| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#26 |
|
Medlem
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Råholt
Alder: 40
![]() |
Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#27 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 65
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...jeg ser nok fremdeles ikke problemet...tror ingen sulter ihæl frivillig jeg da...unger er trassige og sære ok...men så lenge de ikke fyller opp magen m snop så blir de sultne før lr siden...og om det er snakk om fjordlandmat han vill ha så er jo den ferdig...null jobb da jo!
Min kostholdsfilosofi: LCHF...
|
|
|
#28 |
|
Medlem
![]() |
Og som Cilo skrev er det ikke alle unger som lar være å spise for å være "vanskelige", min er en av de! Derfor er det ikke no vits å spekulere på hvorfor han ikke spiser det og heller ikke skal jeg noen gang eksrimentere på om han klarer å sulte ihjel, for det hadde han nok gjort om jeg ikke hele tiden passer på at han spiser eller at han får noe han vil spise.
|
|
|
#29 |
|
Medlem
![]() |
Nei og han sulter nok ikke i hjel frivillig! Det er en grunn til matproblemet hans!
|
|
|
#30 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 65
Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...Jeg skal ikke kverulere...veit ikke hva problemet består i og det skyller du heller ikke noen forklaring på..prøver bare å si at mange unger er vanedyr...og vill helst ha bare det de har bestemt seg til å like...har selv en "tanteunge" som levde på fiskeboller og tomatsuppe til hun va nesten voksen så jeg vet at det ikke alltid er lett..
Min kostholdsfilosofi: LCHF...
|
|
|
#31 |
|
Medlem
![]() |
Dette problemet vil ikke gå over før han får en operasjon, han er ØNH-barn og sliter VELDIG! Det triste er at ingen har oppdaget dette før nå og han har antagelig alltid vært det, og han har nok utviklet sære matvaner i forbindelse med dette og det er jeg veldig lei meg for, men det viktigste er at han nå blir bra, så får jeg ta opp kampen med variert mat når han er frisk for ikke snakke om mer mat, for de mengdene han spiser nå er ingenting og skryte av og altfor lite for en så aktiv gutt.
|
|
|
#32 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...Også sporer det fullstendig av i tråden den Millsi
|
|
|
#33 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 48
Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...Jeg kan forstå at det er slitsomt. Hva med å ta noe av alt maset bort og bare satse på "vanlig" lavkarbo til sønnen din kan spise det samme som deg? Dersom du kutter ut poteter, mel og sukker og ris, så er det jo uansett bedre enn et norsk høykarb kosthold. Jeg har ikke gått på ketolyse, men det krever vel litt mer innsats å skulle telle karbene nøyaktig. Jeg håper bare at du ikke går tilbake til høykarb. Det er viktig at det ikke blir enten eller. Gjør det du orker, spar på karbene der du kan. Det er viktig å ikke kjøre seg selv i grøfta. Klem fra meg!! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#34 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...Ketolyse er nok en kur som ikke passer for alle - sånn som alle andre kurer. Noen orker ikke tanken på å spise så mye fett, andre klarer ikke å få i seg så mye fett, vi er forsjellige alle sammen.
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.
|
|
|
#35 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...Megselv: Hva er et ØNH barn? Er det noe med spiserøret? Guttuge min har et meget trangt svelg,så han får ikke til å svelge rene kjøtt/fiskeprodukter. Derfor blir det 2 middager på oss. Prøver å lage stre porsjoner,så ihvertfall JEG har middag i 2 dager av den |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#36 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2007
Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...Tja... jeg bruker mindre penger nå enn hva jeg gjorde tidligere. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Jeg bruker også mindre penger på lavkarbo enn jeg gjorde da jeg levde usunt. Det kommer an på hvordan man levde før man gikk over på lavkarbo. Jeg kjøpte feks. mye take-away (McDonalds, pizza, kinamat), mye cola og annen brus, smågodt, og masse annen søppelmat. Brukte MYE penger på søppelmat. Merker helt klart at matbudsjettet har gått ned i takt med hvor sunt jeg spiser, selv om rene råvarer er dyrere enn søppelmaten, men TOTALT sett blir det ikke dyrere.
Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer
|
|
|
#38 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...Ja,men som sagt er det ikke store utvalget av butikker her...Og de som da er her har skyhøye priser på det meste for det selger jo likevet.. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...Kjøpte heller ikke takeaway før, men tomatsuppe en dag, makaroni med saus en dag, risengrynsgrøt, ferdigposer med pytt i panne, pølsegryte osv. Det koster også mer for meg med så mye kjøtt
|
|
|
#40 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...Ikke gi deg Millsi. Du har jo gått ned 5 kilo sier du. Det er faktisk veldig mye på en mnd. Og det kommer til å løsne og gå nedover igjen skal du se. Helt vanlig å stå stille lenge. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life
|
|
|
#41 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 67
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...Kjære Millsi og megselv.
EvaMinus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig! www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant Sist redigert av Eva : 11-11-07 kl 20:28. Årsak: skrivefeil |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D
|
|
|
#42 |
|
Supermoderator
Medlem siden: Feb 2006
Alder: 56
Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...Det at barn ikke spiser er vanskelig. Minstemann var så plaget av astma da han var 1 - 2 år at han ikke greide å spise. Man blir bekymret og det jeg gjorde var å gi han det han faktisk spise litt av for at han ihvertfall skulle få i seg noe mat. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse
|
|
|
#43 |
|
Medlem
![]() |
Vet du...På 4 års kontrollen sist uke sa HS at ugttn hadde MEGET store mandler og at drøvelen tok borti... |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Medlem
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...Kroppen vår er forskjellig. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Medlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Lørenskog
Alder: 51
![]() |
Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...Millsi og megselv. :storklem:
Min kostholdsfilosofi: Fedon/Anne M.Lystad
|
|
|
#46 |
|
Medlem
![]() |
Kom dere til legen og få henvisning, ingenting og lure på om mandlene hans er store. Uff det er ikke no godt for de
|
|
|
#47 |
|
Medlem
![]() |
|
|
|
#48 |
|
Medlem
![]() |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Medlem
![]() |
Kom inn til spesialist fort, men det var en del runder der inne før vi fikk avklart hvom måtte gjøres, 2 antibiotikakurer blant anna. Men nå er det sendt inn brev til sykehuset og vi har fått svar om at vi skal bli tatt innen 1 år :dåne: Spesialisten trodde vi kom inn fort siden han var så plaget, men det kan jo være det går mye fortere da. Skal hvertfall ringe inn og si at vi kommer om det er avbestillinger og slikt.
|
|
|
#50 |
|
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
|