| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#26 |
|
Medlem
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Østfold
Alder: 45
![]() ![]() |
Sv: Hvor mye gikk dere ned første uken på Ketolyse?Mener å huske at jeg gikk ned 3.5 kilo første uka da jeg begynte på ketolyse i fjor. Denne gangen var det "bare" 2 kilo, men det på 5 dager. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#27 |
|
Gjest
|
Sv: Hvor mye gikk dere ned første uken på Ketolyse?
Tusen takk! Men det er vel nå det virkelig begynner. Må legge til at jeg kjører uten fett og med 1 time trening hver dag. Pluss at jeg titt og ofte bytter ut litt av dagsrasjonen av karbo med et glass rødvin |
|
|
|
#28 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Lillehammer
Alder: 60
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skål for den |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
|
|
|
#29 |
|
Medlem
Hvor: I nord
![]() |
Sv: Hvor mye gikk dere ned første uken på Ketolyse?Jeg gikk ned 2,6 kg første uka og er kjempe fornøyd med det! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#30 |
|
Juniormedlem
![]() |
Sv: Hvor mye gikk dere ned første uken på Ketolyse?Går dere opp igjen litt også?? Jeg veier meg hver morgen, (jada det er for ofte, men jeg vil følge med litt) og opplever at vekten hopper opp og ned og opp og ned . men totalt sett har jeg jo tatt av, så..... Jeg er veldig nøye med maten og karbohydratene :-) og jukser ikke! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman
|
|
|
#31 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye gikk dere ned første uken på Ketolyse?Jada,vekten min hopper opp og ned den. Jeg mistenker det kommer av at jeg i grunn spiser for lite om dagene. Jeg har null interesse for mat,men presser i meg noe.Sliter da også i og komme opp i 15-20 karber om dagen. Så da velger jeg og spise rød paprika i stedet for grønn som jeg vanligvis spiser og tar meg litt ekstra tomat,da særlig cherrytomat. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
|
|
|
#32 |
|
Juniormedlem
Hvor: Oslo
Alder: 42
![]() |
Å, så fantastisk! Håper jeg er like heldig |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Juniormedlem
Hvor: I et hus på landet sammen med samboer, hund og to katter.
Alder: 48
![]() |
Sv: Hvor mye gikk dere ned første uken på Ketolyse?Jeg opplever også det samme enda jeg vet jeg er i ketose. Jeg veide meg hver dag første uka, og det var bare kjempearti.. men så bestemte jeg meg for å veie meg kun en gang i uken. "Sprakk" på dette etter en stund og veide meg midt i uken.. opplevde å ha gått opp 300gram. Ble dritsur, og det påvirket hele dagen! haha Så nå blir det kun veiing en gang i uka!
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
|
|
|
#34 |
|
Juniormedlem
Hvor: rogaland
![]() |
Sv: Hvor mye gikk dere ned første uken på Ketolyse?jeg gikk ned 2, 5 første veka.. kjempe fornøyde me det |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
|
|
|
#35 |
|
Juniormedlem
![]() |
Sv: Hvor mye gikk dere ned første uken på Ketolyse?Dere er knall flinke, stå på videre. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Medlem
Hvor: Trøndelag
Alder: 48
![]() |
Sv: Hvor mye gikk dere ned første uken på Ketolyse?Akkurat ferdig med første uke. Minus 2,7 kg. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Før: Ketolyse. Nå: Fedoninspirert/generell lavkarbo
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvor mye gikk dere ned første uka på ketolysedietten? | Nitja | Ketolysekuren | 25 | 14-12-08 17:47 |
| Hvor mye gikk dere ned de 4 første ukene? | Bæremæ | Ketolysekuren | 21 | 10-11-08 19:13 |
| Hvor mye gikk dere ned andre uka på ketolyse? | -7kgtakk | Ketolysekuren | 6 | 22-09-08 10:53 |
| Dere som gikk ned mye de første ukene ... | linnipinni | Ketolysekuren | 16 | 04-10-07 22:18 |
| Hvor mye gikk dere ned under de første ukene på induksjonen? | Kalorine | Induksjonen | 11 | 29-07-04 11:36 |