! Du er flink |
|
|
|
|
|
#490 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Heisann; er innom og leser. Har ikke vært i form de siste dagene og bruker tiden på sofaen framfor pc... Holder fokus på maten, selv om det blir mer enn vanlig |
|
|
|
|
|
#491 |
|
Seniormedlem
Kjempeflott! Du er superflink! |
|
|
|
|
|
#492 |
|
Seniormedlem
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Neeeeeeei, har ikke lyst å logge meg inn på lavkarbo.no, og da er det desto viktigere at jeg gjør det! |
|
|
|
|
|
#493 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?78.4!!!! Hva skjer??? |
|
|
|
|
|
#494 |
|
Seniormedlem
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Nyt det med god samvittighet, Tarato! Det er deg vel unt! |
|
|
|
|
|
#495 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Samme her 76.4?? Må være noe magisk som skjer |
|
|
|
|
|
#496 |
|
Seniormedlem
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Hurra for magi!! |
|
|
|
|
|
#497 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Jeg henger meg på jo-jo figuren. Se om jeg tør å trå på vekta i morgen. Snikveiing tidligere i uka viste i hvert fall ytterligere opp... Bare MYE, men riktig mat er ikke godt nok... |
|
|
|
|
|
#498 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?God kveld! Så fint å se at du har vært innom Festina; nyt kvelden din og kos deg. Og du..dropp den nattmaten da |
|
|
|
|
|
#499 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Halloisen! Alldeles tystnad her, og jeg som er skravlesjuk Sist redigert av Tarato : 29-04-12 kl 10:10. |
|
|
|
|
|
#500 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?Denne liker jeg! |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Går man ned i vekt også på generell lavkarbo? | dakota | Spørsmål og svar | 10 | 31-05-11 01:02 |
| Går man ned i vekt med å spise SUNT (ikke lavkarbo) | Kanskje | Generell ernæringsdebatt | 30 | 11-03-11 12:12 |
| Har gått ned i vekt (det var ikke planen med å endre til lavkarbo-kosthold) | meme | Lavkarbo generelt | 1 | 16-10-10 18:00 |
| Er det noen som spiser lavkarbo, og IKKE vil ned i vekt? | blå | Vedlikeholdsdietten | 3 | 03-11-07 16:48 |