Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kom til å tenke på ...

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 18-03-11, 09:50   #26
TrineG
Medlem

TrineG sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
TrineG er på en erverdig vei

Sv: Kom til å tenke på ...

Var det jeg håpet på å høre ! skal be henne prøve det Takk for svar !

TrineG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 10:56   #27
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Hehe. Samboern (som ikke spiser lavkarbo) har vært syk "hele tiden" i vinter, 2-3 runder omgangssyke og noen forkjølelser og en halsbetennelse - jeg har sluppet unna alt sammen. Men jeg kan ikke kreditere kostholdet for det - jeg har et immunforsvar som er helt på tuppa, og sånn foruten å angripe egen kropp i hytt og pine, passer det visst også på at jeg er snørre-fri 99% av tiden.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 16:03   #28
Matglad
Medlem

Medlem siden: Jan 2010
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

I tillegg til å ha blitt generelt mye friskere og kvitt mange tidligere plager, er jeg faktisk nå aldri syk. For et par uker siden merket jeg litt "rusk i maskineriet" som varte noen dager, men ble ikke syk og måtte ikke være hjemme fra jobb.

Har selv en søster med flere barn som er syke hele tiden. De sender liksom stafettpinnen videre. Desverre er hun ikke lydhør for lavkarbo. Hun er ernæringlærer på videregående, og er tro mot statens pokkers ernæringsråd.

Jeg merker jeg er veldig nysgjerrig på hva som hadde skjedd dersom de hadde lagt om til lavkarbo. Men å være profet i eget land, eller i egen familie, er ikke nødvendigvis veldig lett. Så jeg får bare være glad at jeg selv har fått en enorm bonus av min innsats .

Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 10:55   #29
otika
Medlem

otika sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Matglad, her.

I tillegg til å ha blitt generelt mye friskere og kvitt mange tidligere plager, er jeg faktisk nå aldri syk. For et par uker siden merket jeg litt "rusk i maskineriet" som varte noen dager, men ble ikke syk og måtte ikke være hjemme fra jobb.

Har selv en søster med flere barn som er syke hele tiden. De sender liksom stafettpinnen videre. Desverre er hun ikke lydhør for lavkarbo. Hun er ernæringlærer på videregående, og er tro mot statens pokkers ernæringsråd.

Jeg merker jeg er veldig nysgjerrig på hva som hadde skjedd dersom de hadde lagt om til lavkarbo. Men å være profet i eget land, eller i egen familie, er ikke nødvendigvis veldig lett. Så jeg får bare være glad at jeg selv har fått en enorm bonus av min innsats .

Der har du søsteren min også på 3 måneder har de hatt omgangssyken 3 ganger og maaaange episoder hvor alle unga har hatt feber og snørr,2 av unga fikk vannkopper rett før jul,og alle lå med influensa fra 1 juledag.Hun har snart rekord i å være hjemme med syke barn.Vi derimot har hatt 1 dag hjemme med feber gutt (38.1) og minimalt med hoste,og han min har astma, og da snakker vi siste 6 månedene

Å snakke om lavkarbo hos dem er dødfødt,selv om hun er motstander av lett produkter ,så de får bare ligge syke hele gjengen,DET orker ikke vi

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva skal man tenke på? mette@lurifax.no Ketolysekuren 7 29-06-08 19:47
Noe å tenke på...? magdalena Lavkarbo generelt 0 29-08-04 21:42
Noe å tenke på... HP Generell diskusjon 0 03-02-04 00:53

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:54.