Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Det går oppover og oppover og oppover og....

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-04-06, 19:28   #26
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 60
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Det går oppover og oppover og oppover og....

Turbo-olje av fineste kvalitet.. Ittno anna duger for denna skrotten!

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 10-04-06, 19:28   #27
Siljevanilje
Seniormedlem

Siljevanilje sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 40
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

hehe det er bra
jeg tenkte jeg også skal investere i no sånt på sikt.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-04-06, 19:32   #28
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Gjør du det blir det bare adressa igjen av deg..

Medlem av piskeklubben

Gammel 10-04-06, 19:39   #29
Siljevanilje
Seniormedlem

Siljevanilje sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 40
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

haha ja sant vel

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-04-06, 09:01   #30
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Alt som du spiser mellom måltidene går du opp i vekt av selv om de ikke inneholder kalorier

Hva er dette for slags utsagn da?

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 11-04-06, 09:05   #31
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Han sikter nok til det faktum at spising mellom måltider ikke er bra, verkenf for lavkarbere eller for lavkaloriere. Og det finnes ingenting det ikke er kalorier i vet dere. Med unntak fra vann da. Men ingen småspiser vel vann heller da..

Medlem av piskeklubben

Gammel 11-04-06, 09:21   #32
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Hvor: Akershus
Alder: 56
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Hmmmm, jeg melder meg herved som første småspiser av vann

Tror det er olje og det å ligge unna barer/godis som er tingen. Nå er jeg varmere og vekta viste 84,9 i dag.. Har en mistanke om at jeg kjapt fant meg et platå og at det muligens kan stå stille en stund.. Men det er greit.. det er det å gå opp i vekt jeg ikke takler

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 11-04-06, 09:28   #33
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Ja da er vi to som stylter rundt på platåsko.. Fjonken går opp en kilo den ene dagen og ned en kilo den andre dagen så Fjonkens platåsko har innebygd heis..

Medlem av piskeklubben

Gammel 11-04-06, 11:09   #34
sirimor
Seniormedlem

sirimor sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Høres veldig lurt ut, mere olje/fett og kutte ut sukkeralkoholer. Tror det der kunstige sukkeret ødelegger for ganske mange, pluss at man kan bli like hekta på det som vanlig sukker.

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-06, 14:06   #35
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Og det finnes ingenting det ikke er kalorier i vet dere. Med unntak fra vann da. Men ingen småspiser vel vann heller da..

Hei
Ehh, rent akademisk. Vann er ikke energinøytralt. Inntak av 500 ml vann medfører forbrenning av ca 40 Kcal. Ikke så rart det anbefales å drikke vann i de fleste slankekurer. Dette gjelder ved normal forbrenning, i ketose er forbreningen allerede forhøyet og jeg tror ikke man kan regne med samme effekt da, med fedonistene kan koze seg.
Vennlig Påskehilsen (fra Danmark)
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 11-04-06, 16:56   #36
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Hva er dette for slags utsagn da?

Alt du spiser vil påvirke insulinproduksjonen, uansett om det inneholder kalorier eller bare minner om kalorier. Og insulin lagrer fett vet du.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 11-04-06, 20:42   #37
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av sirimor

Høres veldig lurt ut, mere olje/fett og kutte ut sukkeralkoholer. Tror det der kunstige sukkeret ødelegger for ganske mange, pluss at man kan bli like hekta på det som vanlig sukker.

helt enig - Nena er på avvenning fra barer...

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 11-04-06, 21:19   #38
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Hvor: Akershus
Alder: 56
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nena

helt enig - Nena er på avvenning fra barer...

Vi kan bruke påsken til å vri oss i abstinenser sammen

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 11-04-06, 23:59   #39
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Fjonken er ute av abstineshelvete. Det tok noen uker. Men nå er det greit altså, for nå smaker barer drit, bokstavelig talt. Har blitt hekta på kakao i steden..

Medlem av piskeklubben

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-) Caxa Åpne dagbøker 257 31-08-06 14:00
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:29.