Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Bunad til 17.mai?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-05-07, 19:44   #26
Enid
Seniormedlem

Enid sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 49
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Bunad til 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Har svart Sunnmørsbunad

Denne hadde jeg i mørkeblått. Synes den er kjempefin!
Men når det er sagt - jeg er definitivt ingen bunadsdame: Fikk bunaden da jeg var 14 og brukte den 3-5 ganger frem til jeg var 18. Siden har den bare hengt i skapet, helt til i forfjor, da jeg bestemte meg for å selge den. Ringte seff hjem til mine kjære foreldre for å spørre om "lov" De syns det var like greit, ettersom jeg aldri brukte den uansett.

Og gjett om det ble bra! Fikk mp3-spiller, digitalkamera samt 10 dagers Berlintur til både meg og samboer for pengene, og det har jeg hatt MYE mer glede av enn bunaden

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 01:39   #27
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Enid, her.

Denne hadde jeg i mørkeblått. Synes den er kjempefin!
Men når det er sagt - jeg er definitivt ingen bunadsdame: Fikk bunaden da jeg var 14 og brukte den 3-5 ganger frem til jeg var 18. Siden har den bare hengt i skapet, helt til i forfjor, da jeg bestemte meg for å selge den. Ringte seff hjem til mine kjære foreldre for å spørre om "lov" De syns det var like greit, ettersom jeg aldri brukte den uansett.

Og gjett om det ble bra! Fikk mp3-spiller, digitalkamera samt 10 dagers Berlintur til både meg og samboer for pengene, og det har jeg hatt MYE mer glede av enn bunaden

Hehe, å selge bunaden er ikke så aktuelt nei. Mamma ville vertfall besvimt hvis jeg hadde foreslått det. Er hun som har brodert både bunaden, skjorten og skautet. Bunaden passer i år igjen, men jeg og søsteren min lurer på å bytte til en Søre Sunnmøre bunad etterhvert, da selger vi kanskje den vanlige Sunnmørsbunaden, eller så har vi to som vi kan bytte på. I tilfelle jeg skal selge den, så synes jeg det er rett at mamma får pengene for den, er tross alt hennes arbeid, og hun som må lage ny til meg.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 17:43   #28
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 70
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Slik er min:
grønn NORDLANDSBUNAD

Denne har jeg også, i grønt ja. Selvsydd! Er umåtelig stolt av akkurat det. . . Den ble behørig sydd inn for to år siden, og er så fin atte.

Min søster har den i blått, og det har også svigermor og svigerinnen min. Jeg kler bedre grønt, jeg. Og så er det greit å skille seg ut fra mengden .

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 19:05   #29
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 48
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Karin, her.

Jeg kler bedre grønt, jeg. Og så er det greit å skille seg ut fra mengden .

Samme her, og enig!!!

-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 22:01   #30
nomma
Seniormedlem

nomma sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 53
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Karin, her.

Denne har jeg også, i grønt ja. Selvsydd! Er umåtelig stolt av akkurat det. . . Den ble behørig sydd inn for to år siden, og er så fin atte.

Min søster har den i blått, og det har også svigermor og svigerinnen min. Jeg kler bedre grønt, jeg. Og så er det greit å skille seg ut fra mengden .

Jeg kler også best grønn og ville ha det til min konfirmasjon, men min mor syntes det ble rart når min eldre søster hadde fått blå og så skulle jeg ha grønn. Anger litt på at jeg ikke var mer påståelig. men uansett så hadde vel den også vært for liten i dag

"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 22:36   #31
Benzo
Seniormedlem

Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 54
Benzo er en juvelBenzo er en juvelBenzo er en juvel

Nille, du så fantastisk bra ut! Jeg er 35 og har dobbelt så mange rynker som deg.

Benzo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.... Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 01:03

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:27.