| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#26 |
|
Medlem
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Askim
![]() |
Sv: Aner ikke hva jeg skal gjøre...christine76: |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#27 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Aner ikke hva jeg skal gjøre...Gruff...Gruer meg litt til i kveld. Skal på Easylife møte og veiies. Ikke missforstå, for er veldig hyggelig på møte, men gleder meg IKKE til veiinga. Trur ikke jeg har gått ned et gram, ikke mye i alle fall. Vet jo hvorfor, har jo begynt å spise, og magen og tarmene har blitt fylt med mat. Ja, ja, det får bli som det blir. Får håpe på mer nedgang til neste uke |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Medlem
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 49
![]() ![]() |
Sv: Aner ikke hva jeg skal gjøre...Veier ikke dere med kroppsanalyse? I såfall vil vel gjerne vekten vise at du har gått ned i fettprosent selv om ikke vekten har gått ned. Det hjelper jo på. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo
|
|
|
#29 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Aner ikke hva jeg skal gjøre...Vi veier med kroppsanalyse ja, men den har ikke akkura vært snill mot meg i det siste... Har i gjennomsnitt gått ned nesten en kg i uka, men fettprosenten min har sneket seg litt oppovr... Spørr meg ikke hvorfor, har ikke "sprukket" en eneste gang siden mitten av september.... Kansje det er musler? Har jo begynt å spise mer fett og proteiner, såkjennes ut som styrketreninga går lettere, og jeg klarer å presse meg mer |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Medlem
Hvor: Bergen
Alder: 49
![]() ![]() |
Sv: Aner ikke hva jeg skal gjøre...Selv om du har gått opp i fettprosent så har du sikkert gått ned i fettmasse. Betyr bare at du prosentvis har gått ned mer vann og annet guff i tillegg til fett. Du får jo stadig lavere vekt å regne prosent av. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo
|
|
|
#31 |
|
Sperret
![]() ![]() |
Sv: Aner ikke hva jeg skal gjøre...På ketolyse bevarer du musklene og taper fettet, i motsetning til lavkalorikurer hvor du mister begge deler. Så det er bra du har konvertert til det og både trener styrke et par ganger i uka og spiser nok protein. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
|
|
|
#32 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Aner ikke hva jeg skal gjøre...Puh!! Har gått ned en halv kg siste uka |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Aner ikke hva jeg skal gjøre | akakula | Ketolysekuren | 2 | 05-07-10 22:22 |
| Vet ikke hva jeg skal gjøre ... | Mona_K | Spørsmål og svar | 29 | 21-05-10 00:05 |
| Nykomling som ikke aner hvor hun skal begynne | Budeia | Spørsmål og svar | 6 | 25-02-08 15:35 |
| Hva skal jeg gjøre??? Klarer ikke ketolyse lenger | Monen | Lavkarbo generelt | 12 | 04-07-07 22:41 |
| Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! | Amagetha | Atkins kosthold | 19 | 28-04-06 16:14 |