| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Generell diskusjon Ordet er fritt. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#26 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor går jeg ikke ned mens jeg ammer?Og hvis du fortsetter å Google vil du sikkert komme fram til andre kilder som sier at det er mer giftstoffer lagret i fettlagrene våre nå enn for noen generasjoner siden, og at disse stoffene går over i morsmelken. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon
|
|
|
#27 |
|
Seniormedlem
Sv: Hvorfor går jeg ikke ned mens jeg ammer?Forøvrig dette jeg lære etter noen minutters googling |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
![]() ![]() |
Sv: Hvorfor går jeg ikke ned mens jeg ammer?Jeg vet av erfaring at jeg gåt lett ned i vekt når jeg ammer, selv når jeg ikke "slanker" meg, men spiser helt normalt. Jeg la på meg 25 kg under svangerskapet, så dette er jo uansett påtenkt ammefett fra kroppens side. Ved å spise lavkarbo så hjelper jeg bare til å få vekten litt raskere ned. Personlg tror jeg ikke det er farlig for meg å gå ned 2 kg i uken, som sagt av erfaring så har jeg gått ned av meg selv før ved amming ganske rask. Første gang tror jeg de første 20 kg forsvant på 3 mnd. Nå har jeg gått ned 12 kg fra før fødselsvekta, og det på 1 mnd. 5 kg forsvant ved fødsel, og nå har kg hjulpet til med 4 kg.
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
|
|
|
#29 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 49
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor går jeg ikke ned mens jeg ammer?
Noe av poenget med et diskusjonsforum er at jeg ikke skal legge frem dokumentasjon for begge parter
Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD
|
|
|
#30 |
|
Seniormedlem
Sv: Hvorfor går jeg ikke ned mens jeg ammer?
Hei hei, jeg er enig med deg at moderat vektnedgang er bra. |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Uregelmessig mens eller blødninger utenom mens ... Andre som opplever det? | Stellamor | Ketolysekuren | 9 | 24-04-09 09:29 |
| Teller ikke TE som en del av den daglige vannmegden? Hvorfor ikke? | SkinnyToBe | Ketolysekuren | 24 | 23-09-07 21:53 |
| Hvorfor synes mannen vaflene har ettersmak mens jeg synes de smaker vanlig? | Dolly | Ketolysekuren | 9 | 30-03-07 17:32 |
| Hvorfor går jeg ikke ned?? | Pilen | Atkins kosthold | 8 | 15-09-06 18:42 |
| hvorfor kan man ikke.... | Matilde | Lavkarbo generelt | 4 | 27-09-05 21:29 |