Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Da ble det en "sprekk" idag, usikker på hva som skjer videre? Torkil?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 26-11-07, 13:22   #26
JenJen
Seniormedlem

JenJen sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Alder: 40
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Da ble det en "sprekk" idag, usikker på hva som skjer videre? Torkil?

Har du prøvd å gå til en annen lege? Evt bytte fastlege?

Rest if you must, but don't you quit.

JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 13:26   #27
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 43
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Je har bytta fastlege, og får ny fra 1.desember..
Jeg hadde en lege som ikke hørte på meg, og som jeg følte ikke tok meg på alvor i det hele tatt..
Du må BYTTE!..Jeg har erfart, at forskjellen på fastlegene er STOR, og at det er veldig viktig å finne en som tar deg på alvor, og lytter til det du har å si....
Hvem skal man stole på, om man ikke kan stole på legen sin?....

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 13:33   #28
megselv
Medlem

megselv sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Råholt
megselv er ny på veien

Her i Halden florerer det ikke av leger, da vi flyttet hit gikk jeg 6 mnd uten lege i det hele tatt og ingen viste hva de skulle gjøre så jeg måtte ringe komunlegen når det var noe og få time hos den legen som kunne ta meg i mot der og da.
Var inne og så listen over leger i går og det er 1 lege ledig i Halden og han har jeg vært hos før og ikke igjen
Så sånn var det med valg av lege i Halden, egentlig skal man visst være glad man har en lege

Ellers så hadde jeg byttet, tvert!
Skal inn til legen nå snart og gjør ikke han noe for jeg ringe legevakten og høre når han utrolig greie legen der har vakt og reise opp da Det var hans "fortjeneste" at jeg ble lagt inn etter 5 dager med konstante smerter forrige gang og fikk fjernet steinen.

Gammel 26-11-07, 14:35   #29
JenJen
Seniormedlem

JenJen sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Du kan sette deg opp på venteliste til en av legene som har fullt fra før, det hender de tar inn pasienter likevel Jeg har meldt meg ut av fastlegeordningen her i byen, og satser på å heller få time hos en lege som jeg vet tar pasientene på alvor. Jeg fikk forklart at så lenge jeg sto på noens liste, kunne jeg ikke gå til en annen lege.

Rest if you must, but don't you quit.

JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 23:46   #30
Safir
Medlem

Safir sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alder: 45
Safir er ny på veien

Åhh, jeg får så vondt av deg vennen!! Slik skal du IKKE ha det!!!

Hva med å ringe direkte til sykehuset? Forklare at fastlegen din ikke tar det seriøst, og pøs på med forklaringer om smerter, barn, tøff hverdag osv. Gi beskjed om at han ikke sendte deg videre forrige gang. Du MÅ rope høyt og tydelig, det er dessverre slik det fungerer. KREV svar nå!!

Uff, jeg blir så trist på dine vegne, du er så tapper!!

Herlige, gode V!!

Safir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 19:13   #31
megselv
Medlem

megselv sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Råholt
megselv er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Safir, her.

Åhh, jeg får så vondt av deg vennen!! Slik skal du IKKE ha det!!!

Hva med å ringe direkte til sykehuset? Forklare at fastlegen din ikke tar det seriøst, og pøs på med forklaringer om smerter, barn, tøff hverdag osv. Gi beskjed om at han ikke sendte deg videre forrige gang. Du MÅ rope høyt og tydelig, det er dessverre slik det fungerer. KREV svar nå!!

Uff, jeg blir så trist på dine vegne, du er så tapper!!

Herlige, gode V!!

Var hos legen min mandag og klarte til og med å presse frem noen tårer, han skulle kontakte sykehuset og høre om de kunne gjøre en prioritering- noe han var usikker på
Uansett har jeg vært smertefri mandag, tirsdag og idag Litt vondt i natt, men ikke værre enn at jeg sovnet.
Så nå håper jeg dette holder seg borte til jeg får en operasjon, noe jeg håper blir snart!
Ketolyse får nok være ketolyse en stund, orker ikke spise no fett eller noe jeg vet kan være med på å utløse ett anfall

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 01:03
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
Hva syns dere om dette? CKD-diet Iset Lavkarbo generelt 15 15-07-05 14:20

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.