Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Hva godt har du gjort for deg selv mentalt i dag? Registreringstråd av gode følelser

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 17-02-08, 00:56   #26
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Dagens rapport

Glad for at oppvaksmaskina IKKE streika!!!

Og smilte da katta studerte sluken på badet i laaaang tid

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 14:32   #27
matvraket
Seniormedlem

matvraket sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 47
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Hva godt har du gjort for deg selv mentalt i dag? Registreringstråd av gode følel

jeg og min samboer var på besøk hos et vennepar som har blitt foreldre. Der fikk han holde en beibi for første gang i sitt liv, og dermed er myten om at "unger skriker når de ser meg" stukket hull på..

smilte godt da jeg fikk se hvor fornøyd han ble selv

*rasle i eggstokkene*

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 15:14   #28
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hva godt har du gjort for deg selv mentalt i dag? Registreringstråd av gode følel

Foreløpig har jeg vært ute og gått tur en time og tatt 15 min sol etterpå(underveis)

Også gleder jeg meg til sønn og familie kommer til middag senere i dag.

I tillegg er jeg veldig glad og fornøyd med at jeg har strøket klærne jeg skal ha med på ferie og sydd opp stroppene på badedrakt og inn og opp bikinitopp

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 15:27   #29
Tess
Medlem

Tess sin avatar

Hvor: Trondheim
Alder: 48
Tess har en fantastisk aura rundt segTess har en fantastisk aura rundt seg

Jeg, som er ganske fersk på dette, har skrevet ned alle godkjente matvarer, oppskrifter og handleliste, som jeg har hengt opp på kjøkkenet. Gjør det enklere for meg i starten. Fornøyd med innsatsen. Pluss at jeg har bakt et lite lager til uka. Samboeren min kommer til å le, når han kommer hjem etter å ha vært borte en uke.

Gammel 17-02-08, 15:50   #30
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Gått en to timers lang tur og fått verdens deiligste vårfornemmelser i dag. Sånt er godt for kropp og sjel

ellers så får alltid pjusen min meg i et varmt, godt, deilig, elskelig humør Verdens vakreste..

Gammel 17-02-08, 19:49   #31
Petronella
Medlem

Petronella sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 49
Petronella har en fantastisk aura rundt segPetronella har en fantastisk aura rundt seg

1. Jeg har hatt skikkelig storrengjøring idag, har laga ukemeny og starter uka med ryddig hus og hode
2. Har tilbragt en aldeles deilig ettermiddag med barna mine

Petronella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 23:18   #32
Hjørdis
Seniormedlem

Hjørdis sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Stillle her i dag ser jeg.
Jeg er glad for å være til, være frisk (bortimot) og for at det er fint vær. Jeg har kjøpt meg joggesko med innebygde pigger i dag, det gjør meg glad og takknemlig, at jeg er så heldig at jeg kan gå og handle slike ting.
Så lo jeg av barnebarnet på snart tre år som sto som en ren kopi i fakter og bevegelser når mamman skiftet på minsten. treåingen skiftet på dokka og fulgte alle bevegelser. Herlig.

Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 01:09   #33
JenJen
Seniormedlem

JenJen sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Alder: 40
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

1. Blir så glad når jeg sitter og tenker på alle planene jeg har for de neste mnd
2. Har smilt og ledd i hele dag, men får en ekstra opptur hver gang jeg går forbi vinduene i leiligheta mi og ser speilbildet mitt. Er veldig stolt over at jeg er kommet så langt som jeg har

Rest if you must, but don't you quit.

JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 01:48   #34
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 43
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

dette var i går da...på søndag...
En hund hadde tydeligvis rømt hjemmefra..Vi styra og ordna, ringte eier, som ikke tok telefonen, ringte politiet, og ringte eier igjen, for å få noen til å komme og hente hunden...

De ble såå takknemlige...

