Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Vet ikke hva jeg skal gjøre ...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 16-05-10, 14:36   #26
Vela
Juniormedlem

Vela sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 61
Vela er på en erverdig vei

Sv: Vet ikke hva jeg skal gjøre ...

Jepp, er på vei over fra spisdegslank til "vanlig" mat selv nå.

Jeg har ikke opplevd annet enn hodepine og litt kvalme, men har tatt dette som en lett måte og komme ut av sukkerabstinensene på.

Jeg er ikke glad i å lage mat, synes det er deilig og wokke i dag.

Nå sitter jeg her å leser "desperat" for å finne ut hva jeg skal over på, men vet i hvert fall hva jeg unngå, så da finner jeg nok ut av det tilslutt.

Vela er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Totalt forvirret...HELP...;) Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 01:56   #27
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Vet ikke hva jeg skal gjøre..

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Hun slutta på denne dietten og gikk over til ketolyse pga for lite mat

Jepp det gjorde jeg =) og vips ned 14 kilo og masse mer energi Og må inrømme begynner å bli tålig lei lavkarbo.. Men bare fordi jeg ikke kommer på nye ting å lage

Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 09:45   #28
Matglad
Medlem

Medlem siden: Jan 2010
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Gratulerer med fantastisk vekttap. Det er utrolig viktig med variasjon for å ikke gå lei. Jeg levde i Ketose i ca 2 måneder før jeg oppdaget dette forumet pluss noen blogger. Da snudde alt for meg, fikk jo tilgang til en haug av oppskrifter. Kan også anbefale websiden til lenabeatrice.net, masse tips og ideer.

Fortsatt lykke til

Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 12:18   #29
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Vet ikke hva jeg skal gjøre..

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Jepp det gjorde jeg =) og vips ned 14 kilo og masse mer energi Og må inrømme begynner å bli tålig lei lavkarbo.. Men bare fordi jeg ikke kommer på nye ting å lage

Gratulerer så mye med 14kg mindre

Ta deg tid til å pløye gjennom oppskriftsforumet og skaff deg inspirasjon. Og ikke minst: les bloggen til Lena Beatrice: http://lenabeatrice.net/

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 00:05   #30
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Mona_K er på en erverdig vei

Takk =)=)

Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Når vi skal på påskeferie, hva skal jeg gjøre da? Seba-stina Lavkarbo generelt 15 26-02-10 20:17
Jeg skal avslutte ketolyse. Men hvordan skal jeg gjøre videre ifht mat? *pippi m gutt og jente* Lavkarbo generelt 7 31-05-09 12:26
Hva skal jeg gjøre??? Klarer ikke ketolyse lenger Monen Lavkarbo generelt 12 04-07-07 22:41
Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Amagetha Atkins kosthold 19 28-04-06 16:14

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:17.