| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#26 |
|
Gudinne
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oh... I see... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
|
|
|
#27 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Anti-biotika(mot-bakterier) brukes aldri mot sopp, hadde de gjort det så hadde de hatt ett annet navn. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten
|
|
|
#28 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg fikk tabletter, men husker ikke hva det het, er som sagt 10år siden ca.
|
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :)
|
|
|
#29 |
|
Gudinne
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Bios betyr liv, ikke bakterier - sopp er også en form for liv... (uff, dette hørtes ekkelt ut |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
|
|
|
#30 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 60
Sv: Sprekker under føtteneSprekkene er definitivt ikke fotsopp. Sprekkene kan heller være forårsaket av slurvete tørking av føttene, dårlig stell, tykk forhornet og uttørket hud. Jeg vil anbefale dere som er plaget av det å oppsøke en autorisert fotterapaut. Der vil dere garantert få en diagnose og råd om riktig stell. Jeg får sprekker selv på hælene dersom jeg ikke sliper dem med jevne mellomrom. Fuktighet og såperester kombinert med dårlig stell tørker ut huden og gir sprekker. En fotkrem av god kvalitet kan bøte på problemet. Men først og fremst bør dere spandere på dere en skikkelig runddans med fotterapauten. Det er ikke så dyrt som mange tror. Alt fra 200- 450 kr for en skikkelig rens. Og det er billig med tanke på ubehaget man da unngår i framtida..
Fjonken Æresmedlem av morovirusforeningen Medlem av fredagsklubben Medlem av piskeklubben Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg ![]() ![]()
|
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||