Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Klagetråd - jeg gir nesten opp!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 18-07-10, 21:12   #26
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 53
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Klagetråd - jeg gir nesten opp!

Jeg spiste og alt jeg kom over og gikk ikke opp i svsk, det viste seg å ha med borderline diabetes å gjøre. Lavkarbo var det som gjorde at jeg kunne gå opp noe som helst. Heldigvis var det borte vekke igjen da jeg fikk ha bukspyttkjertelen min for meg selv

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 09:14   #27
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Klagetråd - jeg gir nesten opp!

På dietter som Ketolyse og Atkins oppnår man en tilstand i kroppen som kalles benign (godartet) kostindusert ketose. På pulverkurer som f.eks Easylife og Extravaganza som begge ligger på under 1000 kcal i døgnet (husker ikke det nøyaktige tallet) er man også i ketose, men dette er fasteformen av ketose. Under faste kommer de fleste i ketose, men det er rett og slett fordi man setter kroppen i faste, eller rett og slett sultmodus. Det er noe helt annet, og kan over tid gå utover muskelmasse, ettersom glukose er kroppens foretrukne brennstoff (ikke av annen grunn enn at den er lettest og mest effektiv å forbrenne) og vil bryte ned proteiner i kroppen og omgjøre dem til glukose i leveren. Tilfører man godt med fett i kosten unngår man fort dette.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nesten 4 kg ned på ei uke :) Huldra72 Lavkarbo generelt 6 04-04-10 20:41
Nesten mål martina Dr Lindbergs 0 18-03-10 23:55

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:46.