Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Pausedag

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 15-08-10, 20:35   #26
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Pausedag

Opprinnelig lagt inn av Gressenka, her.

Står det i boken?

Nei, det står vel ikke direkte i biken. Men jeg mener at det at man ikke bør drikke de 4 første ukene (for at kroppen skal få igang fettforbrenningen i "ro og fred", det står det vel, hvis jeg ikke husker helt feil)

Akkurat nå finner jeg ikke Torkilds innlegg, men du får stole på Kitt...
http://forum.lavkarbo.no/showthread....ing#post822196

EDIT:

Her fant jeg ett innlegg fra Torkil om dette:
http://forum.lavkarbo.no/showthread....996#post751996

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

Sist redigert av Gracella : 15-08-10 kl 20:49.
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 12:06   #27
Edlih
Medlem

Medlem siden: Jun 2010
Edlih er på en erverdig vei

Hatt pause-uker jeg, og alt smakte rart! Og forferdelig søtt :O Starta på ketolyse igjen i dag Skal bli deilig å slippe magevondt, selv om jeg trengte pause med tilnærmet normalt kosthold! Jeg holdt på å sprekke så det sang etter, og fråtse i meg altfor mye nei-nei mat. Men nuh, nuh er jeg ved friskt og godt mot =D Og bare noen få kg igjen!
Synd du ikke følte sprekken var verdt det da, eller skal jeg si bra? Neste gang du føler for å sprekke, minnes du den fule grandisen da? ^^, Lykke til videre i Ketose

Kjørt hardt, kjør stil. Spis lavkarbo med ett smil
Edlih er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 12:28   #28
Dååris
Medlem

Dååris sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sarpsborg
Dååris har en fantastisk aura rundt segDååris har en fantastisk aura rundt seg

Jeg var i bursdag i går, og bursdagsbarnet hadde bakt sjokoladekake, som han krevde jeg MÅTTE smake på!
Inni meg sa det, ååhnei, vil ikke.... Men ok, det er bursdag, ta deg sammen, en bit går helt fint, ingen problem..
Så smakte jeg, og det smakte sukker. thats it. Jeg tok 2 små biter og ga bort resten til yngstesønnen..!
Det som var rart, var at jeg ikke engang ville ha! Jeg, som for 4 uker siden ville hoppet over kaka og elsket den!
Nei, detta er morsomt!

Dååris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pausedag? Gressenka Ketolysekuren 6 20-07-10 12:40

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:38.