Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

2. uke unnagjort og + 0,5 kg

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 18-02-09, 22:52   #26
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: 2. uke unnagjort og + 0,5 kg

Skjønner

Er det fordi du blir fort sulten igjen at du spiser mellommåltider eller er det av gammel vane ?
For er det for at du blir fort sulten, kan det være for lite fett i maten

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 23:01   #27
Mogvai
Juniormedlem

Medlem siden: May 2007
Mogvai er på en erverdig vei

Er redd det er mest gammel vane. Vi har masse frukt på jobben, og jeg er vant til å spise to frukt på jobb hver dag (en mellom frokost og lunch og en mellom lunch og middag). I tillegg har vi masse tørket frukt, nøtter, kokos-blanding. Alle rundt meg går og knasker på frukt og nøtter, og da er det lett å ta seg en neve paranøtter i stedet...

Mogvai er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 23:06   #28
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Forstår

Det er en del vaner som må endres.... Men man må ta litt om gangen

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 14:59   #29
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Heia Mogvai, den andre menyen din ser jo kjempefin ut. Det er kjempeviktig at du spiser deg god og mett til hvert måltid, og at du eksperimenterer litt på din egen kropp for å finne den maten som holder deg mett lenge. Hvis du en dag har gått leeeenge uten å bli sulten igjen så kan du notere ned hva det var du spiste før dette, for å analysere hva slags mat som du holder deg mett på. Dette er jo en av grunnene til at vi går ned i vekt på dette kostholdet; at vi spiser mye mer rasjonell næring som kroppen holder seg mett lenger på

Jeg kjenner igjen den der frukt- og nøtterknaskinga på jobb ja, alle kollegene rundt meg knasket og knasket hele dagen så en kunne bli gal av det. Jeg brukte å ha med meg de der småposene (brune) med Maarud gammeldags baconsvor jeg, for å kunne ta litt knaske-hevn...!!! Men det er som Gerd sier, det er mange vaner som må endres ja, og det tar litt tid.

Tips: smeltet smør med hardkokte eggebiter er kjempegodt tilbehør over laksen.

Og så håper jeg at du ikke døde av sjokk over den panser-menyen MIN da; alle kropper er jo så forskjellige. Jeg syntes bare det så ut som om du spiste veldig lite i følge den første menyen. Det er kjempebra at du bruker den "Mat på data" og finner ut av fordelingen på det du spiser. Det blir så mye lettere og mer bevisstgjørende når vi ser det skriftlig, liksom.

Kjempemasse lykke til videre!

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:22.