Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Aldri mer alkohol på ketolyse!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 12-09-10, 19:12   #26
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Aldri mer alkohol på ketolyse!

Opprinnelig lagt inn av annex, her.

Off, det hørtes ut som en horribelt grusom fyllesyke!
Skulle du få lyst på et glass igjen, så tror jeg det er lurt å spise før du drikker.
Selv har jeg ingen problemer med å ta noen glass (eller flere) mens jeg er i ketose.

Jeg har heldigvis heller ikke problemer med å nyte alkohol i ketose, er nok noe billigere i drift enn før men blir ikke dårligere dagen derpå enn før.

MEN jeg er ekstremt nøye med å spise godt før jeg skal drikke alkohol og pøser gjerne på med ekstra fett. I tillegg er jeg nøye med å drikke mye vann for at kroppen skal være skikkelig hydrert før sjøslaget begynner Men det har jeg alltid gjort egentlig og det hjelper en god del. I tillegg pleier jeg alltid å ta meg noe feit ost og vann før jeg legger meg. Det har faktisk veldig mye å si på formen dagen derpå.

Synes synd på dere som blir så dårlige, for ingenting er som et glass vin nå på høsten

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 19:13   #27
Queen of Wands
Medlem

Queen of Wands sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Queen of Wands er ny på veien

Superglad for å oppdage at å være i ketose = no hangover for meg. I alle fall så langt, får teste det ut snarest mulig igjen.

5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 17:48   #28
MarensLille...
Medlem

MarensLille... sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 45
MarensLille... er ny på veien

Fy søren så heldige dere er, dere som ikke blir dårlige!!! Det har gått bra med inntil 2 glass vin for min del, men nå i helgen gikk det riktig galt...
Jeg og sambo satt å tok oss et par glass vin Fredagskvelden. Han ble trøtt, og gikk å la seg i tolvtiden, mens jeg ble sittende å skravle med en venninne på msn...
Ble vel enda noen glass til etter han la seg, eller... jeg husker rett og slett ikke!!?! Plutselig ble ALT mørkt, jeg husker rett og slett ikke en dritt!!!
Våknet på sofaen lørdagsmorgen av at sambo sto over meg å sa at jeg måtte rydde i gangen... Der lå det et knust glass og rødvin oooooooveralt...
Hjelpemeg!!!
I tillegg hadde jeg hangover i ca. 2 døgn etterpå... :S

Så, aldri mer alkohol i Ketose for min del...

Vekttap på Ketolyse, start 17/8-2010:

Startet på 110 kg 1/3-10. Målet er 70 kg innen 1 år!
MarensLille... er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 10:40   #29
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sambo hadde sin første fylletur i ketose i går. Tror det blir lenge til neste gang!

Gammel 19-09-10, 22:22   #30
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Hmmmmm... jeg har nettopp kommet hjem fra helgetur til Tyskland/Nederland.

Jeg hadde forventa at to-tre glass vin skulle gjøre meg rimelig skeiv i den metaforiske fletta, men endte opp med å drikke halvannen flaske vin på fredagen og litt over en flaske på lørdagen. Skjønner ikke dette jeg.

Var temmelig klein etter fredagen, men fyllesjuka etter dag to var ikke så ille. Regner jo selvsagt med at det blei full sprekk i vektnedgangen, men det får jeg se når jeg veier meg i morra.

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketolyse - alkohol Svima Generell diskusjon 3 04-12-09 12:37
Ketolyse og alkohol emma1 Spørsmål og svar 1 07-05-08 09:39
Aldri mer! Valeriana Lavkarbo generelt 8 24-08-07 13:25
Alkohol på ketolyse **Angelica** Ketolysekuren 9 10-03-07 12:56

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:16.