Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Har noen av dere prøvd Brasilian Waxing?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 11-04-06, 10:54   #26
sirimor
Seniormedlem

sirimor sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 60
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Har noen av dere prøvd Brasilian Waxing?

Dette har jeg tenkt på lenge, men ikke turt (au). Jeg synes barbering alltid blir litt stubbete enkelte plasser. Dessuten koster det sikkert litt også å få en proff røsker til å utføre det.
Har en krukke flytende voks, skal jammen prøve selv. Begynner øverst og så får jeg se hvor langt nedover jeg kommer... au-au!!

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-06, 11:30   #27
Sturemmt
Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Fyllingsdalen
Alder: 40
Sturemmt er ny på veien

Hehe, for en diskusjon da? Er det mulig for menn også?

Sturemmt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-04-06, 13:04   #28
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Såklart menn og kan gjøre det.

Gammel 11-04-06, 14:54   #29
manikken
Medlem

manikken sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Hvor: østlandet
manikken er ny på veien

Herregud for en hysterisk morsom tråd!! Det er så sunt, tror jeg, og ikke ta seg selv så høytidelig. Jeg sverger forresten til barbering selv, og synes at voksing høres uutroolig vondt ut

start: 28.nov 2008

manikken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-06, 18:03   #30
Hege_
Medlem

Hege_ sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 52
Hege_ er ny på veien

Hvorfor i all verden skal dere fjerne håret der bak? Ingen har vel noe der å gjøre? Dessuten tror jeg det blir som å sitte på nålpute når det begynner å vokse ut igjen... Høres ikke godt ut.

Hege_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg... Svar med sitat
Gammel 11-04-06, 23:01   #31
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Det er vel helst følelsen, at man føler seg "renere"? Iallefall føler jeg det.

Gammel 11-04-06, 23:05   #32
silje
Seniormedlem

silje sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

ehm ehm... er det virkelig så mye hår der at det må fjernes..?
jeg satser på at det går bra egentlig, har ikke hatt noen problemer ennå iallfall

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-06, 23:12   #33
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Alle har vel ikke like mye hår, det er jo individuelt. Om noen tror jeg har en regnskog bak der så NEI det har jeg ikke.
Men jeg har lyst å ta en brasilian for å bare få den følelsen. Helt glatt underliv må jo være litt deilig da (utenom som sagt en stripe foran)? Kanskje bare jeg som syns det, men...

Gammel 11-04-06, 23:14   #34
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

Det er vel helst følelsen, at man føler seg "renere"? Iallefall føler jeg det.

Men hvorfor sier legene at infeksjonsraten går opp på grunn av intimbarberingen da ?

Se nederst i denne

eller denne

....bare nevner det jeg......

Gammel 11-04-06, 23:23   #35
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Jada, alt det der vet jeg. At håret er der for en grunn, og at man risikerer infeksjoner osv osv.

Men jeg FØLER meg bare renere. Psykisk altså.

Gammel 11-04-06, 23:47   #36
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Hvor: Bergen
Alder: 44
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Jeg barberer både her og både der, men vet ikke hvorfor jeg barberer bak, det har nå bare blitt sånn

De får si hva de vil disse professorene, jeg liker ihvertfall ikke hår i maten

Gammel 11-04-06, 23:49   #37
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Alder: 60
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Hege_

Hvorfor i all verden skal dere fjerne håret der bak? Ingen har vel noe der å gjøre?

Vel.. alt er relativt da og noen har partnere som liker andre saker enn det gjennomsnittet av befolkningen liker..

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 12-04-06, 11:12   #38
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta

De får si hva de vil disse professorene, jeg liker ihvertfall ikke hår i maten

...thankyou for sharing....

Gammel 12-04-06, 17:39   #39
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Gammel 12-04-06, 17:40   #40
Siljevanilje
Seniormedlem

Siljevanilje sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 40
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-06, 18:27   #41
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Hvor: Bergen
Alder: 44
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Nille

...thankyou for sharing....

Gammel 12-04-06, 19:20   #42
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Gammel 12-04-06, 20:06   #43
Eva
Seniormedlem

Eva sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 67
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Hei.

Dette var en morsom tråd. Noe som åpenbart opptar alle uansett alder.
Jeg barberer meg ofte bak, synes det er veldig hygienisk og pga noe skal kunne komme greit ut, og absolutt IKKE for at noe skal kunne komme inn!!
Har prøvd å vokse meg bak, men det fikk jeg overhodet ikke til.
Eller mht leggene har jeg anskaffet en sådan sak som river hårene ut, og DEN er bare effektiv. Hårene som kommer ut, er silkemyke og med mer diskret innvadering enn før.
Har noen iøvrig gode tips til øyenbryn? Har det styr hver dag og likner en urskog over øynene hvis jeg ikke gjør noe med det.

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 12-04-06, 20:07   #44
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Hvor: Akershus
Alder: 56
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Har dere hår der bak???

Når jeg leser denne tråden husker jeg definitivt hvorfor jeg sluttet med voks og holder meg til superkort piggsveis

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 12-04-06, 20:32   #45
silje
Seniormedlem

silje sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Alder: 46
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Eva

Har noen iøvrig gode tips til øyenbryn? Har det styr hver dag og likner en urskog over øynene hvis jeg ikke gjør noe med det.

hmm.. nei.. vokser ikke ut så ofte her i gården.. men veldig viktig med GODT pinsett har jeg erfart

silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-04-06, 20:46   #46
Eva
Seniormedlem

Eva sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 67
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av silje

hmm.. nei.. vokser ikke ut så ofte her i gården.. men veldig viktig med GODT pinsett har jeg erfart
silje

Ja, pinsetter i alle varianter har jeg, og det tar jo bare et og et hår. Hadde vært fint hvis noe kunne ta ALT på en gang.

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 12-04-06, 23:27   #47
Aadi
Gjest

Så på talkshowet til Tyra Banks i går... der diskuterte de ja...
akkurat "Brasilian Waxing"...
Et par kvinner fortalte om sin opplevelse rundt dette... og de begge var skjønt enige om at det var det vondeste de hadde opplevd...

De trodde bare det å føde kunne være værre....
Likevel gjør vi det igjen og igjen....

og igjen og igjen...........

Svar med sitat
Gammel 13-04-06, 10:02   #48
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Georgine

Har dere hår der bak???

Det har jo ALLE fra naturens siden, også du tenker jeg.
Hvor mye, er veldig individuelt. Menn har jo mer da (stakkars).

Gammel 13-04-06, 11:06   #49
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Hvor: Akershus
Alder: 56
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Det har jo ALLE fra naturens siden, også du tenker jeg.
Hvor mye, er veldig individuelt. Menn har jo mer da (stakkars).

De har jeg ikke sett (skingrende finn.no stemme)

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 13-04-06, 11:08   #50
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har prøvd Depridix? mofe Fysisk og mental helse 9 06-02-13 19:33
Mange av dere er på ville veier flap Lavkarbo generelt 75 29-01-06 06:33
Har svart en journalist i VG idag jeg.... Nille Nyheter / media 9 20-09-04 17:02

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:47.