Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Her er jeg

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 15-05-07, 14:30   #26
Tusta85
Seniormedlem

Tusta85 sin avatar

Medlem siden: May 2007
Alder: 40
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Her er jeg

Jeg spiste ikke. :stolt:

Hehe...

Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 18:14   #27
Tusta85
Seniormedlem

Tusta85 sin avatar

Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Eh... Idag kom det jeg hadde bestilt fra ketolyse.no og jeg måtte selvsagt teste de strimlene.
Og den var lilla allerede. Er det normalt da? På 2 dagen?

Gammel 15-05-07, 18:19   #28
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

jupp det er mulig.

Vær obs på at viss den er på det aller mørkeste, så indikerer det at du drikker for lite vann.

Her kan du lese om ketose : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2092

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 18:21   #29
Tusta85
Seniormedlem

Tusta85 sin avatar

Den var ikke på det mørkeste, bare det nest mørkeste. Men for lite vann? Går det ann? Jeg sutter jo på vannflaska hele dagen. Og innimellom imsdal med smak. Godt med litt variasjon.

Gammel 15-05-07, 18:21   #30
Tusta85
Seniormedlem

Tusta85 sin avatar

Takk for link forresten!

Gammel 15-05-07, 18:36   #31
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Tusta85, her.

Den var ikke på det mørkeste, bare det nest mørkeste. Men for lite vann? Går det ann? Jeg sutter jo på vannflaska hele dagen. Og innimellom imsdal med smak. Godt med litt variasjon.

Jeg også er blitt flaskebarn på nytt.. Vann drikker jeg hele dagen. Og inniblandt ei flaske imsdal med smak.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 16:58

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:55.