| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#26 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2007
Alder: 44
![]() |
Sv: Hvor mye fett spiser du hver dag?
Det samme tenkte jeg.... Kanskje vi har missforstått, kan jo være at hun har gått ned 49kg???? Nei jeg vet ikke... å gå ned 49kg er jo også EKSTREMT da!!!!
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#27 |
|
Ubekreftet Medlem
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 58
![]() |
Sv: Hvor mye fett spiser du hver dag?Er bare 150 høg... så jeg har alltid lagt på 45 kg, de siste 5 årene har jeg gått opp til 52.. og skal ned igjen... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Skaldemann-lav karbo-Fedon....er visst lett blanding no
|
|
|
#28 |
|
Ubekreftet Medlem
![]() |
Sv: Hvor mye fett spiser du hver dag?bmi no 21.7 ... vil ta tak i det før vekten øker mer ... ingen vits å vente til jeg har 10 til 20 kg for mye... |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Medlem
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Hvor mye fett spiser du hver dag?Hmm. Ikke for å være ekkel på noen måte, men er ikke Ketolyse for de med minst 10-20 kilo til overs??? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt ettet Lindberg.
|
|
|
#30 |
|
Ubekreftet Medlem
![]() |
Sv: Hvor mye fett spiser du hver dag?de sier så men det har virket bra for meg.. men alle er jo ikke like.. så lenge kostholdet er sunt og det virker .. bra for kroppen er det og.. føler meg veldig vel ... som jeg har forstått på lollypop som lagde innlegget her har hun bare noen få kg å ta av hun og... |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2007
Alder: 44
![]() |
Ja da kan vi fortsette med fettet
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#32 |
|
Ubekreftet Medlem
![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett | Ziggy | Optimal Ernæring | 139 | 16-11-13 12:33 |
| Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming | HP | Atkins kosthold | 22 | 24-06-08 16:56 |
| Hvor mye fett spiser dere til hvert måltid? | nita58 | Ketolysekuren | 22 | 15-06-07 10:37 |
| Fett (argumenter) | Drømmepie | Generell ernæringsdebatt | 5 | 29-05-06 21:17 |