| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Generell diskusjon Ordet er fritt. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#26 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan rengjør du stekeovnen?
hvis dette var i såfall sant så tror jeg vi hadde hørt om dette og det ikke ville ble solgt induksjonstopper for da hadde de jo utgjort en helsefare. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse
|
|
|
#27 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 60
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan rengjør du stekeovnen?
Kan faktisk ha noe for seg det der.. Les denne artikkelen ( nederst i første spalte)
Fjonken Æresmedlem av morovirusforeningen Medlem av fredagsklubben Medlem av piskeklubben Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg ![]() ![]()
|
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
|
|
|
#28 |
|
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Sv: Hvordan rengjør du stekeovnen?Artikkelen det vises til (Fjonkens link) er fra 2001. Den er altså 5 år gammel. Siden den gangen har det skjedd en rivende utvikling i denne teknologien og kreftfare/strålingsfare er ikke lenger noe tema. Mannen til en tidligere kollega av meg jobber i Siemens konsernets forskningsavdeling i Tyskland nå, og der ar de jobbet veldig mye med denne problemstillingen. Det snodige er at det ikke på noe tidspunkt har blitt funnet noen som helst beviser for at induksjonstopper forårsaker hverken kreft, sterilitet eller skader på foster etc. Det er en teori at det muuuuuuuligens skulle kunne forårsake slike ting. Sånn rent teoretisk sett. Jeg har ikke detaljene her, men det er en del av de tingene jeg sjekket opp da jeg vurderte nye kjøkkenapparaturer.
Min kostholdsfilosofi: Atkins
|
|
|
#29 |
|
Seniormedlem
Sv: Hvordan rengjør du stekeovnen?vi har en siemens inntegrert. denne har vi. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Gjest
|
Sv: Hvordan rengjør du stekeovnen?Jeg finner altså omtrent ingen vanlige komfyrer med induksjon. De fleste er innbyggingsmodeller, noe vi ikke kan ha. Kan det stemme at prisen ligger på rundt 10 000,-? |
|
|
|
#31 |
|
Seniormedlem
Sv: Hvordan rengjør du stekeovnen?ja rundt det. det er dyrt med det er verdt hver krone. man kan steke en hel pakke med bacon på 3 minutter å få perfekt stekte bacon skiver. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
Sv: Hvordan rengjør du stekeovnen?jiff? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Fedon
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvordan steker jeg indrefilet? | Areola | Spørsmål og svar | 7 | 17-02-16 13:34 |
| [Forum] Hvordan fungerer ryktesystemet? | Sugarpill | Spørsmål og svar | 4 | 14-12-07 12:04 |
| Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap | HP | Vedvarende vekttap | 0 | 29-02-04 22:31 |