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 01:50   #35
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

1. Jeg ble glad i dag når jeg fikk overraskende besøk av en venninne.

2. Jeg har smilt i dag når jeg har sett på lillebror som plutselig sto ved siden av bordet og nistirret på meg lenge, og etter en stund, så gikk det opp for meg at han sto uten å holde seg, så når jeg bøyde meg frem for å se nærmere og skryte, så satt han seg boms ned på rumpen og begynte å skratt-le.

Og jeg blir så glad inni meg hver dag når lillebror kommer hjem fra barnehagen og gir oss alle en lag god kos. Og så smiler jeg alltid så masse av storebror, for han er en sånn morsom og god gutt.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 02:16   #36
matvraket
Seniormedlem

matvraket sin avatar

matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sitat:

1. Noen ting som har gjort meg glad i løpet av dagen.

traff på en gammel venn på butikken, og det var veldig hyggelig

Sitat:

2. Noe jeg har sett som har fått meg til å smile.

samboern ringte meg på jobben i sted og var urolig for at han hadde gått ned i vekt. men det er jo ikke så rart siden han spiser nesten det samme som meg bare så det er sagt så er han i utgangs punket meget skeptisk til det her opplegget mitt. så han er nesten "omvendt" nå hihi

Gammel 20-02-08, 00:49   #37
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sitat:

1. Noen ting som har gjort meg glad i løpet av dagen

Å få sendt avgårde en fin bursdagsgave til ene nevøen min. Å få sove lenge. Storebror som sto opp igjen for å komme bort og gi meg en klem og si at jeg er den beste mammaen i hele verden!

Sitat:

2. Noe jeg har sett som har fått meg til å smile.

En koselig PM.
En veldig gøy samtale under middagen, der jeg og storebror satt og planla noe som skal skje til sommeren. Han var så smilende, så engasjert, så fantasifull og bare ... skjønn!

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 01:15   #38
matvraket
Seniormedlem

matvraket sin avatar

1. Da yoga instruktøren sa at jeg gjorde en øvelse helt rett

2. smilte godt da jeg gjorde "the giggle dance" i stua. veldig befriende å bare riste valkemagen og gjøre grimaser!!

Gammel 24-02-08, 23:15   #39
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Jeg ble glad for en time helt for meg selv til å spille musikk på full guffe, og synge av full hals mens jeg ryddet.

Jeg smilte da lillebror viste meg hvor flink han var blitt til å stå alene uten å holde seg.

Gammel 24-04-08, 14:09   #40
SusieBlues
Seniormedlem

SusieBlues sin avatar

Hvor: Bislett
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Oj, så fin tråd!
* Jeg ble glad når jeg fant ut hvordan jeg skulle løse en utfordring med en stor kunde.
* Jeg smilte når jeg hørte en av mine favorittsanger på vei til jobb: Anneli med Harald Thune.

Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 14:10   #41
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 43
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Jeg satt ute i 2 timer i dag i SOLA!!!
Herlig for kropp og sjel!!!

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 14:53   #42
Salt
Medlem

Salt sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Salt er en juvelSalt er en juvelSalt er en juvel

Jeg har en herlig samboer som lot meg sove litt lenger i dag. Det var godt. Også har jeg bare spist deilig lavkarbo mat i hele dag da!

Gammel 25-04-08, 07:45   #43
SusieBlues
Seniormedlem

SusieBlues sin avatar

SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Jeg er glad for at jeg skal på cruise i dag!
Jeg smiler fordi jeg skal spise deilig ostesmørbrød til frokost!

Gammel 29-08-08, 11:06   #44
SusieBlues
Seniormedlem

SusieBlues sin avatar

* Jeg ble glad når jeg så at stesønnen min spratt opp av senga og hoppet i dusjen med en gang jeg vekket han
* Jeg smilte når jeg så at jeg hadde fått epost fra en som jeg ikke har sett på 17 år!

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Tror du det finnes engler? mofe Generell diskusjon 302 20-08-07 08:09
Har svart en journalist i VG idag jeg.... Nille Nyheter / media 9 20-09-04 17:02

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:19.