Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Aner ikke hva jeg skal gjøre...

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 15-11-10, 11:37   #26
kirami
Medlem

kirami sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Askim
kirami er på en erverdig vei

Sv: Aner ikke hva jeg skal gjøre...

christine76:
Ja Easylife og Xtravaganza er jo veldig likt. Har lest mye inne på forumet deres for å lete etter svar på diverse spørsmål Kommer nok til å prøve ketolysekuren nå. Har 10-12kg igjen før jeg kommer ned dit jeg skal, og føler jeg ikke trenger å stresse for å komme dit. Helt greit å gå ned 0,5kg i uka istede for1kg. Vet jo det er bedr for kroppen også MEN, stopper vekta helt opp, blir det å begynne på pulver igjen tenker jeg...

kirami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 11:55   #27
kirami
Medlem

kirami sin avatar

Gruff...Gruer meg litt til i kveld. Skal på Easylife møte og veiies. Ikke missforstå, for er veldig hyggelig på møte, men gleder meg IKKE til veiinga. Trur ikke jeg har gått ned et gram, ikke mye i alle fall. Vet jo hvorfor, har jo begynt å spise, og magen og tarmene har blitt fylt med mat. Ja, ja, det får bli som det blir. Får håpe på mer nedgang til neste uke

Gammel 16-11-10, 11:59   #28
christine76
Medlem

christine76 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 49
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Veier ikke dere med kroppsanalyse? I såfall vil vel gjerne vekten vise at du har gått ned i fettprosent selv om ikke vekten har gått ned. Det hjelper jo på.

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 12:12   #29
kirami
Medlem

kirami sin avatar

Vi veier med kroppsanalyse ja, men den har ikke akkura vært snill mot meg i det siste... Har i gjennomsnitt gått ned nesten en kg i uka, men fettprosenten min har sneket seg litt oppovr... Spørr meg ikke hvorfor, har ikke "sprukket" en eneste gang siden mitten av september.... Kansje det er musler? Har jo begynt å spise mer fett og proteiner, såkjennes ut som styrketreninga går lettere, og jeg klarer å presse meg mer

Gammel 16-11-10, 12:24   #30
christine76
Medlem

christine76 sin avatar

Hvor: Bergen
Alder: 49
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Selv om du har gått opp i fettprosent så har du sikkert gått ned i fettmasse. Betyr bare at du prosentvis har gått ned mer vann og annet guff i tillegg til fett. Du får jo stadig lavere vekt å regne prosent av.

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 12:44   #31
ada-emilie
Sperret

ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

På ketolyse bevarer du musklene og taper fettet, i motsetning til lavkalorikurer hvor du mister begge deler. Så det er bra du har konvertert til det og både trener styrke et par ganger i uka og spiser nok protein.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 22:41   #32
kirami
Medlem

kirami sin avatar

Puh!! Har gått ned en halv kg siste uka Veldig fornøyd med det siden jeg har begynt å spise Fettprosenten har også gått ned Weeeeee!!!!

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Aner ikke hva jeg skal gjøre akakula Ketolysekuren 2 05-07-10 22:22
Vet ikke hva jeg skal gjøre ... Mona_K Spørsmål og svar 29 21-05-10 00:05
Nykomling som ikke aner hvor hun skal begynne Budeia Spørsmål og svar 6 25-02-08 15:35
Hva skal jeg gjøre??? Klarer ikke ketolyse lenger Monen Lavkarbo generelt 12 04-07-07 22:41
Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Amagetha Atkins kosthold 19 28-04-06 16:14

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.