Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kan noen hjelpe meg litt?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 30-06-10, 12:58   #26
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Matgud, her.

Ja, du sier noe... blir helt forvirret hvertfall... Skjønner at jeg ikke kan forvente meg store vektnedganger hele tiden..men mister motivasjonen når det skjer null å tillegg når jeg får vondt i magen igjen...

Mulig det er meieriproduktene jeg ikke må ha..men orker ikke bare spise kjøtt og grønt

Du har jo ikke stått stille særlig lenge, dessuten har du gått ned ganske bra til nå. Hva med å bare slappe av litt og fortsette som du stevner? Det at vekta står stille i tre uker behøver ikke å bety noe som helst, og er noe de aller fleste vil oppleve fra tid til annen. Kroppen er ikke en maskin, og vekttapet går veldig sjelden nedover i en jevn kurve.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 13:06   #27
Matgud
Medlem

Matgud sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Matgud er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Du har jo ikke stått stille særlig lenge, dessuten har du gått ned ganske bra til nå. Hva med å bare slappe av litt og fortsette som du stevner? Det at vekta står stille i tre uker behøver ikke å bety noe som helst, og er noe de aller fleste vil oppleve fra tid til annen. Kroppen er ikke en maskin, og vekttapet går veldig sjelden nedover i en jevn kurve.

Neida, men han kameraten min mente jeg spiste alt for lite, at jeg måtte spise mye mer. Men som sagt, jeg har begynt å få vondt i magen igjen..så da mister jeg motivasjonen helt...

Gammel 30-06-10, 15:00   #28
Ignite
Seniormedlem

Ignite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 58
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Det kameraten din tydeligvis ikke er klar over, er at dette ofte funker forskjellig fra menn til kvinner. Det er ofte slik at menn går lettere ned.

Vi menn kan pøse på med kjøtt og fett ala Skaldeman, og gå ned så det suser om man har flaks. Uten å touche en grønnsak. Derfor er det også et eget kapittel i boka hans for kvinner.

Ikke rart kameraten din sier at det er en enkel diett hvis det fungerer slik for ham.

Du skal kun spise når du er sulten, og da skal du spise til du er passe mett, ikke overmett.

Damene her inne har veldig store kunnskaper om dette, og det er vel verdt å lytte til synspunkter fra flere enn èn.

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 21:06   #29
Matgud
Medlem

Matgud sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Matgud er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Det kameraten din tydeligvis ikke er klar over, er at dette ofte funker forskjellig fra menn til kvinner. Det er ofte slik at menn går lettere ned.

Vi menn kan pøse på med kjøtt og fett ala Skaldeman, og gå ned så det suser om man har flaks. Uten å touche en grønnsak. Derfor er det også et eget kapittel i boka hans for kvinner.

Ikke rart kameraten din sier at det er en enkel diett hvis det fungerer slik for ham.

Du skal kun spise når du er sulten, og da skal du spise til du er passe mett, ikke overmett.

Damene her inne har veldig store kunnskaper om dette, og det er vel verdt å lytte til synspunkter fra flere enn èn.

Sant...kan jo ikke spise meg ihjel heller:P

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan noen hjelpe meg litt? Sophie Lavkarbo generelt 84 24-11-10 12:29
Ny her, kan noen hjelpe meg litt? madisa Ketolysekuren 6 21-04-09 16:07
Kan noen hjelpe meg og regne litt på noe? Er litt usikker på en ting h.e.l.e.n.e Ketolysekuren 4 25-08-08 22:13
Noen som kan hjelpe meg litt? lill Ketolysekuren 7 18-06-08 21:35
Noen som kan hjelpe meg litt? Smurfine Lavkarbo generelt 8 24-02-08 19:50

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:07.